Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ShiTmano

    aktív tag

    válasz zoo8800 #92512 üzenetére

    Hátul úgy látom nem tubeless, 6:41-nél kandikál kifelé a belső. Közhiedelemmel ellentétben nem attól függ a lefordulás, hogy belsős vagy belső nélküli a rendszer, hanem a nyomástól és a felni és gumi kialakításától. Meg természetesen a használat módjától. Nálam pl. az első felni tubeless ready. Mélyebb a rovátka ahova beül a gumi pereme. Amikor leeresztem a gumit, és megpróbálom leszedni hangja van ahogy kipattan a peremből. Ezt nyilván alacsonyabb nyomáson lehet használni, mint a hagyományost. De használtam tömlővel is, most meg már tubeless egy ideje, semmi különbséget nem tapasztalok ebből a szempontból. És soha nem fordult még le a felniről, igaz nem is használom 1,5 bar alatt. (29x2,4" Continental XKing Protection.)
    Hátul is tubeless a gumi a felni viszont nem, az sem fordult még le. 0,6 bar volt a legkevesebb benne, de általában 1-1,2-őn használom. (26x4" Schwalbe Jumbo Jim) Nyilván az is szerepet játszik, hogy nem szoktam állatkodni. Néha lejtőn megeresztem picit, de semmi durvulás.

    "Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

Új hozzászólás Aktív témák