-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #207030 üzenetére
Közúton nem szeretek gyorsan (büntihatár fölött) menni, pályán 120-130at szoktam. Évente megyünk Salzkammergut régióba, sok sok pálya, némi lakottonnkívül, szerpentinek, meredek utak. Aláírásomból látszik a piciny Picasso, és a piciny (a középkategóriás kombikhoz áll közelebb) Megane mennyit ettek ilyenkor. Igen, könnyebbek, nem plugin, de egyterű meg kombi. Hét alatt, általában hathoz közelebb (klímázva természetesen). Széltében simán jó, lábamnak is kényelmes, nincs magasan, magam mögött fél arasznyi térdhely (175cm), nagy puttony megpakolva (nagykerekű monti, nagyobbik futóbringa, hideg esős hegyvidékre és hazafelé strandolósra is csomagolva), két felnőt meg a picilány.
Most 6,41 volt az 1097km-re, kb a szokásos. Nem szoktam forgalmi akadály lenni, sőt, igyekszem a sietősebb Gosauiakkal tartani a lépést, nejem gyomra szerencsére egyre jobban bírja, kicsilány meg kifejezetten élvezi mikor felébresztjük a ménest és melegítjük a gumikat az isteni új aszfalton *szívecskésszmájli*.Szal nem rossz az áramvonalasabb, modernebb szedántól a 7, és oké hogy nehezebb és több helyet foglal a garázsban, de szvsz ekörül jó pár kompakt is eljár, amiben van ennyire 'nagy' (=hasonló hely van). Legalábbis 308 II SW 1.2Pt130 és Leon ST 1.4TSI biztosan; sőt. Nálam még főként Ceed (1.4/1.5TGDI)
esetleg i30 1.5DPI miatt) és Corolla (DF) van a radaron, azokkal nincs konkrét ismerősi tapasztalat, de több tucat teszt/videó/mérés után azokra is fogadnék hogy mennének a kombik is ennyiből.
Igaz, nem pont ennyi erő és biztonsági tartalékkal mint az ötös, az tény.Szerk: Szarul fogyaszt a hibrid autópályán (melyik hibrid?) rész azért annyira nem egyértelmű. Oda az erősebbik Corollát venném, akit érdekel, keressen rá kb mit eszik pályán. [link]
5,5-6,5 között, nehézlábúság függvényében átlagjuzer alatt, és azért van benne akarat.Elnézést ha kötözködésnek ment át, nem akartam azt, csak nekem más szemüvegen át ez jön le.
Hátsókerekes nagyautók között (jó, Omega is element ennyivel, a 2.0 meg a 3.0 is jól evett pályán) manapság jó, plugin súlyban meg főként.
Csak a plugineket nehéz hova tennünk talán ilyenkor, de a fél elektromos autós mivoltához képest korrekt a benyás része úgy hogy egy testben laknak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Puma K
veterán
válasz Tsebacsi #207030 üzenetére
"Párszor 160 hogy elhúzzak 1-1 szerencsétlentől."
Nálam: Végig 170-200, hogy elhúzzak minden szerencsétlentől
Nekem is jó lenne ha 530 lenne az a 5-ös PNV, de hát vagy autót cserélek, vagy csillió bilpengőért átépíttetem 530+automata váltóra+egyéb nyalánkságokra a verdát... de ez még a jövő zenéje... lehet marad így ahogy van ez a E39 520i aztán majd csak akkor cserélem le ha űrhajókat lehet majd használtan venni magánszemélytől
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Proxmox VE
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest