Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • attiati

    veterán

    válasz BaLee #31 üzenetére

    Még az is nagy pozitívum, hogy a terep barangolásakor azonos sebességgel mennek a játékosok.

    Nem az van, mint a második részben, hogy kifullad tüdővel és nagyon lassan halad.

    A milíciák szerintem a második részben is hasznosak voltak már!

  • Cray Tyler

    senior tag

    válasz BaLee #31 üzenetére

    Hide n snipe taktikával nem kell orvos. Én is felvettem Foxot dokinak, kb 1x kellett vele gyógyítanom, így inkább kiképeztem őt is snipernek, játék végére 97-es marksmanship-je lett. Illetve a külseje miatt extra kört kap ha észreveszik, így hide-ból mészárlásra különösen alkalmas karakter (SPOILERSPOILERSPOILER: vele könnyebb a nagy fordulat utáni kör is, mert ha csak vele mész oda a tábornokhoz, akkor az extra kör miatt vissza lehet vonulni, és a sok birka megy utána be a darálóba). Leghasznosabb karakter, főleg ahhoz képest amennyibe kerül.

    Lockpick kitek és crowbar szükséglet: a megoldást Vicky-nek hívják. Javítható lockpick kitje van, mindent is kinyit. Ha elvásott, megjavítja ő saját magának, és lehet megint nyitogatni.

    Helyhiány: mivel nem kényszerít a játék egy adott fegyver bevetésére (pl. JA2-ben a tankok), így ha eldöntöd hogy milyen taktikával mész akkor utána csak lőszert meg gránátot (vagy azokat sem) kell vinni az emberekkel. Plusz fegyver nem kell, crowbar sem. Nálam a végén már kötszer sem volt (úgyse látott meg soha senki, pláne nem jutott el addig hogy rám is lőhessen), harci drog sem, a machanical embernél gyűjtöttem a rodot, lenst, chipet, de ennyi.

    Milícia képzés: nem tartottam csak emiatt B csapatot, amikor egy szektort kipucoltam, akkor a csapat egyik fele javított, másik fele milíciát képzett. Javítás általában hamarabb készen volt mint a milícia maxolása, így a maradék időben egymást képezték az emberek.

Új hozzászólás Aktív témák