Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Koczó93 #137717 üzenetére

    Az, hogy mivel jársz jobban, elsősorban azon múlik, hogy milyen állapotban van! Át kell nézni a vázat, villát, alaposan, kerekeket, agyakat, hajtást, váltókat, mindent.
    Persze nem árt, ha az aki átnézi, tudja is, hogy mit kell nézni és észre veszi a hibákat!

    A személyes véleményem egyébként az, hogy ha magamnak vennék országútit, elég valószínű, hogy olasz bringa lenne. Nekem is ezek tetszenek. Mostanában rengeteg bringát kellett javítanom, 20 ezer ft értékűtől, 1,5 millióig, gyakorlatilag össze is folytak az emlékek, mert nagyon gyorsan kellett csinálni mindent, de múltkor volt nálam kis szervizen egy olasz gép, talán pont egy Bottecchia volt, nem is ez a lényeg, hanem a rajta lévő campagnolo szett. Ha agyon vernek se mondom meg, hogy az egy Chorus vagy Centaur volt, erre már nem emlékszem, de az olyan precízen és határozottan működött, hogy az brutális. Annak ellenére, hogy rengeteg bicaj átmegy a kezeim alatt, én is elég ritkán találkozom itthon Campagnolo szettel, mondhatni ritka mint a fehér holló. Valahogy az emberek félnek tőle, talán úgy gondolják, hogy szerviz igényes mint egy olasz autó, de engem nagyon meggyőzött most, annyira precíz egy műszer volt, ha most vennék magamnak országútit, elég valószínű, hogy Campagnolo szett lenne rajta.

    [ Szerkesztve ]

  • ivana

    Ármester

    válasz Koczó93 #137717 üzenetére

    [link] Na pl. ez gép :)

    (#137731) Runner_fxr Itthon egész sok campa van, mostanában meg főleg jön fel. Csomó 11 sebi recorddal szerelt gépet látok lenn a céges bringa tárolóban. Szerintem abban a kategóriában amiben gyártanak ott azért nem annyira ritka. A centaur valahol a 105 és az ultegra között mozog azonos évben, a potenza miatt manapság inkább 105 szint. A chorus meg a high-endből a legnehezebb (a chorus, record, super record vonal ki van mondva, hogy technológialag egy szint, csak a drágábbak könnyítve vannak), de sokszor még az is könnyebb, mint az aktuális dura ace. Mondjuk a régi 8-9-10 sebi fékváltóik gyakorlatilag ugyan olyanok belül, a különbség a karokban van.
    Ami miatt annyira ritkán campát szerintem az, hogy főleg Pesten vannak kifejezetten erre specializálódott szerelők. Akik csak outi szerelnek és abból is főleg campát. Ha nem magam szerelném tuti nem merném bevenni csak úgy valahova. Pl. más a bowden vége, meg hasonló trükkök vannak.
    A legolcsóbb Veloce is nagyjából tiagra szint, de az kb. papíron létező termék manapság.

    (#137733) IMIIKE1998 Ott fékpofával lesz gond, a shimano fékpofák alsó kategóriában nagyon ipari hulladékok. Érdemes venni valami értelmes fékpofát.

    (#137736) xy.zsolt A chorus és a 105 nagyon nem egy szint.

Új hozzászólás Aktív témák