-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ivana
Ármester
válasz Nihed555 #217344 üzenetére
Esetleg ebikeről érdemes rendelni ilyen kis tételben. Olcsó gumiból leginkább CST-t érdemes venni, az emberi minőség. Esetleg a mitas/rubena amivel még jó tapasztalataim vannak. A vee rubber az ultra gagyi szokott lenni. Van most valami "Freedom", nem hangzik jól A kövi lépés a CST után az 5-6 ezres conti.
(#217345) Narxis Icetoolz alá ne add, de inkább parktool, shimano. Vagy mérheted sublerrel is, ahogy a campa ajánlja.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
ivana
Ármester
válasz Nihed555 #217349 üzenetére
Nem az egyik 584mm átmérővel rendelkezik, a másik pedig 622mm. Vagy a felnid pontatlan, vagy a külsőd, vagy mindkettő Első körben én cserélnék valami értelmes defektvédelemmel rendelkező külsőre. Ha könnyen leszedhetőt akarsz akkor pedig hajtogatósra. Bár mindkettő együtt elég borsos.
(#217350) f4lcon Hagyjuk már. Egy városi gépre, trekkingre meg hasonlókra tök felesleges a szokásos minimál CST-nél jobb gumi. Se nagy sebességgel, se rendes terepen nem mész ilyenekkel.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsocy
őstag
válasz Nihed555 #217353 üzenetére
A világ legjobb külsőjével is defekted lesz ha "kivan lukadva ujnyi vastagságba" és te úgy jársz vele évekig.
Ilyen ridegtartás mellett tényleg vedd meg a legolcsóbbat amit találsz, az a helyben adott 3000-es jó lesz, max valami CST ahogy a többiek írták. Jobbat ne vegyél. És 28/=27.5 -
ivana
Ármester
válasz Nihed555 #217357 üzenetére
Ez fura, normál használat mellett hátul sokkal több defektnek kéne lennie, mint elöl.
(#217359) MPowerPH Az UK-t szerintem nem kéne alapnak venni, pl. az elektromos hálózat szabványa egy rossz vicc ott. Meg úgy alapvetően az épületek műszaki követelményei is eléggé le vannak maradva arrafelé.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nihed555 #217367 üzenetére
Melegítés és kibarmolás lehetőleg a csapágyház (váz) menetének megrongálása nélkül...elég macerás is lehet.
Más...Dr. Bike szerviz óta arra lettem figyelmes, hogy bár vajpuhán mozog a Judy, a jelzőgumi sosincs olyan magasan mint szokott, próbálgatásra is valahol 7-7,5 cm-nél nem tudom sehogy sem jobban bemozgatni...már engedtem a nyomásból is, de hiába, jobban beül de az a 2-3 cm nem mozog ki. Ma már gondoltam végére járok a dolognak és kiderült, hogy teljesen elegedett nyomással is csak addig tudom benyomni, miközben újan, még szerviz előtt (szintén kíváncsiságból kipróbálva) elegedett levegővel kábé koppant a híd úgy összeesett. Valaki tudja-e mit ronthattak el, esetleg mi történhetett utána? 🤨 Most felfújtam, szépen, vajpuhán mozog, faxa a visszaút csillapítás és a kizárás is, de elveszítettem néhány centit a rugóútból.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nihed555 #217414 üzenetére
Milyen bringára kell? Csak mert Praktikeres pedált, vagy láncot csakis Obis bringára szabad venni, és fordítva, azokra mindegy mit veszel, de ha egy kicsit is jobb a kerékpárod és jót akarsz magadnak akkor messze elkerülöd a barkácsáruházakat.
A véleményeket a termékről meg egészen szórakoztató olvasni, olyanok vannak ott, hogy jó ár-érték arány (😨), a csomagoláson az volt, hogy for racing bike (🤪), meg, hogy jöhetne patentszemesben is (ja, azért az 1200 forintért lehetne aranyozott is!)...menten bexarok.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nihed555 #219334 üzenetére
Helyezd az új, még össze nem kapcsolt láncot elől-hátul a legnagyobb fogaskerekekre úgy, hogy a váltóba még nem fűzöd be, majd megfeszítve jelöld meg melyik csapszegnél kellene összekötni, hogy még összeérjen, utána azt a csapszeget nem beleszámolva számolj attól 2 csapszeget többtányéros hajtóműnél, 4-et egytányérosnál és ott bontsd meg, az lesz a jó lánchossz. [link]
(Hajtómű = [link] )#219335 jjeahh...bár érzik a rugó (kuplung) ellenállás bekapcsolva, váltás minőségének (pontosságának, gyorsaságának stb.) romlását nem tapasztaltam sem XT, sem SLX pöcögtetővel. Ugyanakkor városnézésre, aszfaltozásra valóban semmi szükség kuplungra, aki ilyen váltóval szerelt bringát vásárol és országútizik vele nyugodtan hagyja kikapcsolva úgy is erősebb a rugója még a korábbi XT váltóknál is nemhogy az országútiaknál. A Shimano egyébként folyton bekapcsolva ajánlja az "üzemi" állapotot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- JavaScript topic
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Tesla topik
- Mobil flották
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen