Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Silentfrog #25022 üzenetére
Ilyenkor mindig eszembe jut a sok habzószájú m*jom, aki a csak magyar garancia mantrát nyomják mindenkinek, aki Kínából rendel.
-
PociAti
senior tag
válasz Silentfrog #25022 üzenetére
Valószínűleg a szervizesek nem találták meg a hiba okát, nem tudják megcsinálni, ezért próbálnak kimenekülni a felelősség alól. A termék árának visszafizetésével elismernék, hogy nem tudják megcsinálni.
Ritka nagy peched van ezzel a rollerrel!
A fogyasztóvédelem és a békéltető testület is ott van lehetőségként számodra.
Nem úgy mint azoknak, akik Kínából rendelnek!A garanciaidőn belül az eladónak kell bizonyítania* a vásárlóval szemben.
Szavatossági időben megfordul a szereposztás.A békéltető testület pedig minden esetben (kompromisszumos) megoldásra törekszik. Egy korábbi posztban írtam róluk.
* Kérd meg, írják körül mit értenek mechanikai sérülés alatt? És hogy az tényleg okozhat-e ilyen hibát? Nem pedig a sok szétszerelés során sérült meg valami a rollerben. Valamint az alatt a két hét alatt biztosan nem estél vele, nem te okoztad azt a mechanikai hibát, amire ők most hivatkozni próbálnak.
És persze határozottan közöld velük, hogy a fogyasztóvádelem + békéltető testületi folyamatot végigcsinálod. Hidd el, nem akarják ezt a jogi utat, nagyon sok idejük elmenne vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen