Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Nekem a héten összejött egy 350 euros bünti Ausztriában. 50 euro telefonálásért, 300 euro, mert a rendőr szerint nem volt megfelelő állapotú a konténer.. Szánalom.
<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
4 tengelyest milyen vezetni ? Valaki hajtott már olyat ?
-
zsid
senior tag
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Megvolt az első nemzetközis köröm.
Valaki mesélje már el, hogy miképp működik az osztrákoknál az éjszakai 60as tempó az autópályán. Most éjjel jöttem haza, parkolóban mondták, hogy célszerű betartani,mert vannak telepitett trafik, de ha beállok valaki mögé, aki tudja, hogy hol vannak, akkor menjek nyugodtan,mert az majd úgyis lassit az adott helyen. Beértem osztrákokhoz, ráálltam a 60ra, megelőzött egy 5ös kamionos csapat, gondoltam tudják mit csinálnak és beálltam mögéjük. hát ezek nem lassitottak sehol, 89el végiggurultunk Ausztrián..."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
zsid
senior tag
válasz madmike #1512 üzenetére
Ez úgy működik, hogy ahol LÄrmschutz van, ott csak 60-nal mehetsz és tényleg vannak telepített trafik. Rám két hete akkorát villantott szemből valahol Linz környékén, hogy majd kisült még az agyam is. Az már cinkesebb, ha rendőr is van arrafelé, mert ők elég borsos csekket adnak ilyenkor.
<tRucKdriFteR>
-
félisten
Mindenhol csak 60-al mehetsz autopalyan ausztriaban 22-5-ig 7.5 tonna felett, kiveve ahol ennel magasabb sebesseget jelol a tabla.
madmike okosan csinaltad, en is igy szoktam ott, ahol nem tudom a trafik helyet. Kovetem oket 3-400 meterre es ha villan akkor lassitok.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne a kamionosokhoz. Ha két sáv átmegy 1 sávba, akkor némely kamionos miért áll már be a felező vonalra a km-es sor végén, hogy nehogy két sávon lehessen haladni?
-
félisten
válasz kalmanchris #1520 üzenetére
Ha ez nemetorszag, akkor azert, mert keptelenek egy ilyen egyszeru feladatot megoldan a szemelyautosok es az utolso pillanatig probalnak a megszuno savban menni, ennek legtobbszor satufekezes, hirtelen iranyvaltas a vege. Sokszor majdnem nekimennek a tereloautonak annyira retardaltak.
-
félisten
válasz kalmanchris #1522 üzenetére
Igen, szerinted lehet igy van, a valosagban nem.
-
félisten
válasz kalmanchris #1525 üzenetére
Azert all be, mert mar amugy is be kene huzodni es a sok legvegenhuzodokbefaszkalap fogja meg a sort. De ehhez kellene, hogy sokat legy az utakon es lasd.
Eleve a kerdesed is logikai bukfenc:
Ha két sáv átmegy 1 sávba, akkor némely kamionos miért áll már be a felező vonalra a km-es sor végén, hogy nehogy két sávon lehessen haladni?
Szerinted ha az egyik sav megszunik, hogy lehet haladni ketton?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
A bag mit csinál ha nem tudok kifizetni 1500€-t? Csak elveszi a kulcsot vagy lecsukhat ? Cég kapta a büntetést.
-
Zolás
addikt
válasz #81556480 #1527 üzenetére
Megvárják míg fizetni tudsz. Ha van nálad céges kártya, küldhet rá pénzt a főnök. :-)
Ha nincs és sajátról kell fizetni, a banktól kérd el, mennyi volt a tranzakciós díj, ne te fizesd.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
válasz kalmanchris #1525 üzenetére
Mit nem adnék érte, ha friss jogsim lenne. Biztosan kevesebbet buliznék, többet tanulnék és időben befejezem a fősulit. Sajnos ez a vonat már elment néhány éve
De hogy ne csak offoljak:
Van ez a csodás cipzár el. Egy egy tök szuper találmány lenne, ha működne. Ha nem tévedek ennek az a lényege, hogy a szűkületnél minden autós beenged egy másikat, így egyszerre és dinamikusan halad a két sor.
Ha ez így van, akkor mi a pékf@&#$ßért akarsz te elmenni a másik sor mellett? Hisz ideális esetben egyszerre halad a kettő, nem ?A legtöbb esetben ez a valóságban nem működik. Autópályán időben ki vannak téve a sebességkorlátozó táblák, hogy ne "essen be" a forgalom a torlódáshoz, kint van már időben az előzni tilos, erre mit csinál a paraszt? Még akkor is megelőz, ha már a 60-as táblánál járok és még mindig 90-nel megyek ( tudom, abszolút szabálytalan voltam én is ).
Vagy ha gyér a forgalom és a külső sáv szűnik meg, akkor általában már az 500 méteres táblánál be lehet sorolni és tempóból át tud haladni a sor a szűkítésen. Mit csinál a másik okos? Jobbról lövi a sort kilónegyvennel, majd a végén besatuzik két autó közé..Amit senki nem vesz észre általában: mi a munkánk miatt használjuk a tükröt ( jó, ne mindenki ), én pl alapból úgy állok meg torlódásban, hogy a motoros elférjen mellettem. Én ezt meg tudom csinálni egy 2.55 széles járművel, a belsőben lévő személyautó nem. Pedig már nálunk is kötelező a "Rettungsgasse" magyar klónja, igaz azzal sem foglalkozik senki. Bedugul a pálya, az egyik balra húzza ki, hogy bámészkodjon, a másik jobbra..
Azt sem szokták észrevenni - persze hátulról nem látszik - hogy általában szűkületnél egy kamion/busz nem csak egy személyautót szokott beengedni a cipzárba. Én ilyenkor alapból nagyobb követési távolságot tartok, mert gyorsítani-fékezni-gyorsítani-fékezni nem túl nyerő móka 40-44 tonna össztömegnél, inkább hagyom kis fokozatban alapjáraton gurulni és ilyenkor 3-4-5 személyautó is befér elém.
És olyan is van, amikor én is sietnék - mert nekem mindenhova időre kell menni - és jó fej vagyok, de a sok tapló majom miatt elszakad a cérna. Én is ki szoktam tenni a fél szerelvényt a leállósávra, hogy onnan bizony ne előzzenek ( persze csak ésszel, hogy ha jön valami fontos jármű, akkor nehogy ott ragadjak, mert az ciki ).
Ha a belső sáv szűnik meg, akkor mint írtam, mi több autót is beengedünk. Mondd, te láttál már olyat, hogy amikor a külső sáv szűnt meg valaki beengedett 3 kamiont? Vagy egy kamiont és egy buszt? Esetleg két személyautót? Én még nem nagyon. Kb itt jön az, amiről te is írtál, a csodálatos cipzár elv... a belsősávban átporol 37 autó, mire a külső sávból bejut 10... előbb utóbb ezt valaki megunja, és olyankor félig behúzódik. Azért tudod kicsit idegesítő, amikor fej fej mellett kellene haladnom az autókkal, de már a tizenkilencedik jobb egyben ülő anyuka dekoltázsát csodálom meg felülről. Persze szép meg minden, de ez azt is jelenti, hogy annyival gyorsabban halad a belsősáv..
Sajnos a cipzár az esetek 80%-ban nem működik. Ahogy a félrehúzódás sem és a sárgán való megállás sem, vagy a nagyobb járművek haladásának a segítése sem és ahogy a bringások sem mindig állnak meg a pirosnál és még felsorolhatnám a fél kreszt. Üdv Magyarországon.
<tRucKdriFteR>
-
félisten
(L:/dl/upc/2014-09/19543_kamionbaleset.jpg)(/L)
Keddi cucc, 7-es palya hamburg es hannover kozott feluton kb.
-
madmike
őstag
Tul vagyok már 2 hét nemzetközizésen
Nagy parám volt, hogy mikor indítsam be a kocsit mondjuk hétvégén. Meddig szabad meríteni az akksikat?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
zsid
senior tag
Nálam mindig szokott lenni multiméter, az minden villamossági bütyköléshez és ehhez is jó, bár általában nem foglalkozom vele.
Én hétvégente beindítom reggel meg este,de szerencsére elég normális akksijaim vannak így nem szokott gondom lenni ( meg persze van nálam bikakábel végszükség esetére ).Lacival mi lett? Igen elcsendesült, lehet a kóterban nincs Wifi
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Akkor kicsit kevésbé off
Nálunk belefogtak most egy járműbeszerzéses projectbe, szóval ha az égiek úgy akarják - és a bank is - akkor hamarosan szép új autót kapok. Az utolsó verzió ha jól tudom 3 tengelyes Scania R490 Topline volt. MP4-es Actrost akartak apuék, de ott nem volt ilyen felállásban nekünk megfelelő gép, pedig az 1851 Gigaspace Actros sem hangozz rosszul
Szóval most reménykedek, hogy ledobom végre ezt a középfülkés holland Ifa-t
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen