-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krisz79
őstag
válasz lsebestyen #41886 üzenetére
Köszönöm a kiegészitést:
Igy már érthető.
Sigma lesz...
Várom a fotóid....http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #41700 üzenetére
Bonyolódik az ügy.....
-
nagyúr
válasz lsebestyen #42117 üzenetére
Miyen kerékszetted van?
Nekem csak 26/30mm-es lesz szóval ez csak ilyen félaero. Már mondták hogy ezzel nem kell félnem, valamivel érzékenyebb lesz mint a mostanival de ha erősen kapaszkodom gondot nem okozhat. Meg mondjuk nekem ott van a 83kg-om ami oldalszélnél előnyösebb kivételesen mint egy könnyebb rider tömege.
Mondjuk számításaim szerint kb 1kg-mal könyebb lesz maga az új kerékszett mint a jelenlegi.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #42117 üzenetére
és (#42118) Solad, én is csak néző vagyok, csak linkeltem a "friss infókat" mert pár napja szóba került a téma.
Egy megjegyzés erejéig: miért állt meg a zebra előtt ha nem volt rajta senki? ha lett volna rajta valaki akkor biztos megnézte volna a földön fekvő bringást.
Egyébként az indexről jutottam a blikk-ig, mintha számítana valamit is... -
truefx
aktív tag
válasz lsebestyen #42125 üzenetére
Gondolom nem adta meg az elsőbbséget a 160-nal közlekedő járműnek. Na jó, nem ugatok bele.
[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
válasz lsebestyen #42127 üzenetére
esélyes. köszi a választ!
-
veterán
válasz lsebestyen #42586 üzenetére
Ott en is furan neztem ,hogy nem voltak sose kiszedve a kerekek. Valahogy nem tudom elhinni, hogy nem nyult hozza. No way
Everybody lies.
-
veterán
válasz lsebestyen #42595 üzenetére
Normalis rogzites se segit? (Valami brutal abus?)
Everybody lies.
-
gergo5991
őstag
válasz lsebestyen #42600 üzenetére
Ez a személyes hozzá állásom/ privát véleményem. Én nem bizok senkiben / semmiben olyan szinten, hogy ott haggyam leláncolva a biciklit. Tudom milyen emberek vesznek körül. Nem fogom hagyni hogy ellopják vagy megrongálják, csak azért, mert kint hagytam a bolt előtt. Vagy beviszem a bringát a boltba, vagy megkérem a biztonsági őrt, hogy vigyázzon pár percet rá, vagy inkább haza tekerek, lerakom a biciklit, és elmegyek gyalog a boltba. Nem tudom ki milyen körülmények között él, hogy a bolt egy órányi gyaloglásra van vagy ilyesmik.
-
Milka 78
nagyúr
válasz lsebestyen #42595 üzenetére
Részvétem,én eddig még megúsztam,bár egy egyszerűbb öszvért használok melóba járáshoz.
A haverom a Helikopter lakóparkban laki (akinek a 3 bicót minuszolták),de az Újlak lakótelep is meredek.
A Kékek múltkor elkezdtek szövegelni az első hátsó prizmáért (teli vagyok lámpával+hátul fényvisszaverős nyeregtáska). Mondom nekik "most tényleg ez a legnagyobb baj cajga fronton???"
Még mákom volt,hogy nem bírságoltak meg
Papnál pl. úgy láttam írják az alváz számot (haverom ott melózik),de nem kérdeztem bővebben.Pont tegnap dumáltunk erről a témáról,baromi elkeserítő a helyzet.Urak!
Ezekből a lap lakatokból csak az ABUS gyártmány a nyerő?A hordozhatóság miatt mindenképpen ilyet akarok,de van Spyral Zig-Zag,KLS Tough,Kellys Chainlock amik 7-8 ropi körül vannak.[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
válasz lsebestyen #42655 üzenetére
Azért kell gyúrni, hogy kemények legyenek [link]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #42655 üzenetére
Nekem is ez a típus van gyári adat szerint nyom is 1,83kg-ot.
Més que un club!
-
Slownz
senior tag
válasz lsebestyen #42941 üzenetére
Lehet, hogy csak én vagyok ennyire szerencsés, hogy ilyenekbe botlok.
Volt már olyan is, hogy valami elmés dolgot ordítottak rám a kocsiból, mint hogy "nyomjad öcséém". Mint, ha olyan kuriózum lenne egy bringás az országúton. Természetesen ennek is majdnem susnyás lett a vége.+ akkor is rendszeresen rámdudálnak, ha kikerülök valami b*szott nagy kátyút, és 20 centivel beljebb húzódok 3 mp-re az úton. Ilyenkor mindig azt gondolom magamban, hogy inkább megadom a lehetőséget az autósnak, hogy dühösen ledudáljon vagy átmenjen rajtam, minthogy a biztos halált válasszam a kátyúba való belemenetellel.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz lsebestyen #43155 üzenetére
Nem a pirosozas miatt boxoltan volna le vele, hanem mert nyolcvanszor kene visszaelozni, na meg pont ezek a lassu viz partot mos emberek pirosoznak a legrosszabbul. Lehet azt ugyesen is csinalni, hogy ne akadalyozz vele senkit. Amugy mar nem pirosoztam joideje, eleg temposan tudok menni ahhoz, hogy ne ott kelljen elonyt szereznem, na meg jo edzes mindig visszagyorsitani.
-
#48525824
törölt tag
válasz lsebestyen #43205 üzenetére
régen ss+ volt, de macera a szerelése, úgyhogy áttértem az ultra race-re, működésre ugyanannyit bírnak, csak sokkal könnyebb szerelni, gördülékenyebb és jobban tapad kanyarban.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #43321 üzenetére
Aztabüdös... 190BPM perceken át! Én 180-nál meg akarok halni. 200-nál gondolom kiakadt a pulzusmérőjeItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Solad
őstag
válasz lsebestyen #43321 üzenetére
Na az laza...
Tour de Tisza-tó az én szemszögemből:
Életemben először álltam rajthoz, így nem igazán tudtam hogy hogyan is néz ki egy ilyen. A táv 65 km, az első nyolc kilométeren 25km/h-ás felvezetés van. Meghatároztam magamnak egy 2:10-es szintidőt (~ 30-as átlag) és egy 2:00 célidőt (32,5 átlag). Kicsit óvatos voltam, mert a kezdeti lassú felvezetés miatt magasabb tempó kell a tervezett átlaghoz képest.
Tapasztalat #1: ne centizd ki a rajt idejét!
Mivel elég későn értem oda, így az 500. hely környékére tudtam beállni, jócskán előttem volt a mezőny. Az első nyolc kilométeres, felvezetéses szakaszt bemelegítésnek szántam, mert az első 15-20 perc nálam mindig kritikus. Na most ebből az lett hogy gyakran 35 fölötti tempóval mentem előre hogy találjak egy nekem való bolyt.Úgy okoskodtam, hogy inkább egy erősebb bolyon legyek az éles rajtnál és onnan kelljen lecsorogni egy gyengébbe ha nem bírom, minthogy felzárkózni kelljen egy gyengéből. Az élboly magától értetődően meg sem fordult a fejemben, kb a hatodik pakk lehetett amibe beálltam, jópárszár méteres lemaradásunk volt az elejétől az éles rajtnál. Nagyon jó kis csoport volt, kb tizen mentünk, a táv alatt három másik üldöző csapatot értünk be, így összességében a kis csoportban vagy egyedül csellengőket leszámítva a célban a harmadik bolyban sikerült beérni 1:50-es idővel.
Tapasztalat #2: túl óvatosan lőttem be magam
Valamivel 35 fölötti átlag lett a vége, de végig azt éreztem, hogy kevés. A légzésem a befutót és egy nagyon enyhe emelkedőt leszámítva egy pillanatra sem gyorsult fel, a lábaim is minimálisan fáratdak el, bár ezt sem éreztem különösebben, csak annyira hogy úgy 40 kilométer után a korábbi 52-12 helyett 52-13-ban volt kényelmes ez a 35-38 közötti tempó.Első "versenynek", tapasztalatszerzésnek tökéletes volt, meg vagyok magammal elégedve, jövőre okosabb leszek. 1000+ indulóból 117 helyen futottam be, érzésem szerint bennem lett volna erőben a top 100 is (kevesebb mint három perc kellett hozzá), bár asszem ezzel is elégedett lehetek.
Tapasztalat #3:
Azért okoz valami perverz örömöt amikor a csapatmezbe öltözött csillivili karbonbringás pakkot gyorsultam le és hagytam magam mögött a tizenéves lassan már bontószökevény bringámon taposópedállal Asszem ideje lenne vennem egy bringás cipőt és megtanulni használni.Volt azért egy necces szitu is, egy fiatal 17-18 körüli lányka ment előttem montival nem messze a rajttól. A lelkem az első gyorszárral telibe kapta a vaskorlátot és fejreállt. Mondanom sem kell hogy a jó cakkos pedálja két centire ment el az arcomtól. Ha gyengébbek a reflexeim, jó eséllyel még mindig a fejemet plasztikázzák . Remélem ő jól van
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Zebu
addikt
válasz lsebestyen #43367 üzenetére
Értem. jah nekem is kb ez a tapasztalatom, csak nem tudtam, hogy ennyi kiszökik, vagy maga a pumpálás előkészület, a szelepre helyezés miatt enged le ennyire.
-
parkr
őstag
válasz lsebestyen #43669 üzenetére
Köszi!
még az érdekelne hogy elvileg be kellene tudom úgy állítani hogy semmilyen áttátnél ne érjen hozzá semmihez a lánc?
pl. elől és hátul is a legkisebb, vagy fordított esetben a legnagyobbra rakva mindkettőn
persze nem használnám így, de működnie kellene?beállítással állandóan szenvedek, de most már elhatároztam hogy megcsinálom rendesen.
-
RichieTri
senior tag
válasz lsebestyen #43686 üzenetére
előtte vagy utána?
ja és hol?[ Szerkesztve ]
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
TayRol
veterán
válasz lsebestyen #43927 üzenetére
Azt hittem a KFKI környéke, de sajna ritkán járok arra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #43927 üzenetére
"a soron látszik ahogy "hullámzik. Ez normális?"...normálisnak nem normális,de általános.Az még attól nem feltétlenül sz@r,csak gyengébb minőségű. Minél magasabb kategóriás egy agy,annál kevésbé észlelhető az a hullámzás
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #43956 üzenetére
Ez majdnem minden íves kormánynál probléma. Sajna akkora az erőkar, hogy az a picsa rögzítés nem képes megtartani. Megpróbálhatsz ráhézagolni valami gumival, vagy erősebb csavart belerakni, hogy jobban meg lehessen húzni. De mivel alapból elcseszett konstrukció így soha nem lesz tökéletes. Sajnos nagyon gyenge az a rovátka és ama ellendarabja, aminek rögzítenie kéne a kormányt. 1mm-nél nagyobb fogaknak kéne ott egymásba kapaszkodni a körbe, hogy tényleg a helyén maradjon egy ilyen kormány. Nagymamám kerékpárján pl. megizzadtam mire tudtam neki olyan kormányt és stucnit szeretni ami képes megtartani az ívelt kormányra akasztott gázpalackot.
(#43957) fpeter07: Családi tókerülős sok megállós, programos?
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #43956 üzenetére
Tipikus Gepida hiba: tegyél alá csiszolópapír.
Nekem a nyeregcsövemen a nyereg csúszott mindig hátra, a vászonnal jó. -
gergo5991
őstag
válasz lsebestyen #43956 üzenetére
át kell furni keresztbe, egy csavart bele nyomni, falura jó az
-
Runner_fxr
Ármester
válasz lsebestyen #43956 üzenetére
Ezekkel az szokott lenni a probléma, hogy nincs meghúzva eléggé aztán elforog, utána már húzhatod akárhogy nem fogja rendesen, mert el van kopva. Valószínű kéne venni egy új kormányt vagy kormányszárat attól függ melyik van elkopva jobban. Ha új korában meghúzod rendesen akkor nem fog elforogni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz lsebestyen #43971 üzenetére
Igen, általában a kormány a recés, mehet az alu kormány az acél szárba nyugodtan, csak húzd meg rendesen, mert ha az alu kormány akár csak egyszer is elforog menet közben, akkor már mehet is a kukába, mert ledarálja róla recéket. Egyébként még az állítható dőlésszögű kormányszáraknál van ez a gond, ott ez hatványozottan igaz, ha az egyszer elforog, mert nem húztad meg rendesen akkor azt soha többet nem húzod meg rendesen. Kormánynál ez nem annyira necces azért.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #44073 üzenetére
A másik opció egyelőre a Sigma ROX 10.0 szett lenne. De megmondom őszintén 200 eurónál többet nem nagyon szeretnék ilyen kütyükre kiadni.
Més que un club!
-
Vanir
veterán
válasz lsebestyen #44075 üzenetére
Köszi a felvilágosítást! Sajnos ilyenek vannak, és lesznek is...
-
nagyúr
válasz lsebestyen #44078 üzenetére
Na mondjuk ha van benne sebesség, pedálfordulat meg pulzusmérő akkor oké úgy még ki tudnám bővíteni rá a keretet ha ez tényleg jobb.
Més que un club!
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #44075 üzenetére
Lehet, de nem tudod megoldani sávváltás nélkül a legtöbb úttesten. Kerékpárral általában nem az út szélén közlekedünk, mert ugye csatornafedél, vízelvezető, töredezett és hullámos útszéle, mindenféle mocsok és kosz(kavics, tüske, stb.). Tehát kb. 40-50cm-re haladok én is az út szélétől, mint a legtöbben. Ha ehhez hozzávesszük az egy métert és egy átlag autó szélességét(nem suzuki wagon r+), akkor már autóval sávon belül necces elférni.
#44086 ) Because: 4Nm van pl. fék légtelenítőn, 10Nm állítható dőlésszögű stucnin. Szóval valahol közötte. Egyébként meg addig míg nem szoros.
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz lsebestyen #44084 üzenetére
A pedalfordulat-mero egybe van epitve a sebesseg merovel (legalabbis az en 510esemen igy van es gondolom ugyanez a helyzet az 500nal is) - meg amugy a GPSes cuccokra nem is kell sebessegmero, mert azt gps alapjan meri...
Atok
[ Szerkesztve ]
-
apszi
őstag
válasz lsebestyen #44556 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, rákuksizok mi hol mennyi.
-
Zola007
veterán
válasz lsebestyen #44645 üzenetére
köszi szépen , de ez csak 113-as tengelyhossz, az nekem nagyon kevés.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
llaszlo
veterán
válasz lsebestyen #45248 üzenetére
Ki ajánlott montit??? Én annyit írtam, hogy ennyiért már akár két jó állapotú biciklit is vehet. Csak ki kell fogni jó áron, mint a linkelt bicikli.
-
t1
addikt
válasz lsebestyen #45248 üzenetére
-
Normi™
őstag
válasz lsebestyen #45344 üzenetére
Köszi a választ,csak azért kérdeztem mert a facebook profiljukban vannak rémálom értékelések és vélemények,de hátha kamu és itt rendeltek már tőlük.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Normi™
őstag
válasz lsebestyen #45369 üzenetére
Az tényleg korrekt.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Dr.Én
veterán
válasz lsebestyen #45567 üzenetére
Bizony, nem gyenge...
2013-ban is EP kártyára vettem a Gepida Bandon 810-et ...WOT: kissio
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lsebestyen #45777 üzenetére
Nem hiszem hogy annyira túlzó lenne. 500W-hoz képest ez 30%-al nagyobb teljesítmény. És ami Max Watt értékeket meg szoktak adni (rövid googlizás alapján pályaversenyzőknél 2000W amit találtam), az tipikusan 5, de sokszor 1 másodpercre vonatkozik. Szóval gyakorlatileg eléri a rekordot és abbahagyja a tekerést. Ehhez képest ő 60 secig tartotta ezt a teljesítményt. És az is látszik, hogy a végén kiállva teker, és lássuk be, ekkora combokkal ha már ki kell állnia a tekeréshez, az nem kis ellenállás lehet Plusz jó eséllyel nem verseny felkészültséggel állt ide, nem olyan szintű bemelegítést tolt, stb...
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz lsebestyen #45777 üzenetére
Egy WT szakasz vegen, ~1500W max teljesitmenyt adnak le a sprinterek, 1200as atlaggal kb 12-13masodpercen keresztul (~18W/kg). A 2kW meglehet ha nem tekert le elotte 150km-t, de azert az se megy "lazan"
Eleg durva tempo. Nagyon jok ezek a felvetelek, mennyire maskent nez ki a verseny a pelotonon bevul, mint amit a teveben lat az ember madar perspektivabolAtok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #45855 üzenetére
Még fiatal lehetsz te is. Nők mellett csak folyamatos csengetéssel,bajtárs! Mint mindenben,ebben is teljesen ki(be)számíthatatlanok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gergo5991
őstag
válasz lsebestyen #45975 üzenetére
hát úgy irták, hogyha az elégetett kalóriamennyiséget nem pótoljuk, akkor az ember szervzete a tartalékhoz nyúl, a zsírbol meg az izomból keríti elő az energiát, szóval nem csak zsírt éget, de izmot is vagy mittudom én hogy van. Az tudom, hogy elégetek napi 4-5000-ret aztán csak 2-3000 ezer kalóriát eszek összesen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #46752 üzenetére
Országúti versenyen szerintem nem is engednék MTB-al indulni senkit.
Még a könyöklő használata is tiltott outikon.Més que un club!
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #46754 üzenetére
Pedig pl a TdV mezőnyének felénél még talán MTB-vel is jobb időt tudnék.
Könyöklősök valóban rendszeresen vannak...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
concret_hp
addikt
válasz lsebestyen #46756 üzenetére
ha nem körpálya és lemaradnak az első km-n akkor tulajdonképp mindegy nem?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz lsebestyen #46754 üzenetére
Pelsón is voltak állítólag könyöklősök (tiltott volt).
Múltkor Velence 10-en is mentek de ott nem volt ez kitétel, mindenki azzal ment amivel csak akart.
Mi be is akartunk állni egy könyöklős 5 fős csoport mögé szélárnyékba csak kiderült fél perc után hogy nem mennek tempót.Telejsítmény túrán meg maratonon még megértem hogy megy mindenki de rendes országúti versenyre én biztos nem engednék MTB-ot meg könyöklős outit vagy időfutam gépet.
Més que un club!
-
Solad
őstag
válasz lsebestyen #46752 üzenetére
Ez sokkal inkabb szabadidosport jellegu esemeny, a "falunapok" resze, nem hiszem hogy gond lenne ha hatul teljesiti montival.
Elmeny volt a mai tekeres, kilazult valahogy a nyergem es nem volt nalam imbusz. Konkretan elzsibbads a kishaver vege
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
D5
aktív tag
válasz lsebestyen #46820 üzenetére
A szemem előtt emelte le a boltos az új cangát. Szerintem így alkudni nem nagyon tudnék, de azért megpróbáljam?
Nem fogok vele nagyon "keménykedni", többet fogom városi körülmények között, betonon használni (természetesen más gumival), mint terepen, egy jó kompromisszumnak tűnik nekem így ez a bringa. -
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #47353 üzenetére
Gondolom Te leginkább velük buliztál volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ukrajnai háború
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo 3
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen