Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M_o_g_y_i

    őstag

    válasz george11 #1884 üzenetére

    Próba! ;)
    Van (volt :((() gyári 301-es ETZ, annak kicsit jobb a nyomatéka, tehát jobban tartja a sebességet (a gyorsulás itt elenyésző, hogy 10,2 v. 9,5 alatt van százon, én nem hajtom széjjel) és azonos használat mellett csökken a fogyasztás. Tapasztalat, sok klubtársamnak van 300-ra alakítva a 250-es ETZ-je. Nem trabi-dugós, mert az csak 270 körüli köbcentit ad ki, hanem rendes gyári 300-as dugóval.
    A futómű-téma az alap, arra figyeltem eddig is. Van itthon egy "tartalék" első villám, felújítva, azt fogom beépíteni. És megkapja a rendes kúpos/tűgörgős kormánycsapágyakat, és szereztem 0 km-es lengővillát, szóval egyben lesz a futómű teljesen. :K
    Elöl is Brembo szinteres fékbetét van, ahol már azzal nem tudok megállni, ott másikkal sem.

    4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!

Új hozzászólás Aktív témák