Új hozzászólás Aktív témák
-
bandiras2
senior tag
NASA szimulátor. Rakétaalkatrészekből kell összepakolni az általunk megfelelőnek gondolt potenciális űr ezközt, aztán a fizika eldönti hogy siker vagy tűzgolyó.
A program közösségi, free és leölthető innen: [Kerbal space program main page]
Hozzáférhető sok kiegészítő, az alapkészlettel is jól el lehet lenni.
Mondjuk nem egyszerű rendesen elszakadni vagy pályára állni, de némelyik mod után túl könnyűvé válik.
Sajnos nem saját találat, a[ munkakerülő blog]- ról van, de mivel itt még nincs topicja, szerintem megérdemli a publicitást.
Tegnap már majdnem sikerült körpályára állnom egy alapgéppel, de aztán a vízre szállásból tűzgolyó lett, és megnyúvadtak a kis szerencsétlenek. Elszakadni a 8. multistage 3 törzsű rakétával sikerült nagynehezen. Rengeteg probléma forrása lehet a megfelelő szekventálás, és a felsőbb fokozatok tömegéből adódó szerkezeti törés. Ki meddig jutott benne?
[download page]A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
Ennél azért nagyobb tolongásra számítottam...
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
panzer2
csendes tag
Én 1300000 km- ig mentem el. Kár hogy nincs más bolygó.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Én tegnap találkoztam a játékkal, nagyon jó!
Igaz nem az alap alkatrészekből, de egy kétfokozatú rakétával elértem a 5890m/s -t. Ez annak köszönhető, hogy egyik üzemanyagtartály súlya jóval alacsonyabb a többinél, az aviator modból.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
ledgeri
nagyúr
...több felhasználót érdemel!!!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
abéla
senior tag
Hihetetlen, hogy itt milyen érdektelenségbe fullad ez "játék" -az idézőjel félig-meddig jogos -, pedig elképesztően komplex, izgalmas és számomra olyan élményt nyújtott, nyújt, amit rég' nem tapasztaltam játék kapcsán.
A demoval a holdraszállás (ingame Mun) momentuma, hosszú játékos karrierem meghatározó pillanatai közt tartom számon (főleg hogy sokadik próbálkozásra jött össze, mivel hipp-hopp magába szívott a játék, de a save opció akkor még nem esett le ). Majd a visszatérés és landolás is frenetikus élmény volt.
De a Mun-on ragadt egyik kerbonautám, egy másik, dupla parancsnoki modullal történő mentőakcióján is pazarul szórakoztam . És mindezt a demoval...elvoltam vele 1-2 hétig, majd megvettem a teljes verzót, most karier-módban tolom, elején járok: túl a első Mun-ra szálláson (bár már megint ott ragadt a szerencsétlen pionírem ), meg az orbitális pályán ragadt kerbonaut-rescue, szval van még rendesen kontent a cuccban.
Aki kicsit is fogékony az űrkutatás, sci-fi témákra és van igény a kihívások leküzdésének frenetikus megéléséhez, próbálja ki!
ui.: azóta sorra nézem az űrkutatás témájú filmeket (bbc space race, apollo 13, right stuff )
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
Maszki
tag
Sziasztok!
Én pár napja vettem meg a játékot, és teljesen magával ragadott. Mondhatni enyhe függőséget okoz. Bár azért nem lehet csak úgy nekiugrani, és barkácsolni, mert elég komplex a játék!
Végre sikerült eljutni a holdra!
◄ Maszki ►
-
Geffry
aktív tag
Bár nem nagy a tolongás a topikban, de az utóbbi kijelentésbe kicsit belekötnék az esetleges érdeklődők kedvéért.
A szépsége igazából pont az hogy nulla tudással is össze lehet rakni egy hajót ami egyrészt nagyon jól néz ki (elsődelges szempont) másrészt alkalmas a Holdnál távolabbi világok meglátogatására.
Természetesen ha az embernek megtetszik és kicsit jobban beleássa magát akkor elkezdi vadul számolni a Δv -t és a TVR-t majd egyszercsak azon kapja magát hogy papírok hevernek az asztalon, rajtuk a kávésbögre és mindenféle furcsa számolások, feljegyzések mint valami komoly kutatónál.... És akkor negyedakkora hajóval is eljut ugyanoda ahova a fent említett, valószínűleg menőbb rakéta is elvitte.TLDR: Komplex a játék, de inkább azért mert épp eléggé játék ahhoz hogy ne csak egy száraz szimulátor legyen.
A PH-n mindenki mindig jobban tudja. Fél óra Google keresés után...
-
consono
nagyúr
UP! Már csak én játszom a KSP-vel? Gondolom nem Mostanában sajnos kevesebb időm van rá, de azt hiszem örök szerelem marad a játék.
"In God we trust. All others must bring data"
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #12 üzenetére
UP
Én még a 2012-es esztendőben bukkantam rá és brutálisan ráfüggtem. Aztán 2013 közepétől egy "kisebb" szünet. Tavaly nagyon elégedett voltam vele, hogy milyen jól haladnak a fejlesztéssel, így majdnem beruháztam rá, hogy ismét visszatérjek az űrkutatásba. Aztán mégse.
Ellenben azóta előfizettem a Humble Monthly-ra és az előző haviban (többek közt) benne volt. Ihajj, ennyi kellett csak, azóta is ezt nyúzom újraAmiért a fórumot most felkerestem, hogy a használhatóbb modokról érdeklődjek. Régen sima liba volt, telepítettem és vagy ment, vagy nem. Most viszont, hogy "legaliztálam" a tevékenységemet és a Steam mappáiban kéne turkálnom a modok telepítésével, sokkal körültekintőbb vagyok.
Pl.: a Kerbal Engineer Redux, a bázisépítés, a dokkolást segítő mod vagy a grafikán javító pakkok is érdekelnek. Viszont a CurseForge-on (ami tudtommal ezek megosztásának hivatalos helye) mindegyik elég rég frissült és sehol sincs egyértelműen leírva, hogy az újabb KSP verziókkal (1.4 és utána) kompatibilisek lennének.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #14 üzenetére
Alig hogy kommenteltem, rábukkantam egy videóra,
ami tök érthetően elmagyarázzaaminek a leírásában van egy rakás vizuális mod linkje. Felraktam MINDET és csodák csodája fagyás nélkül elsőre elindult a játék. Ilyet se láttam még
És amúgy tényleg döbbenet jól néz ki, bár érezhető a hatása a teljesítményre. Főleg bolygófelszín közelében a korábbi stabil 60-ról (ki tudja mennyi, úgy felejtettem a VSync-et...) 35-40 köré esett R9 390-nel.Tipp a holdraszálláshoz: a csillagok megfelelő együttállásánál indulj és sok üzemanyagot spórolhatsz == kisebb monstrumot kell építened. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy bolygónézetben a kamerát állítsd egyvonalba a Kerbin jobb szélével és a Munnal. Akkor kell indítani a rakétát, amikor a KSC éppen érinti ezt az egyenest (azaz ebben a nézetben a Kerbin legszélén helyezkedik el az űrállomás). 20-30 ezer métertől végig prograde-ben kell nyomni neki és magától elkapja a holdat.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Mr.Csizmás
félisten
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16 üzenetére
A pálya síkjában (kvázi "vízszintesen") van a kamera bolygó nézetben. Akkor a képernyődön egy kört látsz (ami tudjuk, hogy geoid, de a szemnek most kör).
A kör mindenkori jobb szélét/peremét/függőleges érintőjét állítod egy vonalba a Munnal és várod, hogy a KSC a Kerbin forgásának hála éppen odaforogjon ehhez a bizonyos jobb széléhez.Ezen a videón hasonlót csinál az emberke, csak ő már pályára állt előtte és ő használja a maneuver node-okat. Szóval ő már precízebb, de ahogy írtam "vakon" is el lehet jutni a hold közelébe
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ja, még valami: pályamódosítás mindig az Ap és Pe pontokban a leggazdaságosabb. Ha pl. Munt érintő pályára kerülsz, akkor az Oberth-Kujper-hatás miatt szintén várnod érdemes a periapszis környékéig és ott beindítani a retrograde tüzelést, mert konkrétan nagyobb lesz a hatása. Ugyanígy, ha később a Munt vagy Minmust használod parittyának egy távolabbi bolygóhoz, akkor szintén a Pe-nél kell prograde-be gyorsítani.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Dyingsoul
veterán
Valakinek nincs kedve multizni? Szeretnék bolygót kolonizálni de egyedül már unom a játékot. Ha van kedve valakinek hozzá akkor dobjatok privátot. Én már science módot majdnem teljesen kifüggtem, karriert csinálgatom, sikeresen landoltam a Minmus-on és haza is mentem onnan a Kerbinre. Mennék messzebb és valószínűleg fogok is mert már régóta megvan a játék csak egyedül tényleg kezd uncsi lenni. Az optimális meghajtás-felszerelés aránnyal kísérletezgetek de valamelyiket általában túllövöm.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Mod van Dark Multiplayer (DMP). Viszont erről sok jó értékelés volt már évekkel ezelőtt is.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Mr.Csizmás
félisten
itt a steam workshop
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Dyingsoul
veterán
válasz Mr.Csizmás #22 üzenetére
Hát már éppen ideje volt. Mondjuk addon támogatást is betehetnék ide, nem találok semmi addont.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
RubbishBin
senior tag
Tök fura, hogy pont ez a topik halott...
Most kezdtem bele komolyabban a játékba, de ismerem már '17 óta, csak eddig még orbitális pályáig se jutottam el.
A végső célom a "Mars", tutorialok nélkül, science játékmódban. Először a holdraszállással próbálkozom, már elnavigáltam addig, de nem maradt elég liquid fuel a lefékezéshez, szóval egy 400m/s csattanás lett. Egyelőre azt is ki kéne fundálnom hogy hogyan térjek vissza: ha elég nagy a hajó az oda-vissza útra, az életbe nem rakom le a 4 talpra a Holdon.
Rohadt jó így, hogy mindenre magamtól próbálok rájönni.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Mr.Csizmás
félisten
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Chal
addikt
FYI: a KSP2 balhé miatt (kb. játszhatatlanul adták ki 1 éve 50 EUR-ért early accessben) eléggé elment a kedvem, pedig nagyon vártam. Már több mint 1 éve gyúrják, gondoltam ránézek mi a helyzet. Az évfordulóra (január) több videó és cikk is megjelent, azokban még mindig ment a rage, viszont azóta javítgattak még, ha pár hetes/hónapos reddit commenteket nézek, akkor elkezdek bejönni a pozitív vélemények ("500 órám van benne, szerintem már játszható", stb..).
Végül nyeltem egyet, belevágtam. Ha valaki nem vágyik 100% tökéletességre, akkor szerintem már teljesen vállalható. Bár koca KSP-s vagyok csak, de semmilyen problémát nem tapasztaltam, launch közben is stabil 90-100fps-em van 3070-el, és mindenféle probléma nélkül el tudtam jutni elsőre a Mun-ra (csak orbitra), és vissza is tudtam térni.
Nekem ez így már oké, ha valaki esetleg nagyon rá van kattanva, akkor szerintem érdemes már ránéznie. Gyakran menteni azért még nem árt persze
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
En megvettem a megjelenes napjan, Macen jatszottam wine-on keresztul, es szerintem egyaltalan nem volt jatszhatatlan, bar teny hogy volt benne bug - mint ahogy az egy Early Accesstol el is varhato nyilvan.
Az elso frissites nagyon sokat javitott, aztan mikor kiprobaltam Macen GPTK-val, az FPS is haromszorosa lett
En vegigcsinaltam eleg regen a kuldeteseket (talan egy vagy ketto igazan szivatost hagytam a vegere), nem volt semmi problema nehany kisebb bugot leszamitva.
De ugye ez meg mindig boven release elotti allapot, szoval akinek 'hibatlan' jatek kell, az varja meg az 1.0 release-t, ez ilyen...Nem ertem miert kell balhezni azon, hogy aki elobb megveszi annak lehetove teszik hogy a fejlesztes kozbeni valtozatot kiprobalja (ez most nem neked/ellened szol, hanem azoknak akik az early accesst fikaztak, mert early access allapotu )
-
Chal
addikt
Valamennyire azért érthető volt. Eleve 2 évet csúszott, majd kijött úgy, hogy nem volt benne pl. a légkör modellje (így pl. teljesen értelmetlen volt a hőpajzs és egyebek), illetve olyan apróságok derültek ki, hogy pl. minden framenél újragenerálta a Kerbin mesh szerkezetét az engine, így persze hogy 1x fps volt csak. Ráadásul a mai napig elérhetőek azok a cikkek a neten (itt a ph-n is), melyek szerint "2022-re csúszik a KSP2 megjelenése". Ebből nekem az jön le, hogy egyetlen csapat végzett bármilyen munkát 2020-ban náluk, azok pedig a PR-osok voltak
Lényeg a lényeg: élvezhető már, és ez nagy öröm
-
doc
nagyúr
Azt mondjak nem lesz gond: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest