Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz aero. #199972 üzenetére

    Kb 1 percig hagyom ketyegni addig bekötöm magam meg elhelyezkedek az ülésben. Állóhelyben klasszik melegítás nálam sincs max ha jeget kell kaparni a szélvédőről akkor azért ketyeg alapon amíg vakarok.

    Gondolom igen. Vagy olyan ütemben eszi az olajat, hogy nem is kell cserélni csak utántölteni. ;]

    #nincsbennetarcsi

  • MC Pite

    veterán

    válasz aero. #199972 üzenetére

    Nem a 3k számít, sőt. Amíg nem meleg az olaj, ne nagyon essen 1800 alá a fordulat, gyorsításnál meg inkább 2200-2400 alá (sacc/kb, hajtáslánc függvénye).
    Sokan pont ott baltázzák el, hogy még a sűrű olaj vánszorog, kenés így alig van, és még alacsonyabb fordulaton csesztetik a gépet mint szokták, holott pont magasabb fordulaton kellene az elégséges kenéshez; csak nem mélyrenyomni a pedált, hanem kicsit óvatosabban gyorsulni, hogy ne legyen nagy nyomatékigény.

    Ez általánosságba, nem pont neked, nem tudom hogy csinálod, de legtöbb ismerős így öli a gépet egy féligazság alapján.

    Vag tulajok huddal: Rendes autót, vagy vacak szemüveget kell venni. ;] Sokszor olvastam, hihetetlen fatális marhaság.

    Qru: Emuláld a digitklímát. Levegő mehet 2-3-akárhányra, a hőmérsékletet tekerd magasabba manuálklímánál. Mint a digit/automata klíma is teszi.
    Megdöbbentő amúgy hogy a legtöbb user on-offozik vele (klímakulpungot is szétcseszi).
    Bár igaz, sokan a digitet se tudják használni, 20⁰ra állítják, majd mikor mindenki lefagyott ac off, ha mindenki izzad ac on, és így megy végig... :W

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák