-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Roadkill #282 üzenetére
Ohhmm.... en tudom hogy mit bir az en ven vasam.
Vagizni nem szokasom vele, mert tenyleg az sem arra valo (most szemezek egy 16V-vel, az mar hatareset )
Egyebkent meg a BX az a tipikus francia auto. Ha megy, akkor jo. Ha nem megy, akkor nem jo. Igaz, nekem mar tobb mint egy eve megvan, viszi a penzt az igaz, de idaig egyetlen egyszer nem hagyott cserben. Mondjuk en mar ismerem minden apro zorejet, hangjat, tehat ha valami kicsit maskeppen szol, akkor mar tervezem a szervizbevitelt. Sajnos nincs idom hazilag foglalkozni vele, meg aknam sincsen ahova ra tudnek vele allni, de lassacskan ez a problema is meg fog oldodni... iden lesz akna, meg csinalok idot es akkor atnezem en az egeszet.
Nem tudom te mennyire elvezed, ha olajkosz van a kormod alatt, en elegge - dokumentacio van, cimboram Xantiajan meg tavaly nyaron gyakoroltam a hidro lelkivilagat (gyakorlatilag ket het alatt kicsereltuk alatta az egeszet - markaszerviz okosan fekfolyadekkal toltotte fel LHM helyett a hidraulikat, ennek folyamanyakent masfel ev utan szetrohadt az egesz) es az a szemelyes benyomasom, hogy ha van aknad, fel tudod bakolni a sarkanyt es beszerzed (vagy hazilag legyartod) azt a par specko szerszamot, a hagyomanyos felfuggesztesekhez kepest sokkal egyszerubben szerelheto (jo, az elso legtelenites az viccesen sikerult, de elsore semmi sem szokott jol sikerulni), csak oda kell figyelni ra nagyon. Aztan ha kesz van es muxik, akkor sem art felevente-evente atnezetni, 35-40e km-kent (vagy 3-4 evente) LHM-et cserelni, meg ilyenek. A komfortot nem magyarazom, mert ismered. A terhelhetoseget sem, mert az is ismered. Szvsz a hidros citroënek egyaltalan nem rosszak, csak masok, maskeppen kell veluk banni es a elore kell tervezni a szervizelesuket es akkor nem lesz veluk problema (nekem oszre van betervezve a komplett hidraulika ujracsovezese, mivel 15-20 evenkent az ajanlott - jobb elobb mielott menetkozben elszall)., igaz ez olyan embernek nem jo, aki olcson akarja fenntartani a jarganyat - nekem ez a roncs munkaeszkoz es az ember odafigyel a munkaeszkozeire
Elnezest kerek a zavarasert!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Tommmysun
senior tag
válasz Roadkill #294 üzenetére
Én a törést nem is arra értettem, hogy akkor az a biztonság kárára megy, csak hát a karosszéria lakatos meg jól él ebben a Suzukis társadalomban
A zörgés: amelyik Suzukikban én űltem (kiemelten Swiftről van szó) azoknál 95%-ban a csomagtér ajtónál zörgött valami (nem Sedan), mintha nem lenne becsukva rendesen (pedig be volt), de volt 2 hónapos Suzunál bal ajtóban valami, középkonzolban, stb. Persze az is igaz, hogy én az ilyen zörgésekre nagyon allergiás vok és minden kis halk neszt meghallok (bár a csomagtér ajtó szerintem mindegyikben elég hangosan zörgött)!!!
[Szerkesztve] -
Tommmysun
senior tag
-
Bazsesz
őstag
válasz Roadkill #282 üzenetére
Hali.
Nem szeretnék nagyon vitatkozni, de lenne egy kis észrevételem. Ha nem gond. Azt elismerem, hogy nem pörög annyira a motor, nem viszi ki olyan hamar a fordulatot, mint mondjuk egy Fiat Puntóé, mert tapasztaltam én is. De attól függetlenül egy 1499ccm-es, 93 lóerős, 16 szelepes motorral miért ne lehetne 190-195 km/h végsebességet kihozni? Én nem azt mondtam, hogy tartósan, hanem hogy annyit bír. Tartósan persze, hogy nem bír annyit (mondjuk 100 km-en). Ha gondolod, előkotrom azt a képet, ahol 180-at mutat az óra, miközben dugig a csomagtartó, 5 utas. Hozzáteszem a háttulja annyira lennt volt, hogy egy kis gödörbe mikor belementünk, a kerék hozzáért felette lévő sárhányóhoz.
A két csomag kávézaccról meg az alábbit mondom:
85 litert tankoltunk bele (két teletank majdnem), és mentünk vele 1357 km-t. 85-öt oszd el 13-mal, vagy 14-gyel, és kijön a fogyasztás vegyesen. Eből körübelül 800-900 kilométer autópálya (M3 meg M7 oda-vissza). Nem kerültünk pesten dugóba, meg sehol sem.
De hozzáteszem nem vitaképpen írtam le ezeket. De ha már a hiszékenységnél tartunk, Szted mi hangzik reálisabbnak: amit leírtam feljebb, vagy hogy egy Nissan Skyline-ból ki lehet nyerni több, mint 1000 lóerőt?
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
ByB
addikt
válasz Roadkill #307 üzenetére
Egy kis kötözködés:
Gondolom 180 km/h-t arra értetted, hogy mind a ketten 90-nel mentek, ez eddig okké is. De az miként is jött ki, hogy neked csak olyan mintha 60-nal mennél??? Ugyen nem állítottad egyenes arányosságba a tömeget a sebességgel... Itt valami nagyon be lett nézve. Némiképp nagyon benne vagyok a témába és hidd el nekem, ha te egy Audi 100-sal (A6-as közvetlen elődje) 60-nal deformálódni képes tárgynak ütközöl, nem csak a fejed fog fájni... Régen volt már annak az autónak a fejlesztése! A Suzuki másik téma, abból semmi sem marad...
Ha pedig 90-nel mész egy 90-nel jövő Suzukinak, akkor pedig nem fórumozol többet, de enni is csak szivószállal... (Nem kívánom senkinek!) -
Tommmysun
senior tag
válasz Roadkill #317 üzenetére
Ok egyezzünk ki, mert nem igazán szertetek én vitázni.
Byb: Ebben az Audi vs Suzuki dologban én is egyetértek Roadkillel, mert ő azt mondta, hogy ha két ilyen autó talizik, akkor a Suzunak olyna, mintha 120 km/h-val FALNAK ÜTKÖZNE, és forditva audira is ue. A lényege, hogy a Suzunál azért érne fel ez az ütközés egy 120km/h-s ütközéssel, mert vele szemben egy nagyobb tömegű autó érkezik, aminek nagyobb a tehetetlensége, stb. ezért nagyobb ütés éri a suzut mint az Ajudit!!! (bár az adatok pontosságát én nem számoltam ki -valósan szerintem nem is lehet- de megközelítőleg ilyenek lehetnek az értékek, szóval mindenkit kérek, hogy ne abba kössenek bele, hogy az a 120km/h az nem is annyi csak 115, csak azért mondom, mert ilyenek a tapasztalataim)
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
válasz Roadkill #320 üzenetére
Nem falrengető hülyeség, az elv közelít a valóshoz, de a konkrét adatok, távol állnak a valóságtól!!! Olyan kritériumokat hagytál ki, ami miatt a 120-60 a valóságban 105-75 körül van. Ezt értsd az autók külső kontaktusára. De nem ez számít, mert akkor még szó sem volt az utasfelfogó rendszerről, ami megint eltolja az adatokat 110-70 irányba és folytathatnánk.
Kis koromban volt egy elég komoly balesetem Polskival: patakba zuhantunk több mint százzal... Nem a fizika miatt maradtam életben! Azóta foglalkoztat a téma... Ha valakit érdekel, egyszer leírom röviden az Audi kontra Suzuki esetét, bár nem erről szól a topik!
ui.: Az is tök érdekes, hogy a Volvo-t hoztad példának, nem véletlen. Iszonyúan belénk sújkolták, hogy ők az elsők a világon, pedig ez már rég nincs így. Félre ne értsd ez nem kritika!!! -
ByB
addikt
válasz Roadkill #325 üzenetére
Hétvégén leírom!!!
ui.: A Renault-ról meg aranyosan nyilatkozott a Saab biztonság fejelsztési mérnöke: ''Az élet nem a csillagokról szól. Örülünk, hogy a Renault-nak van jó sok, de mi inkább életeket szeretnénk menteni ezután is...'' Ez a csillagosdi csak marketing, semmi más. (Érdemes utánaolvasni az új Mercedes S class cuccainak: 16 légzsák, 42 volt, radaros presafe system... Jövőre jön ki. Mindenki csak messziről követi...)
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
válasz Roadkill #329 üzenetére
suzuki akkoris annyit tud, amennyit egy üresen 740 kg-os autótól el lehet várni,ha nagyon úgy jön össze, akkor életet ment, de semmi több. amúgy sem azért vettük, hogy összetörjük
az euro-ncap pedig tényleg csak parasztvakítás, bár elvileg az is független, de az utóbbi időben midnig azt szajkózza az összes gyártó, hogy sikerült ott a legjobb eredményt elérniük. tény, hogy az sem rossz eredmény, hogy egy eddig etalonként ismert típust lepipálnak, de azért nem ártana, ha más körülmények között is vizsgálnák az utasbiztonságot, mert egyfajta vizsgálat egy ilyen széleskötű témakörre sosem adhat kielégítő választ...
amúgy én örülnék annak, ha angol mintára lenne nálunk is ún.track day, amikor bizonyos kis összeg fejében ki lehetne versenypályára menni, és kihajtani a gépből amit tud. komolyan mondom, 10 perc gokartozás után egyszerűen nem értettem a kocsimban ülve a gyorshajtókat...
ja és pont ma mentem egy citroen bx ellen a jó öreg 1l-es suzuki swifttel, hát, mosolyogtam rendesen. srác erősködött előtte (merthogy ismerős), hogy az ő 1.4-es citromja lenyomja az én őskövület swiftemet, de valahogy nem így történt. 60-nál már alig bírt követni. biztos a hidralika mittudomén nem volt jó
egyébként meg szerintem, ha valaki vesz egy autót és elégedett vele, akkor csak 1-2 jobb típust ismer el az ő autójánál, úgyhogy ez a vita akkoris meddő lesz. úgyhogy részemről le is zárnám a Subaru Impreza WRX STi, mint a szerintem a világ legkellemesebb utcai autója cím méltó viselője felemlítésévelスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
pweisz
senior tag
válasz Roadkill #317 üzenetére
Hát azé 120 a 469-es uaz-al picit sok, lehet az órával volt valami gond. 18 lityót a jóállapotban lévő csak úgy eszi meg ha nyomják neki rendesen. Egyépként én apukám is hajtott katona korában UAZ-t, és aztmondta hogy 90-nél már veszélyes a gép. Meg volt olyan hogy picit többet mentek a gépel mint kellett volna, ugyhogy valamivel kikelett pótolni a hiányzó üzemanyagot, azt öntöttek bele egy kis gázolajat a benzin mellé, de ment úgy is, csak picit füstölt
-
pweisz
senior tag
válasz Roadkill #337 üzenetére
hát nehezen hihető, de nem mondom hogy lehetetlen, de ha annyit mért a trafi akkor biztos anyi is volt,a trafi nem szokott sokat tévedni.
A trabanthoz hozzátéve azért 140 azé már megintcsak érdekes. Egyébbként utángyártott motor szerintem nincs, maximum generálozott. Azért hogy a trabi 140-et vigyen ott egy picit megkell piszkálni valamit az autón. -
Roadkill
csendes tag
válasz Roadkill #444 üzenetére
Nah utánaolvasgattam, és annyi biztos, hogy kell az új blokkról adásvételi szerződés, illetve adatok arról a járműről, amiből származik (alvázszám, esetleg rendszám). Az átírás előtt el kell végezni az eredetvizsgát (amit állítólag a közlekedési felügyelet végez el), és állítólag újra kell műszakiztatni is (ha nem tip-top az autód, akkor márcsak emiatt se éri meg). Mindenhol csak annyit írnak, hogy a helyi okmányirodában kell érdeklődni a részletekről(lehet, hogy településenként változó az ügymenet?).
Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Roadkill #445 üzenetére
Ooo... ujra muszakiztatas az nem problema, azt csipobol tudni fogja a vas.
De az a gaz, hogy telleg nem lehet tudni hogy mi a franc is van az egesszel. :/
Ehh, pocsbe.... :/
Mondjuk az tuti, hogy a raforgatott penzt esely sincsen visszaszedni a vasbol, de nekem meg nincs pofam ugy eladni a joembernek, hogy tudom hogy ket-harom honapon belul 200-300k raforditasba fog fajni neki a jargany (ami amugy kivulrol belulrol a ''koranak megfelelo allapot'' kategorian folul all korulbelul minimum 2*-er, de inkabb 3*-or - a motorhibat leszamitva).
Tudom, rosszul vagyok osszerakvaA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Integra
titán
válasz Roadkill #1130 üzenetére
japánban van belőle Type R, 2.0 DOHC i-VTEC 220le, LSD-vel és RECARO-val, persze itthon hiába könyörögnek érte hogy hozzák be, nem jön
egyébként nagyon ott van a Type S gyári sportulése szvsz
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Roadkill #1169 üzenetére
olyanom még nem volt. én még csak gyalog hallottam imprezát, amint a lámpánál éppen úgy alázta a sztrítracsing.hu-s matricás fiatos gyereket (aki gondolom nem igazán volt tisztában vele, milyen szörnyeteg áll mellette - WRX STi 2001), hogy fél óra múlva,miután lefésültem a szőrt a hátamon, asszem meg is találtam az államat. áá, istenkirály az a gép.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
válasz Roadkill #1443 üzenetére
itt most is para, lehetetlen leállni a garázsba, úgyhogy inkább beálltam a ház mellé kerítés mögé. jégpáncél majd leolvad róla a melegben, ha egyszer lekerül
sétálni sem lehet nálunk az utcán, még a macskáim is elcsúsznának ezen a koripályán
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#16741888
törölt tag
válasz Roadkill #1651 üzenetére
A sima alatt a nem turbos- nem turbos, illetve a turbos vs. turbos viszonyt értettem. Mert ha te azt mondod hogy egy turbo nélküli diesel, tud annyit mint egy ugyanilyen bezines hangosan kiröhöglek.
Mégegyszer mondom nem érdekelnek a fogyasztási adatok meg az ár meg semmi, engem csak a motor ereje érdekel.
Ezért nálam csak a 2.9 Vr6 játszik semmi más. és ez most viccen kívül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs