Új hozzászólás Aktív témák

  • GBX

    aktív tag

    Hát skacok, ha lelkesesdés már ilyen magas ( és ügyebár értelme nem lenne ha azt mondanám, hogy '' kevés vagy te ekkora feladathoz pici csikó'') felajánlanám segítségemet tudás témában. Összeállítottam egy egész dvd-nyi anyagot (csak legális cucc!!!) ami a netről letöltött anyagokat tartalmazza játékfejlesztéssel kapcsolatban.
    Leginkább a grafikára öszpontosít (azonbelül Openl-ra) de igazából nagyon sok infó/cikk/FORRÁS(C/C++)/fólia/prezentáció/segédprogi van aminek nagy hasznát veheti sok lelkes csemete és nem csemete egyaránt.

    Tehát mivel én amondó vagyok, hogy először légy okos , aztán tervezd meg mit akarsz csinálni, és csak aztán programozzál HC módban.

    Akit érdekel a dvd az írjon mailt.
    Általában a nyugati westend vízesésnél ill az árpádhídi buszállomáson találkozhatunk.

    Figyelem, ha lehet egy fejlesztőcsapatból csak egy ember kérjen lemezt és akkor csapaton belül majd másoljátok magatoknak ahogy akarjátok.
    Kíméljenek a komolytalan emberek/fejlesztők:((, ne raboljátok az időmet;]

    átalános témák a lemezen amire hírtelenjében emlékszem:

    Ati developer oldal (www.ati.com) majdnem összes anyaga
    Nvidia developer oldal (www.developer.nvidia.com) majdnem összes anyaga
    jópár GDC Sigraph és hasonló rendezvények anyagai

    további általános témák:
    OpenGL
    DirectX
    Raytracing
    Global illumination
    Quad-tree,octtree, KD-tree/BSP-tree
    Scenegraph
    csomó ingyenes de viszont GNU-s (vagy hasonló licenzhez kötött) engine
    fizikai szimuláció
    csomó demó forráskóddal, oktatási anyagok
    és még sok érdekes olvasnivaló

    én maximum csak ezzel tudok segíteni.



    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

Új hozzászólás Aktív témák