-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
válasz Teasüti #6797 üzenetére
Örülnék ha 2 évet kibírna ez a váz még, és az a helyzet, hogy jelenleg nincs festés csak lakk de az nagyon sok és mégis rozsdál mint az állat...
Már így is horpadásos szegény váz, dehát ez van, ilyen ez a popszakma...De ha a szinter ennyire frankó dolog (nem gondoltam hogy ennyire az), akkor egy normális szinterezőt tudnátok ajánlani bp-n és környékén, aki viszonylag korrekt árral dolgozik?
-
fidig
tag
válasz Teasüti #6842 üzenetére
Én Tihany-Zánka távon jártam már többször. Azzal semmi bajom, ahol olyan úgyis az úton megyek
Kerékproblémára visszatérve, lehet cserélek egy első kereket. Milyen agyat ajánlotok V-fékes kerékhez? A felni már körvonalazódik.A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #7016 üzenetére
Mikor majdnem 90 fokos szöget zár be a felsőtested a vázra és nem tudsz bebújni rendesen egy kombi mögé van küzdelem bőven. Nem kamion volt.
186 cm-emhez rohadtul ki van húzva a mtb-on a kormány. Kell a menetszél, a mtb edzésre van, nem száguldozásra. Valahogy meg kell edződni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Thome
addikt
válasz Teasüti #7016 üzenetére
Már levan csiszolva gyakorlatilag, csak tettem rá lakkréteget hogy ne rozsdásodjon (de rozsdásodik...)
Szóval ezért kérdezem, hogy a lakkréteg kell-e, vagy sem, fed annyit a sima porfestékréteg, hogy ne rozsdásodjon?
Illetve a homokfúvással legalább tényleg minden cuccot, amit nem vettem észre, kitakarítja. Szóval ha lenne homokfúvás, akkor homogénebb lenne a felület, vagy nem lehetne észrevenni a dolgot? Leginkább a rozsdásodás zavar.
D.Orion: Nem országúti kerékpárról van szó, bmx, ezt pedig jópárszor odaverem az aszfalthoz. Amiatt kellene a porfesték, hogy nagyjából tartós legyen, ne olyan mint a házi sufni (a naptól megolvad a festék/lakk körülbelül...), és lehetőleg védjen a korróziótól, leginkább a hegesztéseknél. Mert elkezdett ott is rozsdásodni, és nem lenne jó, ha összecsuklana a bringa egy mutatványnál alattam.
Szóval mi az amit ajánlotok festéssel kapcsolatban a vázra, annak tekintetében hogy mire is használom a járgányt?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Bár én nem emlékezhetek rá, de hallottam olyanról szülőktől, nagyszülőktől, hogy bizony régen egy másik rendszerben az általános iskolai oktatás része volt a KRESZ és külön kiemelték a gyalogos és kerékpáros részt. Ez most ismét nagyon időszerű lenne, egyáltalán miért kellett kivenni.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Teasüti #7030 üzenetére
+1.
Illetve én ezt kiterjeszteném a gyalogosokra is. A legveszélyeztetettebb réteg, mégis ők tudják a legkevesebbet mindenről.
D.Orion: Ugyanazért, amiért a szakmai oktatásból a gyakorlatot, vagy amiért rendeletbe foglalták, hogy 1 tanfolyam alatt csak 1 végzettség szerezhető...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #7035 üzenetére
Én meg 27, de soha nem volt semmilyen KRESZ oktatás se általánosban, se szakközépben. Két akkor nevesebbnek számító(nem magán) iskolába jártam, ahol lett volna pénz ilyenekre. A szakközépben pl. volt még rendvédelmi képzés is akkoriban, technikumban pedig autóvillamossági és fényező is.
(#7036) Zebu: Sajnos nem az, mint ahogy már(én még jártam ilyenre) a hittan sem képezi részét az oktatásnak. Egy kis műveltség jól jön, szerintem pl. a 10 parancsolat ismerete még senkinek nem ártott.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Annyival kiegészíteném, a gyalogosok védelmében, hogy ez az egész anarchikus állapot, ami kialakult szinte felfoghatatlan hirtelenséggel, az állam hibája is. Pár év alatt annyi biciklis út lett, hogy aki gyalogosan közlekedik, sajnos nem kapott sem a médiából, sem máshonnan felvilágosítást a változásokról. Szinte egy másik bolygón érezheti magát, tehát a probléma igen összetett. Se a gyalogosok, se a bringások nincsenek felkészítve. Arról nem is beszélve, mennyi a hiányosság a balesetmentes közlekedés elérésre. Margit hídtól a budai rakpart felső szakaszán a bringás úton teljesen el van kopva a betonon melyik oldalt ki használhatja. Végeredmény? Anarchia. A bringás menne a neki kijelölt oldalon, de nem tud, mert a gyalogos nem tudja hogy az hiába járda, az a bicajosoké. Szóval a fővárosnak is nagy szerepe van ebben, és az önkormányzatoknak is. Meg ezek a bringás lámpák amiket zebrákhoz tettek egy vicc. Konkrétan semmi sem látszik belőlük nappal. Szóval tényleg csak az tud biztonsággal közlekedni, aki rutinból meg tudja oldani, és nem a jelzésekre figyel, hanem arra, hogy ne üssön el senkit.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Teasüti #7624 üzenetére
A kettő nem ugyanaz? Vagy Te úgy fékezel, hogy meghúzod a féket és egyből blokkol mindkét kerék?
Hőtermelés, melegedés akkor van, ha súrlódik vagy csúszik a fékbetét a felnin. Ha a fék gyengébb minőségű, nem elég erős, ez az idő meghosszabbodik, tehát könnyebben felmelegszik.
-
lukaszokni
aktív tag
válasz Teasüti #7681 üzenetére
Bar nekem csak v-fek van a montimon, de nem igy nez ki a melegedes, ahogy leirtad. Tehat ha hasrautok, egyenletesen 1NM-rel huzom a feket folyamatosan, 10 percen keresztul, mert olyan lejton jovok le, akkor nekem nem tartja stabilan a hasrautok 70°C fokot, hanem az ido mulasaval egyre melegebb es melegebb, mind a felni, mind a fekpofa- igy romlik a fekhatasom. Viszont ha hutom menetkozben, akkor mindig visszajon a fekerom. Sztem mas is tapasztalta mar ezt.
mAtx4ever!
-
venember83
nagyúr
válasz Teasüti #7681 üzenetére
Ha folyamatosan húzom a féket, akkor x idő után túlmelegszik és használhatatlan lesz. Azzal, hogy néha elengedem, esélyt adok arra, hogy lehűljön és ismét fogjon. Folyamatos fékezéssel túl hamar eléri azt a hőmérsékletet, amikor már nem akar fogni, és nincs hogyan lehűljön, és ez így nem kicsit veszélyes, mert ha, teszem azt, ekkor növelni akarom a fékerőt, nem tudom, ellentétben a szakaszos fékezéssel, amikor is van ideje lehűlni a tárcsának.
Nálam sokkal tapasztaltabb bringások (nem mintha ez olyan nagy szó lenne) is a szakaszos fékezés mellett teszik le a voksukat, akkor én miért ellenkeznék? Megtapasztaltam már azt, amikor folyamatos fékezést követően elfogyott az egyik fék, nem kellemes dolog, egyáltalán nem.
[ Szerkesztve ]
-
DjKoxi
senior tag
válasz Teasüti #8037 üzenetére
Szia!
Már kezdem azt hinni, hogy nem látszik amit írok.
Megrendelem a csapágyat. Kicsit szemtelen áron küldik ki a 2e Ft-os csapágyat. 3 e Ft a csomagolás és a futárköltség.
Nem merek innen senkit megkérni, hogy küldje el nekem ajánlott levélként. Elutalnám neki az árat, költséget és 2 db csapágyat tudnék venni ebből az árból.Az agycsere tényleg bonyolultabb mint hittem. Nem gondoltam, hogy annyiféle méret létezik.
Üdv : Laci
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Teasüti #9510 üzenetére
Szerintem egy BMX-el jobban járnál. Igaz, hogy nevetségesen néz ki rajta egy felnőtt ember, de olcsóbb, és tanulni is egyszerűbb vele. Egyébként bunny-zni én országútival tanultam meg (jobb híján), szóval nem kell ehhez külön bringa.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #13706 üzenetére
Igen azt feltételeztem mert nem figyeltem a beszélgetés elejét, sorry.
Ez esetben keresd meg a váz gyári specifikációját, ahol szerepelnek szögek, homlokcsőszög, meg nyeregvázcső szög, meg ilyen okosságok. Aztán mondjuk egy okos telefonra szedj le egy szögmérő programot, és fogd oda a vázhoz, aztán ebből ki lehet saccolni hogy milyen villához szánták. De ha valaki látott meg épített már sok biciklit akkor lehet ezt látni. Nincs róla oldalról egy képed, vagy az eredeti összeállításról?Kopott stoplival velem is előfordult nem egyszer, hogy veszett sprintelés közben kitéptem, majdnem iszonyatosan buktam.. elszabadul ilyenkor az ember lába ki a világba ki is dobtam utána stoplit..
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #13744 üzenetére
60-at egy patronos SR villáért én biztos nem adnék, szerintem várj amíg meglesz a pénz az xfusion-ra. Abban biztos nem fogsz csalódni. Vagy RS villa, azok se rosszak azért na.
A-s jogsi akkor jó ötlet, ha motort is tudsz mellé venni. Arról nem is beszélve, hogy ott az üzemeltetési költségek igen húzósak. Persze ha nem robogóban gondolkozol.
No meg könnyen otthagyhatod a fogad, ha tapasztalat nélkül, elhamarkodottan veszel nem a tudásodnak megfelelő motor. A legtöbb motoros haláleset ebből fakad. De ez egy másik táma...[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #13747 üzenetére
Természetesen drágább az RS, nyilván az SR a legolcsóbb, de én nem kedvelem. Bikemag-on lehet azért vadászni olcsóbban, kiskerben nyilván horror egy jó villa ára.
250-es elvileg jó tanulómotornak ha 4 üteműben gondolkozol. De egy 250-es 2 ütemű cross gép maga a pokol. De 250-es kétütemű gyorsaságit se javasolnék tanulómotornak. [link]
Ez viszont teljesen jó tanulómotor: [link] -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #13747 üzenetére
RS nél nincs olyan hogy patronos meg nem is volt tudtommal, viszont már nyílolajfürdő sincs. Manitou féle "fél nyílt" csillapítás van, ami jobban hasonlít egy patronos megoldásra, annyi eltéréssel hogy maga a becsúszó belseje van elzárva a külvilágtól, és ebben folyik a csillapítás.
Szerintem egy reba dual air is teljesen jó megoldás, könnyű a karbantartása, alkatrészt is be lehet hozzá szerezni, nem nagyon romlik el, és szépen mozog, erős, nincs túlragozva. Jó állapotút már lehet venni 50 felett valamivel. Egyébként nekem is a velvet tetszik, de még nem szereltem és nem is próbáltam, így személyes tapasztalat híján nem tudom ajánlani vagy nem ajánlani, de mindenképp bíztató a foxra hajazó felépítés, viszont az erősebb szerelhetőbb kicsit leegyszerűsített belső.[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #13762 üzenetére
Ha meg sehogy se lesz jó, akkor szvsz nem kell erőltetni. Nem éri meg.
Ez a lényeg.De ha úgy érzed, hogy megéri, akkor nem kevés pénzt el kell költeni téli ruházatra. Lehet okosan költeni, de akkor sem lesz olcsó. Lehet próbálni olcsóbban megúszni normál ruhadarabokkal, de sok helyen a saját érdekedben nem tudod elkerülni a technikai ruházatot. Kesztyűn, bakancson, szélálló lábmelegítőn, téli nadrágon, téli dzsekin nem szabad egy szint alá menni, és ha jól adom össze, ezekre részemről elment pár hónap alatt 100e úgy, hogy sosem a nagy nevet, hanem mindig a szükséges technológiát vettem meg (valamint további 20-30e a téli ruházat többi részére, mint karmelegítő, sapka, aláöltözet, használt, hosszú ujjú focimezek, maszk, és még ezen a kereten felül adtam ki pénzt megbízható és használható világításra). Vagyis több, mint egy évnyi bérlet árába került a téli öltözködés, cserébe -10 fokban sem esek kétségbe, míg 1-2 fokban már 22 km/h környéki utazótempóban tudok haladni. A leírtakat úgy kell értelmezni, hogy nekem a tél a közlekedés célú bringázásról szól, csak 10 fok felett megyek sportolási céllal tekerni.
Ajánlom az angol turkálók látogatását, a bringázáshoz is megfelelő rövid és hosszú ujjú focimezek mellett néha meglepő dolgokra lehet filléres áron ráakadni (például windproof, polár béléses bringás felső 500 forintért, ami tudásban hozza a szintén olcsón vett 15e forintos téli dzsekim szintjét).
fpeter07: Fél óra alatt olvadt ki a csülköm múltkori bringázás után. A térdem nem volt annyira hideg. Kell egy negyedik öltözet is alulra.
A -10 fok nálam is 4 réteget jelentett lábon, de te nálam sokkal fázósabb vagy: én a 11-12 fokos garázsba érve azonnal tépem le a felső réteget, mert annyira melegem van, nem kell otthon külön kiolvadni, inkább az utolsó 2-3 km-en a tempót kell visszafogni, hogy ne folyjon rólam a víz.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Zola007
veterán
válasz Teasüti #13788 üzenetére
meg kellene tesztelni őket, kíváncsi lennék mire jutnának
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #13833 üzenetére
Elvileg a szalagok terhelését lehet csökkenteni ezekkel. Ugrótérdnél meg az jó ha csökkented, mert az ha kialakult nem múlik el, és terhelésre begyullad újra. Azt nem tudom ér-e valamit, én nem próbáltam, mert ezek nem megoldások szerintem, csak egy gyenge segédeszköz.
(#13829) szjoci
Vidd vissza és hozz egy olyat aminek a külseje neoprene a belseje meg polár. És nincs rajta semmi luk, valamint felül meg alul van benne egy kis gumi tapadás segítő hogy ne tudjon elcsúszkálni.(#13834) deicide
A képen nem Shadow van.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #13925 üzenetére
Múltkor -1-2 fokban már én is vittem MTBzni maszkot, de a 15-20%-os emelkedőkön el kellett húznom az anyagot a szám elől, mert egyszerűen nem jön át elég levegő rajta. Pedig nem mondanám, hogy szar vagyok. Kisebb emelkedőkön nem gond, de 150-160-as pulzus környékén már akadályoz a hosszabb felfeléken.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #13968 üzenetére
Múltkor esőzés miatt kihagytam pár hetet, meg egyik bringázáskor kicsit megfáztam, mikor próbálgattam egy fulcrum kereket, aztán bevettem pár ibuprofen tablettát, aztán ezektől le is ment a gyulladás. (ez régebben is jellemző volt, hogy estre éreztem hogy meleg, gyenge, be van gyulladva, egy tabletta, és reggelre lement.. de nem szeretek gyógyszert szedni, főleg nem állandó betegségre, szóval 4 év alatt ha egy dobozzal beszedtem, lehet sokat mondtam) Utána meg jobban felöltöztem már, mikor olyan hidegbe mentünk, és akkor nem durrant be egyből a térdem. De hát attól függetlenül nem vagyok ebből felépülve.. csak épp nincs begyulladva és tudok bringázni.
Dehogynem gáz. Épphogy beleérsz vele a sárba, és a mintázat kb teljesen eltömődik, de ezt a sarat nem göngyölítette magára legalább, viszont tele volt mindenféle avar, fa rohadvánnyal, úgyhogy azt meg szerintem hasonlóan felkapja a sárgumi. Régen mentem keskenyebb, de magas mintázatú gumival, azzal se tudtam jobban biciklizni, mondjuk tény hogy a sárban azért az nem úszott meg ennyire, de mindenhol máshol rosszabb volt ezerszer, úgyhogy én nem akarok nagy bütykös gumival menni. Egyik srác az egyik legújabb 29 es schwalbe gumival jött, aminek kétszer magasabb a mintázata, elég jó guminak néz ki XC -re, de az is hasonlóan csúszkált. Az a jó hogy azért 2.2 es és nagyon ballonos, plusz nem megyek nagy nyomással, és így azért felfekszik, csak kicsit meg a segge jobbra balra, kicsit elforog, elől meg olyan kormányozni mint mély murvában.
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #13997 üzenetére
A 2000-es papír az már polírozásra való. Annak idején még a cpu hűtőket ilyenekkel (is) csiszoltuk tükör simára. Nem a króm réteget csiszoltam, hanem a rozsdát. Cif, 2000 vizes csisz. , cif volt a kombó. Már össze van rakva, most egyébként meglepően szépen mozog, bár ez nem csoda, hisz kapott jó kis szilikonzsírt.
Ezek a suntourok ennyit tudnak, kicsit naív voltam, hogy többet vártam a karbantartástól: Itt egy jóval durvább eset: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #14187 üzenetére
Így van. Alapvetően külön kell választani az átlagos, alap szintű felhasználásra szánt bringákat és a felsőbb kategóriákat, amikor ár/értékről kezdünk el beszélni.
Lehet azon rugózni, hogy mi kerül egy bringában mondjuk 1 millióba, de átlag embernek ezzel nem is kell foglalkozni, őt ez semmiben nem érinti, mivel az ő hobbi felhasználására akár 50-60 ért is lehet új bringát venni, amit még azért csóró, Magyar fizetésből is ki lehet gazdálkodni.
Ha valakinek azért a belépő kategóriánál több kell, mert komolyabban gondolja, az sem akkora gond, mert 250 körül, jó minőségű SLX/Deore szintű gépek vannak, elfogadható villával. Ezekkel akár hobbi versenyzés is lehetséges.
Én 94-ben 120-ért vettem a GT-t. Jó minőségű cro-mo vázzal, marzocchi olajpatronos villával, teljes LX szettel és canti fékkel. Akkoriban egy átlag havi bér 20 ezer ft körül volt, ez annak a hatszorosa volt akkor!
Ez mai értéken kb 600 ezer ft. Ehhez képest ma sokkal komolyabb technikát kapunk kevesebb mint a feléért.
A csúcs gépek és alkatrészek meg drágák, a versenyzés komolyabb szinten mindig is drága volt, ha nincs szponzor, ez a legtöbb sportágban így van.
Én régebben nagyon szerettem motorozni, volt Yamaha R6-os motorom, egy jó minőségű Metzeler gumi garnitúra 100 ezer ft volt, amit egy nyár alatt elkoptattam. És az csak a gumi.
Nem érdemes kerékpárt motorhoz és autóhoz hasonlítani.ludsimon: Gondolom rám céloztál. Én végigjártam a fos melókat elhiheted, dolgoztam Magyarországon 80 ezerért, 12 órát, multinál, évekig, és úgy bántak velem mint egy darab sz@rral.
Én is sokat siránkoztam és szenvedtem e miatt, de rájöttem, semmi értelme, jobb nem lesz tőle.
Most se keresek nagyon sokat, sokkal többet is érdemelne a munkám. Az ismerősöm ezért amit itthon csinálok 2500 eurót kap Ausztriában. Siránkozás helyett inkább utána megyek, annak több értelmét látom.[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Teasüti #14185 üzenetére
Az hogy a bringa fixen van rögzítve a görgőben, és az összes oldalirányú terhelést a váz veszi át/nyeli el. Na most kiállásnál ezek az erők jóval nagyobbak, nem beszélve arról, hogy ha kiáll, akkor óhatatlanul dönti is az ember a bringát valamelyest. Nem hiszem hogy egy aluváz ezt szeretné (karbonon nem nem is igen szoktak görgőzni szvsz, bár a fene sem tudja).
A szabadgörgő persze más tészta
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #14246 üzenetére
Elég gyér a videó minősége, de a Sram szerintem egy X9 a Shimano mintha egy Deore lenne? Mondjuk a kettő nem egy kategória, inkább XT-vel kéne hasonlítani, persze ha jól láttam.
Az X.0 váltómnak egyébként olyan bika titán rugója volt, hogy a lánc csapkodás szinte megszűnt, amikor váltottam, ilyen pattogó fémes hangot adott, de nem olyat mint a shimano, érezted az egész rendszeren, hogy ez nem tréfál, ez versenyre van kitalálva. Igazán akkor szerettem meg.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #14250 üzenetére
Azt nem is néztem, akkor lehet, hogy az.
Néha én is találkozam olyan bizonytalanságokkal Shimano-nál, teljesen új gépeken, hogy én éreztem magam kellemetlenül, gondoltam nem lehetek ilyen idióta, hogy egy új váltót nem tudok beállítani. Amikor naponta tucatjával állítok váltókat szezonban, szinte csukott szemmel megmondom már melyik csavaron mennyit kell húzni, hogy jó legyen. Jellemzően SLX, XT váltókkal voltak kellemetlenségek. Ezek leginkább hátsó váltókra vonatkoznak.
ha esetleg szorul a bovdened az is okozhat pontatlanságot, azt is nézd meg azért. Bár ha profik akkor csak leellenőrizték.Ha megveszem a Cube Fritzz-et, azon is az első dolgom az lesz, hogy az XT váltót és Deore váltókart adom is el, helyette kap egy X0 hátsó váltót és x9 karokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen