- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Diablo IV
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #191357 üzenetére
Túl vagyok rajta. Szinte biztosan nem lett több ló és Nm vagy alig mérhető, de élhetőbb lett az autó főleg lent, illetve volt egy lyuk épp a városi tempó fordulatában, az megszűnt, az auto üzemmód nagyon gyér gázreakcióját is javították. A fogyit nem tudom még, de így 50km után azt mondom vagy durván javult vagy továbbra is mellé mér a számítógép, mert ütni vágni kell a 8-hoz, amit korábban lazán el lehetett érni.
Minden üzemmódban megváltozott az autó. Ennyit megért, de ilyen 100 körül nem adtam volna érte. Kiszerel, gépre köt bontás nélkül vezérlőm volt.[ Szerkesztve ]
-
válasz MC Pite #191822 üzenetére
És Qru! Magic Tuning! Igen én is ebben látom a változást, lent is szebben viselkedik, ahogy alapból is kéne, de nem lesz belőle porsche. A lyuk eltűnése tetszik talán a legjobban.
Fogyit majd nézek, pár tankolás után mit mutat. Egyenlőre most rövid távokra megyünk mert így alakult aztán minden van csak nem emberi fogyi. Hegyre fel, onnan le.[ Szerkesztve ]
-
Más téma: Adott egy autó amit megvett X, adásvételi stb. Eltelt kb egy hét. Jött a csekkendzsin 😂, azóta 586.000ft lett rá költve, de a hiba maradt. Lamdba szonda körül van baja, de az is sok mással lett cserélve, nem nyert, pl pisilő befecsi stb is új van benne, hengerek is ki vannak mérve kiválóak stb stb. A vevő a márkaszerviz kiolvasása után ahol még találtak hibát pl a központi zárban, kormány vezetékezés szakadt stb. Szóval felhívta az eladót, hogy elege van, eleinte pozitív volt, ma már csak közölte semmi felé felelősséget nem vállal és elzárkózik minden elől. 2020 novemberben lett vásárolva. Össz 1 hónapot legalább állt javítás miatt. Minden szerelő elküldte, a technika nyert feladták.
Mit lehet kezdeni vele? Az 1.45millás autó most közel 2milla, ég a lámpa és erőtlen az autó. Márkaszerviz 3-400.000ft-ot jósol csak feltárásra, mert szét szedik és mindent egyesével kimérnek, majd megmondják mi a baj, annak az elemnek az ára benne sincs. Közben elkezdett búgni a kerék csapágy is. Illetve max fordulon jár a hűtő is -10-ben is hideg motornál. Mindig van új hiba. Párás lámpák stb.
Ja ő egy 2008-as Leon.[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #191843 üzenetére
Na de az is pénz nem? Kicsit írnál róla többet? Ja és törött volt az autó. Állítólag kicsit m"meglöktek" vele egy rókát, de kiderült centikkel van lejjebb egyik fele. Az nem róka volt.
[ Szerkesztve ]
-
AllGrip óta felfelé soha nem kaparok ki. A zúzott kövön sem. Kicsit egyénenként unalmas így
Elvittem már ide oda, de azon túl, hogy ment semmi extra.
Mátrába is volt, snow-ba addig játszott még el nem indult. Pedig tudom, hogy első kerékkel pár helyen lett volna küzdés. Megyek én még terepte vele. Utána meg mosó.Jövő héten megmérjük az autót. Hát ha hozza a gyárit, akkor már jó, mert javítsatok ki úgy Tudom egy átlag szívó ritkán tudja a gyári adatot, inkább alatta van, de fölötte nem.
-
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #192423 üzenetére
Hát annyira, hogy nem adom el végül. Ugyanis a lomhasága miatt el akartam, de Közép tájon sokat javult. Pályán nem nagyon érezni rajta, ott 3 személy, full teli csomagtartó, fél tank benya 5.-ben 140-el (3500rpm) vállalható még előzni is, de nem egy tigris.
Vannak itt komolyabb dombok, amiket 1 helyett 2.-ban visz, de nem nyúzom, mert ott 1500-at forog és 2000 alatt nem szeretem, simán a kímélés miatt.
Ja a fogyi csökkent. Így közel 600km után -0.4L. még mérem.
[ Szerkesztve ]
-
Én érzek vétel óta egy torpanást 2000 körül, de grafikon nem mutatja, lehet csak benézem. Én mindent is meghallok meg látok, ami nincs is talán ott.
Most akciósan 55k volt mérés nélkül. A rigotech partner csak mérte, egy baráti áron 10-ért, hosszú. szóval a teljes cucc 65k volt.Qru! Baromi sokat változott ahhoz képest ami volt. Éppen ott ahol az ember városban vár. Pl: 3.-ban, 60-al éppen 2500-at forog, na itt már most ha oda lépek, szó szerint kell érteni úgy megindul mint korábban nem tudott. Persze ezt mindig úgy kell érteni, magához mérve javult sokat. A fogyi még nem tudom meddig megy le, de már csak 7.2L és álltam 20 percet olyan dugóban, hogy mentem ez idő alatt vagy 200m-t. 7.6-rol esett le hazafelé erre, tehát maga ahogy a kijelző viselkedik, az már nem a megszokott, majd elválik mi lesz a valóság. Egyébként 100-assal járok mióta a háznál van, ez alap.
Eközben az átok ami a családban van: [link]
-
válasz grizlisandor #192462 üzenetére
Passz, valahol fel van írva. De egy átok az autó... Épp mot.vez frissítés zajlik a videón.
Qru! Sajnos sokan negatívan kezelik a dolgot, majd ha eladom hidd el ezért lesz szívás. Sok maradi. Már bocsi.
-
válasz tboldi #192477 üzenetére
Nekem lista van miben más az enyém:
- Alvázvédelem
- Nagyfeszültségű + ultrahangos nyestriasztó (motortérbe)
- Bővített csomagtér világítás (LED szalag)
- Fejegység szoftver frissített + Üveg fólia
- Küszöb védő fólia
- Sárvédő
- Bicskakulcs (+ 2db gyári)
- Gyári könyöklő
- chiptuningNekem azt mondta egy kereskedő, a gyári és szervizkönyves autó kelendőbb mint a többi.
Milyen kis cuki Piros
Qru! Én úgy gondolom szólni fogok, így korrekt. Igen vissza lehet tenni, de nem a végtelenségig free a dolog.
-
-
1.6 Vitara chiptuning után:
1. Tankolás: 82% pálya 140 táján 8.4L
2. Tankolás: Végéig normál használat: 7.29L
3. Tankolás: Folyamatban, 180km után normál használat, most 6.4L (!!!)Korábban örültem ha 8 alatt maradt. Nem tudom mi történik vagy mi nem.
-
Ezt app számolja, nem gép. A legutolsó gép egyelőre, de ennyit nem mérhet mellé, vagy majd kiderül. Mire melóba értem 6.3 lett. Volt az nem régen 5.8 is...
-
Hát fogod tankoláskor beírod a km állást, a benzin árát, hány l ment bele (nálam 1 kattig) és kiszámolja az adott tankra való átlagot. Ha nem fullra tankolok akkor be kell neki ixelni, hogy részben tanulva. Mindent statisztikáz. Mindent. Én még a karbantartásokat is beleírom.
-
-
Van itt valakinek seat leonja 2007 körüli, hozzáértő aki nem csak user.?
[ Szerkesztve ]
-
Üdv! Signal Casco biztosítás, kiegészítve ezzel: [kép]
Mit takar a bekarikázott rész? Sehol nem írja le...
Amiért fontos, hogy én magam tartom karban az autót. Valakinek észrevétele?
Ha szervizkönyv kell akkor nem adok érte pénzt.Ünnep miatt nem hívhatom őket fel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #196312 üzenetére
Ergo ez akkor jó ha mindenről van papír? Egy vagyon bármilyen szerviz miközben az esetek nagy részében kb olajat cserélnek, néha fékbetét, tárcsa. Kifizetem ott azt a nem kis összeget a papír miatt, aztán meg még ennek a díját 6k, hogy éljen a kiegészítő szolgáltatás. Hát, nem úgy tűnik ami megéri. Ez épp olyan mint a sitnalnál a szélvédő kár. Ha nem gyakran törik be ( ) akkor megéri náluk lenni, mert idővel visszajön (nem fizetem be) amit nagyon kicsavart helyzetben ki fogok a cserére. Ugyan ott vagyok. Mint a fenti esetnél. Sztem nem kell ez nekem...
[ Szerkesztve ]
-
Suzuki Kizashi-val volt valakinek dolga? Nagyon like.
-
Ugye, hogy a fenti (felni) áll jobban neki? (A lenti netes kép) [kép]
[kép] > téli lesz sztem belőle.Más: Zámbó fólia valaki? Láttam a munkájukat. Lehet beleugrok pl motorháztető szinten. Csak pár dolog aggaszt. Mi van 5-10 múlva ezzel. Aztán nekem az orrát sokat süti a nap, nagyon sokat. Mi van ha sérül? Az oké, hogy van kő amit kivéd, de amit nem és kiszakad az nagyon ocsmányul fog festeni...
[ Szerkesztve ]
-
Üdv. Cascos javítás mennyire időigényes? Hol bukok időt, mire a kötelező bizti oldala lezárul?
Én szívem szerint ma beadnám már, de csak árajánlatot tudok kérni.
Mivel tudok gyorsítani mindent? Tegnap bejelentettem a biztosító/casco felé mindent, de nem hívtak, pedig még nem volt du 4.[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #199162 üzenetére
Pár éves Vitarát aminek csak a látható sérülések alkatrész ára 298.000ft? Ma kiderül, de 5-600k-ra tippelem.
Csak gyári cuccokkal rakom össze ledokumentálva. Csak a lökhárító tartó 105.000ft.[ Szerkesztve ]
-
Most jön. Fél óra és itt van.
Jaja voltam itt, ott. Benéztek ide oda, 5-600.k elsőre bontás nélkül szemre.
A biztosítóm még nem jelzett semmit.Velük valaki dolgozott már? [kép]
Másik a suzuki Vác, aztán a suzuki világ Budaörs. Sztem az egyik csinálja majd. Első kettőnél voltam ma. Olyan normálisak. Nem tudom hogyan dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
Szerintetek mit okoz az a két együttható, hogy megkötsz egy cascot és pár napra rá összetöröd az autót? Na tessék kérem a tippeket! Járt e már valaki így!
-
válasz BigBlackDog #200236 üzenetére
Hát nem csak ennyi van. Jelenleg ott tartunk, hogy halkan biztosítási csalás gyanús vagyok és mindent leállítottak. Olyan szinten vizsgálódnak, hogy nem hinnétek. Hol dolgozom, ott mit csinálok, hol vettem az autót, miért van csak most casco kötve, ismerem e a vétlen felt, facen ismerős e, ki töltötte a bejelentőt, miért más az írás kép. Sokáig tudnám sorolni. Tőlem a felülvizsgáló egyenes ment a baleset helyszínére talizni a másik féllel, fényképek stb. Utána felhívott (a vétlen fél) és elmondta mi volt, abból kiderült, hogy azt vizsgálja ismerjük e egymást. Még azt is leírtuk, hogy mennyi ideig maradtunk ott a baleset után, ki merre ment utána, sőt ki merre ment eredeti tervek szerint. Nálunk pl hogy az Intersparbol mentünk X település felé a lidl irányába. (!!!!!) A Suzuki is jelezte, hogy az ügy áll vizsgálat miatt. Hétfőn nekik megyek és ha nem megy előveszem a rossz oldalam. A Signal Biztosítónak.
Eszem megáll, komolyan mondom. Szerintem jövőre olyan durván emel, hogy rá fog venni, hogy váltsak, mert rossz ügyfél vagyok. Ebben biztos vagyok.[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #200240 üzenetére
Hát hetek óta áll az autó, esőben nem jár, kimegyek és nézem milyen ronda. Már régen javítás alatt kéne lenni. Itt heteket ezen nem ülnek az fix, minden áldott nap hívom őket
Mi a **nak fizetek???? Azért h intézzék.
Kb csak én nem értem meg.[ Szerkesztve ]
-
Nem tudom. Egy automata rendszer dobott ki. Pár hetes a casco egyébként. Befizetve a baleset előtt volt pár nappal. Nekik ez gyanús. Egyébként nem ismerem a másik felet, közös ismerősünk sincs, normális maximálisan a fazon. Ez a mák. Nem tudom mi lenne ha egy bidám bidám ember lenne aki együtt sem akar működni. A kellemetlen kérdések akasztottak ki. A másik fél is mondta a tagnak, hogy ez ugye valami vicc? Ki is gyűjtöttem miket kérdezett jó ha meg van.
Még az is kérdés volt, hogy miért náluk lett kötve, ki intézte ezt nekem, mennyi volt az autó vételára anno, a régi autó mennyiért lett beszámolva X helyen, hány tulajos az autó, miért van csak 25.000 km benne stb. Magamba a bmeg jelzővel mindenre válaszoltam. Mondom neki maga szerint miért most lett kötve? Talán mert 100k megterhelő volt akko az autó ára mellé? Talán, írjuk be. A mit dolgozok kérdések körül kezdtem nem barátságos lenni.[ Szerkesztve ]
-
-
Üdv. Esetleg nem tudja valaki meddig vizsgálódhat a casco biztosító, hogy csalást követek el vagy sem? Hiába írok nekik lepattintanak, hogy majd szólnak (nem is nekem, hanem a javító cégnek) ha van jogalapom javíttatni. Ez oké, de az autó meg kell. Esik ez a szr és nem akarom h beázzon, ergo nem járok vele. Kezd felmenni az agyvizem. Már minden létező helyen neki mentem az ügynek.
-
Üdv. Tipp h mennyiért hozták rendbe? [kép]
1 hónap 2 hét 1 nap alatt. Signal Biztosító 💩 -
-
Üdv! Kinek volt már dolga motorfűtéssel? Van e értelme. Nekem egy sima beállón áll az autó aminek csak teteje van. Már utána néztem nekem a Defa 411532 kell ami ha jól néztem a motor elejében lévő fagydugó helyére csatlakozik be és 600W-os a fűtőszál benne.
Nekem teljesen életszerű lenne és működő lenne, hogy reggel előfűtöm, mivel a beállón van okos konnektor, még azt is meg tudom neki tanítani, hogy ha kint X fok alá megy a hőfok akkor kapcsoljon be. Melóba 10km-t megyek mindössze, mindezt ilyenkor amikor ezt írom.
A newduett 88k-tól vállalja a beszerelést, konkrét árajánlatot még nem kértem. Ahogy nézem talán én is be tudnám, csak nem tudom, hogyan szedem ki a fagydugót abból a lehetetlen helyről, pluszban még nekem bőven a gyári fagyálló tölti 84 hónapos élettartamát és azt pótolni kéne, mivel valami spéci gyári lötty.[ Szerkesztve ]
-
-
Sziasztok! Kinek van tapasztalata a belső autófűtésekkel? Asszony autója kint áll, így reggel vakarja a jeget. Arra gondoltam, hogy veszek egy 150W-os belső kerámia fűtőt a műszerfalra és kintről kap tápot ami egy okoskonnektorba kapcsolódik. Azaz indulás előtt programozva megy, aztán indulás előtt csak kihúzza és felakassza a kábelt a beállóra.
Mennyi hőt képes ez leadni? Az elvárás az lenne ha meleg lenne az autóban és az összes ablak csak vizes lenne max ilyen mínusz pár fokban olyan 1-2 óra fűtés után. -
válasz MasterMark #215493 üzenetére
Na de mehetne reggel órákat indulás előtt nem gond. Kérdés elég e.
-
válasz MasterMark #215493 üzenetére
Az 1400W már jó lesz, 230-r9l megy, nem kínai szr. Na erre benevezek.
Renkforce PTC17[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nők, nőügyek (18+)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Kés topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- iPhone topik
- UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen