Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs