- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Test Drive Unlimited Solar Crown
- Friss játékmenet videón a The Alters
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- PlayStation 5
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
WunderKinder
tag
válasz Runner_fxr #84621 üzenetére
A Swing-et próbáltad már? Egy évig használtam egy ilyet a városi fitness bringámban, de nem voltam tőle elájulva. A 120 kilómhoz teljesen kitekert előfeszítéssel szépen elringatózott, de ha feszesebbre raktam akkor majdnem olyan volt mint a merev villa. Igazából nem sikerült megtalálnom az ideális beállítást, lehet a súly volt a probléma. Egyébként a tesztben írtakkal ellentétben tekeredik elég rendesen, illetve borzasztóan pogózik. Végül inkább visszaraktam a gyári acél villát.
-
-
WunderKinder
tag
válasz flash- #91210 üzenetére
Schwalbe G One, könnyebb terepen is el lehet vele boldogulni, de aszfalton kimondottan jól gurul. Viszont aszfalton elég gyorsan kopik, nekem 800 km országút alatt sikerült eltüntetnem a hátsóról a minta nagyját.
-
WunderKinder
tag
válasz rob210 #103210 üzenetére
Az Aldis teljesen vállalható, feleségem már két éve nyúzza. Semmi probléma nem volt még vele. Első használat előtt mindenképpen kell rajta csinálni (vagy csináltatni) egy nullrevíziót, mert a mi példányunkon szinte semmi nem volt meghúzva, a hátsó agyban nem volt zsír, a fékek meg a váltók is összevissza álltak.
-
WunderKinder
tag
Sziasztok!
Egy Sora ST-3500GS váltóval lehet valamit kezdeni, hogy ne csapkodja fel a láncot már enyhébb terepen is? Vagy mire érdemes cserélni? Gravel bringán van, ST-3500 fékváltókarok, elöl 48-36-24 a kiosztás, hátul 11-34, 3x9 sebesség.
-
WunderKinder
tag
válasz DUB Inc. #105710 üzenetére
Tavaly építettem magamnak, Planet-X London Road váz, Mavic Aksium kerekek, Sora váltás, 48/36/26 Deore hajtómű, 11-32 fogaskoszorú, TRP Spyre fékek,
Panaracer Gravelking SK 40-622 gumik és On-One Midge kormány.
Még csak kb. 2000 km van benne, főleg betonon. De azért jártam vele könnyebb terepen is. Nekem nagyon bevált, igazi mindenes bringa. Aszfalton is jó tempót lehet vele menni és remekül lehet vele földutakon is csavarogni. Próbáltam 28-622-es gumival is, de azzal csak kényelmetlenebb, volt gyorsabb nem.
Tavaly jó pár teljesítmény túrát, brm-et és egy Balaton-kört is lenyomtam vele.
Annyi probléma van vele, hogy a Sora hátsó váltó nagyon nem való terepre, azt még idén kicserélem valami erősebbre.[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
tag
válasz DUB Inc. #105731 üzenetére
Szívesen. A váltót még nem tudom, valahol egy régi XTR-m van itthon, azt még talán megpróbálom. Vagy átalakítom 2x11-esre hidraulikus fékekkel.
Véreshurka: A féktől nem vagyok elájulva, azért egy Hayes CX5-től vagy a Shimano CX akármitől (nem emlékszem már a számára) nagyságrendekkel jobb. Egyébként egy alap hidraulikus fék lemossa minden tekintetben, pedig jó bowdenekkel (Jagwire Road Pro) van összerakva. A BB7-et montin próbáltam, azzal kb. egy szint. Beállítani nagyon könnyű és nem hajlamos az elállítódásra. -
WunderKinder
tag
válasz Véreshurka #105760 üzenetére
180/160 mm-essel. Szerintem BB7-ről nem éri meg váltani, nem lesz jelentős a különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ford topik
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyaralás topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen