Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16741888

    törölt tag

    válasz Integra #2116 üzenetére

    Figyelj adva van egy nagyon nagy 25éves tradiciókkal rendelkező, hagyomány(quattro) ami ugye szintén turbos volt anno jórégen...
    Az Audinak rohadt nagy tapasztalata volt a turbos motorok gyártásában, talán az eggyik legnagyobb, amikor az RS2t kiadták(szerintem te még jobban tudod) elég nagy szó volt egy 2.3as motortól 320ló, gyártottak belőle 2300darabot, aki megvette tulajdonképpen egy akkora kuriózumhoz jutott amilyennel csak kevés autó rendelkezik.
    Az Rs4 már higult formában jelentkezett többet is gyártottak belőle, de az autó megőrizte a kuriózum jellegét, pl egy M3 soha nem volt olyan kuriózum mint egy RS4.
    Az újból, meg csináltak egy 4.2es tucatautót.:(
    Mndom, aki nagy teljesítményű szívómotort akar az vegyen M3at.

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Integra #2116 üzenetére

    Miert kenyes a turbo? Ja mert hidegen nem kell nyomni neki? Hat aki hidegen tolja egy szivo motorosnak az sincs tulzottan maganal szerintem. Meg aztan szivo motor es turbo osszehasonlitva autozas szempontjabol he-he, azonos teljesitmenynel sincs sehol a szivo a turboshoz kepest, de meg ha gyengebb a turbos papiron LE-ben, a gyakorlatban akkor is jobb, mert sokkal nyomtekosabb, szelesebb fordultszamtartomanyban van ereje, de gyozz meg ha tucc, hogy nem igy van, talan nem veletlenul gyartott a Honda is regebben turbos F1-s motort meg utcai autokat belpiacra

    BMW 2002Tii mondd vmit? Ez egy gyarilag turbos BMW, M technic koze nincs hozza

    A turbo nem eri meg? Miert mi eri meg? Egy 200LE-s szivo es egy 200LE-s turbo motoros auto kozul szerinted melyik autozhato jobbban? E ketto kozul melyikbol csinalhatok ''10perc alatt'' 250LE-st? Ehhez melyikhez mijen szinten kell belenyulni?



    hobizoli

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák