Keresés

• Hasaggymeg

Topikgazda

válasz 6030D #249231 üzenetére

Egyszer (1-2 éve) odatekertünk nejemmel és mivel már nem fűlött a foga visszamászni Diósjenőre, majd hazatekerni, körbe meg csilimillió km az alkonyatban a közúton , jobb híján megszálltunk egy faházban amit az Aranytölgy panziótól kaptunk...azóta is azt emlegeti, hogy milyen jó volt. :U Közös fürdő, WC, (igaz nem volt senki :DDD ), meleg víz és egy kis törülköző, emeletes faágyak szivaccsal és valami ágyneművel, és...kábé ennyi. Nagyon olcsó, de olyan is, hármunknak egy éjszaka reggelivel (tea, kenyér, és 4-4 gyanúsan kinéző főtt virsli mustárral meg kecsappal) 20e forint. :DDD A hely az pazar (talán Zoliwrc szokott arrafelé bóklászni), vadregényes, nincs tumultus mint a hegy másik oldalán, de ennek vannak hátrányai is, mert pl. 7végén még boltot sem találsz nyitva 10km körzetben, mi kaját (annak ellenére, hogy a panzió étteremnek is hirdeti magát) a határon túlról Felvidékről (!) rendeltünk, Ipolyságból ételfutárral. :U ...ők ajánlották! 😆 (Jó még nincs szezon, de akkor is!) Összegezve nagyon puritán nulla csillagos és nagyon olcsó, igazi erdei romantika. ;]

Garmin...köszi srácok, született itt jó néhány hsz. ezzel kapcsolatban, én meg így elsőre még mindig az 530-at érzem befutónak. Ami láthatóságát illeti, USA-ból kapott fényre sötétedő Cocoons szemüvegem polarizált lencséjű, így mikor először feltettem azt hittem bekrepált a Ryder15, közben csak éppen alig látszik Tamagotchi kijelzője ezzel a szemüveggel, így a láthatóság nem lesz akkora gond. :DDD Amúgy ez már wifis, vagyis hazaérsz és felment a menet a Stravara? (majd utólag odateszem a "Z"-ket, ha xar a teljesítmény. ;] )

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg