Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz _Volkovy_ #3513 üzenetére

    Ha adsz gumit
    Még mit nem, nekem még kocsim sincs!;) (Csak céges, ugye, néhanapján.:B)

    A hungaroringen egy óra versenytempó után semmi nem marad az utcai gumiból
    És mégis mekkora versenytempót lehet kiautózni a Ladából?:)) Vagy a nagy hang (a tervezett kipufogócsere) mindjárt automatikusan nagy lökettérfogattal is párosul?:DDD (Másik topikban olvastam, hogy fel lehet furatni...:R) Anno kipufogót cseréltem ám én is (na nem ilyen flancosra, sima gyárira, mert az előzőt megette a rozsda: volt vagy egy óra, mire le tudtam operálni:DDD), gondoltam akkor már kipróbálom, milyen dob nélkül: olyat szólt, hogy hujjujj!:D Tiszta krosszos hangja volt, vagy mi; a cikornya csak az volt a dologban, hogy ettől nem ment jobban...:)

  • Moddingfan

    senior tag

    válasz _Volkovy_ #3513 üzenetére

    Sziasztok!

    De rég jártam erre, de most újra ráérek olvasgatni a topicot, aktuális is, mert egy haverral el kezdtük építeni a vasakat (nekem ugye Swift, Neki 323-as Mazda, de nem a rejtett lámpás változat). Egyelőre laza optikai tuning megy (nekem más nem is sztem, mert fontos a fogyasztás, mivel sokat megyek városban), nekem alufelni, sportdob, féknyereg színre fújása (metál viola), műszerfal egyedi színezése (szintén metál viola), aztán kárpitozás (egyéni design, még work in progress), lápmabúra csere és színrefújás, apró kis extrák az utastérbe, hirtelen ennyi. Van ,aki foglalkozik itt közületek optikai tuningal, főleg az üvegszál+gyanta kombóval kapcsolatban lenne pár kérdésem.

    Sex is like pizza: when its good its real good,when its bad its still pretty good!

Új hozzászólás Aktív témák