Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz MunezXBK #114913 üzenetére

    A nem kevés, és az errefelé nehezen számosítható tényezők, az eladási adatok viszont publikusak. Szóval ezt így nehéz érvként elfogadni.

    És bitpork: Ácsi, ez szezon-fazon. Valamiből legyártok 5-öt, és nincs végtelen+5 gyáram szerte a világban, nyilván sokkal drágábban adom az alkatrészt. Egy M5-be, vagy egy Ghiblibe került többe a fék fejlesztése? Nyilván az M5, nagyságrendekkel. Viszont mivel nagyobb darabszámban adják, és van mi hozzon a konyhára nem az alkatrészárakon kell behozni. Te gyakran cserélsz amúgy 300+ lóerős Audiban/BMW-ben fék szettet márkaszervizben?

    Sztori: ismerős vett egy motort az arányok kedvéért 400-ért. Belementek, elesett, összetört az első műanyagrész. A Suzuki 1.2 milliós alkatrészárat mondott rá a biztinek. Ettől magasabb kategóriás lesz a motor? Nem nincs ráállítva a gyártósor ennek az alkatrésznek a tömeggyártására. A NEM fenntartási költség befolyásolja azt, hogy egy autót milyen kategóriába pozícionált a gyártó. Ez egy mellékes tenyező.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák