Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kolondrum #191348 üzenetére

    Az országban kb 3 helyen chippelnek szívómotort (mmc, atc, rigotech, árban növekvő sorrendben).
    A sport módra nem tudom mennyit tudnak rakni, ki kell próbálni. Nálam az alapteszt, hogy pl 4.ben 110re állított tempomattal hogy indul meg, meg gázpedállal is megnézem hogy hogyan. Ha tempomattal sokkal lelkesebb, akkor lesz érezhető eredmény (van ahol óvatos a tempomat, de legtöbb (főleg)szívónál nem az, és nincs olyan lambda(?) korlát.
    Megane és Picassonál sokat hozott a vitaminkúra (észreveszik mások is utasként/turbósnak gondolják a Megant) megindulási hajlamban, a C3nál nem sokat.

    Összkerekest csak padon csipszeltetnék, mert ugyan szívónál kicsi az esélye, de dízeles kollégáknál gond szokott lenni a 2wd programokkal. 120-150be tuti belefog kerülni sztem.
    Amit még megpróbálhatsz, hogy a hátsó dobot lekötöd (5-10p), és stoperrel/appal méred a különbséget rugalmasságban. Ha így javul(vannakntípusok ahol sokat fojt, de relatív ritka) egy szolíd forgatott dob, esetleg egy k&n/bmc (ha mindkettő van, előbbit vedd) mosható légszűrő, aztán erről lehet tudatni az ecut is.

    tboldi: Az meg már szinte kevésnek tűnik. Ráadásul ugyanazzal a paddal vitarát, s crosst és swiftet másra mérnek, vszínű eltér az ecu, meg lehet hogy a turbo terén is nagyobb tűréssel/szórással dolgoznak (nálunk is vannak típusok amire iszonyú nehéz belőni a megengedettbe, meg vannak amiből szinte mind jó állítás nélkül is).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák