Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz knbs #268 üzenetére

    Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe :DDD - tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
    Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van. :))
    Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége.

Új hozzászólás Aktív témák