Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • itouchfan

    senior tag

    válasz Piftuka #257472 üzenetére

    Elsőre úgy sem fogod tudni tökéletesen eltalálni, hogy mire van szükséged, mi a fontos és mi nem, és így elméletben legozással nem is lehet. Venni kell egy használt bringát, és menni vele sokat, gyakran, mindenféle környezetben és megnézni, tapasztalni hogy mi az ami tetszik rajta, mi az ami hiányzik, mi lenne jó másképp és egy párezer km használat után már sokkal jobban látható lesz, hogy mik az igények. És akkor venni az igényeknek megfelelő normális bringát.

    „Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

  • arcitec

    addikt

    válasz Piftuka #257472 üzenetére

    Minél elismertebb egy gyártó terméke, annál gondtalanabb lesz a használata. A Cube az ilyen. Azért az talán nem mindegy, hogy csak a láncot kell kenni, tisztítani és a bringát tisztán tartani, mint amikor csörög zörög elállítódik, nyikorog előbb utóbb valami, vagy minden. Jómagam Deore váltó alá nem mennék és megkockáztatom a Cube pro 10 évvel ezelőtt sokkal jobb volt, mára már akkor már inkább egy Cube Kathmandu...
    Ha meg csak rövid távokra tényleg csak városba kell valami könnyűt keress.
    Apropó sárvédő. Nem tudom azt a véleményt elfogadni, hogy csak esőben jó az.
    Az igaz egy MTB az más kategória(és nem is vetném össze egy trekking-el), oda lehet én sem tennék, de azért az a port, kavicsot is felfogja és egy trekking-re az már a mai műanyag sárvédővel súlyra semmi... ;)
    U.I: Amúgy meg ha nagyon nincs meg mi lenne a jó: -#257479itouchfan - amit ajánl +1.

    [ Szerkesztve ]

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz Piftuka #257472 üzenetére

    A Hexagon 8 már eltér a váz tekintetében, de drágább is a Trans 5-nél. A hátsó villa alsó vízszintes részén képről is látni, hogy az erősebb. A belépőknél oda vékonyabb gömbölyűbb csövet szoktak tenni, megkockáztatom a Trans-on olyan van. Szoktak itt már nagyobb átmérőjű kormányoszlopot is használni, az nem látszik a képről, illetve az első hajtókarnak csöves tengelyt tenni, azt asszem kispórolták. Meg a 8-ba tesznek először levegős villát, ami jó.
    Trekking igények az jó kérdés, hogy mennyi km, mit jelent. Hogy meg szeretnéd pakolni a bringát, vagy kisebb távokra csak esőköpeny, melegebb felső, mert a vázra lehet kapni nagy táskákat abba fér valami, akkor csomagtartó sem kell, illetve azt a motortank szerűt. Ha felmerül, a Trans-al összehasonlítva nézd meg a kialakítást, hogy rá tudsz-e rakni csomagtartót, arra általában szoktak lenni szemek. A sárhányók pálcáira nemigen láttam MTB-n.
    Trekkingnél egyenesebben is ülnek, annyira nem látszik a Trans 5-ös vázon hogy ott lenne különbség, a hexagonnál is elég kellemes magasságban van a kormányoszlop magasabb üléspozíciónál is. Az agydinamónak a líthiumos lámpák korában, nincs sok értelme.
    A görbe kormány, az olyan hogy, tudnom kéne mi az a trekking. Haverom ilyen MTB-n, 120 km-t túrázik, aszfalton, de egy napon belül, tehát nem visz sátrat vagy ilyesmi. Én inkább földút párti vagyok. Annyi hogy a kisebb első fogaskerék miatt olyankor főleg a kisebb hátsó van elhasználva. Itt a legnagyobb kérdés szerintem hogy kell-e sárhányó.

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák