Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
őstag
NKH pad még eléggé teszt jellegű. Vagyis maga az ellenőrzés. Szerintem nem mostanában lesz elterjedve az ilyen típusú ellenőrzés.
Roller azért más kategória, mert stabilitásban, felépítésében is azért egy jóval gyengébb konstrukció. Nem véletlenül van terítéken több országban is a szabályozás megoldása.
Pl. motorral nem túl sűrűn haladsz gyalogosok vagy bringások között. Legalábbis normál esetben. Tehát nagyobb veszélyforrás.
Én mondjuk ott kezdeném, hogy komolyabban kellene venni a KRESZ ismeretek átadását a fiatalabb generációnak. Amiben úgy néz ki lesz előrelépés, de majd meglátjuk hogyan...
Azért mégis kicsit ijesztő, hogy jelenleg szinte bármilyen korú ember, bármilyen teljesítményű rollert vezethet minden közlekedési ismeret nélkül. Szerintem ez a szabályozás legfontosabb része, de még sok minden nem tiszta, hogy ez hogyan valósul meg.
Szerk.:
Azért írom ezt, mert önmagában a szabályozás csak elősegíti a probléma megoldását, de nem oldja meg ellenőrzés nélkül.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
coppola
tag
Heti 2 rolleres dob előttem a bulinegyedben cigánykereket, nemtom ittasak-e, én viszont levezettem pár 10ezret piásan a zéró előtt gond nélkül, engem a többiek nem is nagyon érdekelnek, csak a jogszabály, amit követnék, ha lenne...
Vennék egy rollert, mer drága a lime, de józanul autót vezetek nem rollerezek, szal felesleges lesz vennem is meg bérelnem is, ha szigorítanak. A felelősséget meg vállalja a jogalkotó, meg a józan is. -
DigitXT
félisten
Ez azért van, mert nincs tele. Feszültség szerint azt hiszi, hogy 100%, de nem.
CC/CV töltési karakterisztikával töltenek a li-ion töltők. Tehát az elején sokáig a
feszültség lassan kúszik fel, az áram meg állandó. Aztán elér a végére, és még
onnan van hátra jó pár százaléknyi kapacitás. Amit konstans feszültség tartása
mellett, szépen csökkenő áram jellemez. Amikor az áram lecsökken, akkor vált
a töltő LED-je zöldre: nem feltétlen kapcsol le teljesen, de ekkor már alig tölt.Amúgy ez a normál működés a konnektor felől is remekül megfigyelhető...
(Az elején lassan nő a felvett teljesítmény, majd a csúcs után lassan csökken.)OhYeah: meg tudlak érteni. Én se szívesen hagyom rajta éjszakára. (Bár már
volt rá példa. De jellemzően azért, mert nagy akkut töltött kis töltő, és kellett az
a hosszú idő, mire értelmezhetően feltöltötte. Oké, egy közel 40Ah akkunál már
kb. minden kisebb töltő borzalmasan lassúnak tűnik. És ami vminek mondjuk
a gyorstöltője, az lehet teljesen normális egy kellően nagy méretű akku esetén.)[ Szerkesztve ]
-
addikt
F40-nél ezt mutatja:
A G30-ra nem emlékszek már, h mit mutatott az eredeti app, mást használok már, mióta át van alakítva, ez meg nem ír ilyeneket.
Illetve olvastam még korábban, alighanem itt is, h a Segwaynél ez a funkció nincs, de akkor ezek szerint mégis van, vagyis ezek szerint roller-típus függő.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
rep3at
őstag
Hát én bukót mondjuk pont nem használok, hozzáteszem hogy egy relatív kis városban és csak bicikliutakon használom ahol fejből tudom hogy hol vannak a kátyúk. De még így is inkább az olyan órákban szeretek vele menni amikor minél kevesebb ember van, alapból is kerülöm a tömeget. Szerencsére zegen elég sok és elég jó minőségű bicikliút van. Múltkor elmentem vele Salomvárig (kb. 20 km tőlem), végig jó minőségű bicikliút volt (bár ott már el tudtam volna viselni kicsit nagyobb sebességet is).
Forward thinking. كرر
-
PociAti
senior tag
Amit olvastam, az a te véleményedhez áll legközelebb.
Az ájulást a szív működésének kihagyása okozta, amit a pacemakerrel "rendbe hoztak". Ezután is előfordulhatnak problémák, de ennek kockázatát rendkívüli mértékben csökkentették. Olyan szintre, amekkora rizikó kockázattal mások simán vezetnek. Gondoljunk csak azokra az idősekre (egyéni esetekre), akiknek rég nem lenne szabad a forgalomban részt venniük. Náluk az a fiatal, akinek kezelték a szívritmuszavarát százszor biztonságosabb közlekedőnek számít.
Roller vagy kerékpár esetében igazából még jogosítvány sincs (a legtöbb országban). Ezért inkább az autó vezetéssel kapcsolatos nemzetközi gyakorlatok között éri meg szétnézni. Általában a pacemaker nem jelenti a jogosítvány automatikus elvesztését. A megújításkor szokás szigorúbb és gyakoribb vizsgálatot előírni.
-
PociAti
senior tag
Teljesen jogos az észrevétel. Az OKAI rollerem gyárilag szabadon gurulásra van hangolva, és pont ilyen szituációkban, jelzéskor jöttem rá, mennyire hasznos a fékezés mentes gurulás.
Más esetben meg az a jó, amikor gyenge/közepes erővel fékez. (Mondjuk ha nem olyan finoman szabályozhatók a fékek, vagy a nagy forgalom miatt sűrűn kell lassítani.)Tehát nem lehet azt mondani, hogy ez a viselkedés a jó, a másik nem az. De nekem is inkább a szabad gurulás / nagyon enyhe fékezés jön be.
-
Silentfrog
veterán
Megint van KickScooter MAX G30 II Powered by Segway - 190e .Volt, gondolom egy kettő volt csak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BMW topik
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EAFC 24
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen