Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz fLeSs #525 üzenetére

    Menj pár kört, nem árt az meg :D Amúgy meg +2-3-at dobj rá a guminyomásra, hamarabb bemelegszik.

    Igen, szerintem ugyanúgy reset.

    Ilyesmi setekkel szoktam versenyezni - a szélárnyék kiegyenlíti a kis túlkormányzottságot, ha úgy adódik. A legnagyobb ellenkormányzás mondjuk lefelé menet a hátsók blokkolása miatt kellett, az elkerülhető lett volna.

    Alapvetően tabbal kijelzem az optimal szektoraimat az idősávra (ghost car nélkül), és az alapján próbálom összerakni a kört.
    Vagy ha pályatanulásra gondolsz, ott nem vagyok egy jó példa, eléggé felülről közelítem a határokat, így sokszor kell nyomni a resetet :DDD
    Nem akarom nagyon spirituálisba elvinni a dolgot, de kicsit meg kell érteni a pálya szellemiségét, hogy mikor kell beesni a kanyarba vagy mikor kell inkább a jó kigyorsításra összpontosítani. Ugyanazon íven autózva, jó helyen érintve a belső ívet is százféleképpen lehet bevenni egy kanyart.

    Azt szoktam mondani, hogy aki gyorsabban akar menni, fékezzen hamarabb. Átlagos tempójú versenyző sokat nyerhet vele. Amúgy bárki küldhet nekem replay-t a legjobb köréről, és megpróbálok segíteni, hogy hogyan javulhatna szerintem (persze én se vagyok szentírás, de még senki nem lett lassabb a tanácsaimtól :D )

Új hozzászólás Aktív témák