-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Nescafé #246878 üzenetére
Nem tudom mennyire vagy hozzáértő (megnéztem, sok kommented nincs itt a topikban. Persze ettől még érthetsz hozzá), de azok a gumik az egyik legjobbak amiket kapni lehet. És inkább a hátsót kell nézni, mert az első nem kap annyi terhelést.
Viszont saját tapasztalatból mondom, hogy érdemes cserélni. Én is vettem bringát, és nem cseréltem. El is durrant a hátsó gumim: [kép] Még az a szerencse, hogy felfele menet, nem lejtmenetben.
Ez az a külső: [link] (itthon elég horror ára van)
Plusz infó, így néz ki az a gumi, ha egészséges: [link]
#246879 Hasaggymeg
Oszt' az orrszarvú bőre szerinted puha, vékony?! Lehet megedzette az idő...[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Nescafé #246886 üzenetére
Nem tudom, hogy itthon nézed e a Grand Sport árát. De ha igen, és a GP5000 közel van hozzá árban külföldről, akkor szerintem inkább az utóbbit vedd. Nézd meg, hogy szállítással nem olcsóbb e külföldről.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
válasz Nescafé #247020 üzenetére
nem a felni szélessége határozza meg (ez a 622*13-ból a 13 mm a belső szélesség), hanem a felni magassága.
a fotón látható hossz biztosan nem kell, elég ha annyit kilóg, hogy rá tudd fogni a pumpát. a fotón lévő nem kizárt, hogy szelephosszabbítós megoldás.
hirtelen talált iránymutatás - a teljes felnimagasságot nézve:
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nescafé #247020 üzenetére
Szelep az lehet hogy 80 kell ?...aligha, a képek tanúsága szerint is túl hosszú...nem mintha nem menne el, főleg aszfalton, terepen viszont már veszélyes lehet mert befordul egy kő, szikla, ág, akármi és letörheti. Sőt, fújásnál is könnyebben törésig rángat6od.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nescafé #247024 üzenetére
Képből kiindulva igen.
#247027
krokk...általában olyan minimális az a tejveszteség ami egyes gumitípusoknál (pl. Continental Race King) leginkább bizonyos kopási szint után így foltokban jelentkezik, hogy azt csak esetleg 3-5 havonta kell pótolni. Ez leginkább egy esztétikai hiba...vagyis 3 napra legfeljebb tehéntej kell neked inni és nem tömítő tej a guminak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Nescafé #248044 üzenetére
összsúlyfüggő(ruha,bringa,kulacs,szóval minden ami a bringán rajtad meg te vagy) a dolog, nekem ez a kalkulátor jött be. De azért a kerékre ráirt maxot semmiképp se lépd át, sőt melegben fél bárral mindenképp alatta legyél szerintem mert meleg hatására úgyis nő a nyomás..
(a kalkulált magasabb értéket próbáld meg mégpedig úgy hogy az legyen az első kerék, a hátsó 3 psi-vel több ,
a kalkulált alcsonyabb érték ezen az oldalon terepre jobb inkább)(ugye az egy dolog hogy 25-622 de a tényleges szélességet a felni szélessége is megszabja..)
Hasaggymeg:én rohadtul megéreztem pedig egy hobbista vagoyk
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Nescafé #248049 üzenetére
nekem még az segitett a pontosításban a nagy sebsségü(40-50kmh) kanyarodás, ha magasabb volt a nyomás akkor sodródtam ki a kanyar széle felé,nem volt tapadás, mig ha lejjebb engedtem a nyomásból akkor a kanyarban is éreztem a tapadást, illetve a szar úton szerintem jó ha nem ráz, nem hullámzik a bringa(ugye magas nyomásnál van az hogy jobban ráz-pattog a gép a szarabb az út), ha pedig alacsnyoabb a nyomás akkor meg elindulásnál lehet nagyon érezni hogy lomhábban indul meg főleg a hátulján érzed hogy mintha valami húzna vissza, mig optimális nyomásnál érzed hogy elindulsz álló helyzetből akkor úgy "ugrik" persze nem szószerint, de a laposabbhoz képest jobban érzed elindulásnál a különbséget mint mondjuk tekerés közben
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen