Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
A trail brakinget inkább motorosok alkalmazzák, mert ott kanyarbejáraton a fékeznek, a fékezés hatására nagyobb tömeg van elöl, nagyobbat tud fékezni.
Autónál a gumi kialakítása miatt ahogy növeled a kormányszöget, egyre kisebb (hosszirányú) terhelést képes felvenni a gumi, amit nem tudsz kompenzálni a súlypont áthelyezésével.
Konklúzió: fékezni kis kormányszögnél érdemes. Viszont hogy minél jobban ki tudd használni a gumi tapadását, a hosszanti terhelést fokozatosan kell átalakítani oldalirányú terheléssé, amit nemcsak a kormányszög változtatásával tudsz elérni, hanem esetenként marad annyi tartalék a gumiban, hogy kicsit még tudsz is fékezni mellette (a kormányszöget növelve bejáraton a fékerőt fokozatosan csökkentve).
Ha tudsz úgy masszívan fékezni kanyarban, hogy az autó stabil marad, akkor kicsi a kanyarsebességed.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Milyen légkondit a lakásba?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Léghűtés topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen