-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Többször szó volt róla itt a fórumon, de azért rákérdezek még egyszer. Valakinek tapasztalata Alfa Giulietta 1.4TB Multiair 170LE ? Érdemes ráhangolódni ? Totalcar népítéletnél nagyon jók a tapasztalatok 10/8.9 szóval mintha ez már nem a régi Alfa lenne. Ebben az árkategóriában nincs az az autó ami 250Nm nyomatékkal rendelkezne, ritkán jön szembe (még mindig) számomra mutatós.
Most egy Fiat Bravo 2 1.4 90LE tulajdonosa vagyok 3 éve (eddig egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító ami extra szerviz volt) nincs gondom vele. 2007-es emiatt cserélném lassan és természetesen erősebbre.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #183859 üzenetére
Ráadásul, tudomásom szerint ezt a Multiair rendszert (pillagószelep nélküli motor elvileg ?) a FIAT fejlesztette. Akkor kb egy dízel költségeit kapom így benzinesben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Integrale : thx az infot.
rbalint88 : chips mennyit nyom még a latba ? ~ +20LE +40Nm ?
MC Pite :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Az igen ! Majdnem 300Nm, benzinestől nem is annyira rossz. Gondolom ez az a fajta tuning ami belefér és hosszabb távon el tudja viselni a kocsi.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 - 117LE - 154 Nm
Seat Leon 1.6 MPI Reference - 102 LE - 148 Nm
Ha az arányosságot nézem matematikai szempontból (csak nyers számolás) :102 -> 148
117 -> 170 Nm !!Tehát a Lancernak ennyi nyomatékot kellene adnia. Én megmondom őszintén Lancert nézegettem magamnak, de így leteszek róla. Annál valami nem stimmel gyárilag sem.
Egy nyomatékszegény gyenge autó így alapon. Gondolom lehet pörgetni mint a barom, aztán kap 5 személyt meg csomagokat és szétszaladnak a lovak mind a 117.VW-nél valamit tudtak (és itt most mire lehet gondolni ? váltó áttétel ? dugattyú lökethossz ? szelepvezérlés ? )
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #187267 üzenetére
kenwood : :DDD az van a családban, Micsu nincs.
Integrale : thx. megyek át a milyen autót vegyek topicba.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
EQMontoya, stickermajom, Integrale : köszönöm a válaszokat, mindig tanul az ember.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Kis segítséget kérnék. Feleségem SEAT Leon 1.6 MPI Reference 2006 évjáratú kocsijánál a faxa hideg miatt a jobb hátsó ajtónyitó kilincs eltörött így nem lehet becsukni az ajtót, csak a kp zár zárja le. Mit kell bele vennem pontosan hogy javítani lehessen ? Gondolom ehhez az egész kárpitot le kell szedni és bontani. Egy bontós linket küldenétek pls hogy na ezt kell megvenni ? (csak sejtem hogy a kilincset a bowdennel, de nem vagyok biztos benne.)
Előre is köszi a segítséget !"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz MasterMark #191205 üzenetére
Be sem lehet csukni. Ezúton is köszönöm Qru fórumtársnak a segítséget, meg is rendeltem a kilincset mindösszesen 5.500+postáért. Karosszériással beszéltem én nem barmolom össze a kárpitot. Inkább kifizetem azt a + 5k-t.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Talán megfelelő helyen járok. Veszek egy autót a típusa Mitsubishi Lancer 1.8 Invite 2010-es évjárat leinformált 103e km-el. Kipróbáltam, nagyon megtetszett minden tekintetben, közép-hosszú távú napi szintű autókázásra kell (120km). Miért nem dízel, mert ott nem tudom az előző gazda mennyi időnként cserélt olajat, szervizkönybe bármit lehet írni, kettős tömegű, nagynyomású, turbó, stb. Tudjátok. Szívó benzinnel több lesz a fogyi de biztosabbnak érzem a megbízhatóságot. Riogatnak a drága alkatrészekkel hozzá. Néztem neten, nem drágább mint egy VW/Opel/Ford alkatrész. Illetve láncos vezérlés csere mennyibe fájhat ? Tudom hogy az nem olcsó, de senki nem tud semmit, csak tippelnek.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz MunezXBK #235910 üzenetére
Igazából csak próbálom minimalizálni a kockázatot. Vannak dolgok amik elengedhetetlenül szükségesek mint ABS, ESP, és így van klíma. De pl guminyomás ellenőrző szenzor, sávtartó, esőérzékelő ilyenekre abszolút nem indulok be.
szabonagyur : nem akarok cserélni csak tisztában akarok lenni a leendő költségekkel. Mert nem akarok úgy járni mint a FIAT Bravo 2-nél hogy csak ez meg csak az aztán annyit költöttem rá mint egy középkategóriás dízel BMW-re. Mondtam is a szerelőnek ember ez FIAT !!! azt mondta nem számít ez ennyi. Féltengely csere jobb+bal csillaggal 170k. stb stb.
tboy93 : Komárom-Esztergom megyében nincs. Ez ilyen csöves hely vagy nemtom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #235931 üzenetére
Milyen típusokra gondolsz konkrétan ? Azért megfordult a fejemben egy Opel J Astra 140LE-s.
BigBlackDog : ez mondjuk igaz.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Munkahely váltás miatt és a napi ingázás költségének minimalizálása miatt dízel autóra kellene cserélnem a mostanit.
Napi megtett távolság 120km (oda-vissza), 90% autópálya.
Keret elég sovány : ~ 1.500.000,- de kell gondolnom használt autó révén az átíratás költségére valamint egy ilyenkor szokásos "kis" szervizre amire kb 200-300e-et számolok.
Évjárat 2005-2007. Francia, Ford részemről off (autószerelő tanácsára is + családban tapasztalat).
Egy Honda Civic 2.2 ctdi-vel pl mennyire lehet melléfogni ?
Szívesen venném a tanácsokat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #237203 üzenetére
Igen, egy jó fogyasztású Hyundai 1.4 DOHC 2008-as benzinesre. 100 km/h-ig jól fogyaszt. Aztán mégis csak 8.6L lett a vége. Gyári adatokat néztem én marha.
K Norbi : Igen, ilyesmiben is gondolkodom. Köszönöm a megerősítést.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #237203 üzenetére
Aztán az is érdekel hogy valaminek hogy lehet 137Nm-el 109LE. Ennek a LE vs nyomatéknak utána olvasok mert számomra ez nem egyértelmű.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz kisza25 #237245 üzenetére
Pontosan. Csak annyi a bajom a pályázásnál hogy addig nincs gond míg nem kell előzgetnem a kamionokat, mert azért a belső sávba kimenni 90-100 km/h-nál és ott gyorsítani nagyon meg kell néznem ki jön és milyen messze van. Kéne min 200Nm+.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz rbalint88 #237248 üzenetére
Utóbbi az turbos már ha jól láttam. 235Nm-el. Azzal elhiszem hogy már megindul.
K Norbi fórumtárs ajánlotta az 1.9 PD TDI-t de fogalmam sincs mennyi az "alap" ráfordítás mondjuk egy ilyen használt kocsi vételekor, tételezzük fel hogy nem szorul kettő tömegű cserére, porlasztó csúcsok, nagynyomású szivattyú stb.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
[link] Ezzel szemezgetek, keresem a hibát. Az biztos hogy nem 98e km van benne. Milyen "meglepetésekre" lehet számítani ilyen autónál ?
Köszi a segítséget előre is !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Igen, nem egyszerű. Tudom meg kell nézni, de szerelő ismerős is mondta hogy a motorba nem lát bele. Sajnos ennyi a keret, gondolom jobb választás lehet mint egy Citroen C4 vagy egy Renault Megane ennyi idősen. 17 éves autónál ugye van rossz, rosszabb, még rosszabb. Ez talán a kevésbé rossz.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
[link] Illetve erre kérhetek még "kockázat elemzést". Tényleg itt teszem fel a hülye kérdéseket. Minden autószerelő, minden ismerős mást mond. Tudom hogy bele nem lát senki, de azért valamennyire számolni kell a lehetséges költségekkel, ha nem is minden egyszerre romlik el benne (itt a kettőstömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, vagy porlasztócsúcsok).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz kisza25 #237632 üzenetére
F_Zolee : Ennyire kalkuláltam.
kisza25 : köszönöm, igen, azért 300km lehet a semmiért nekem innen Tatáról. De ez egy ilyen sport.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Egy apróság. Lehet rossz helyen járok, de azért megpróbálom itt. Hyundai i30 2008-as 1.4 DOHC autónál vezerlés vagy akár csak lánc csere után össze kell tanítani a számítógépet újra a vezérléssel, vagy nem ? Lehet hülye kérdés....de hallottam ilyenekről csak újabb TSI motoros autóknál (eddig). Vezérlés csere volt 9e km-el ezelőtt. Azt gondolom hogy nem függhet össze a két probléma, mert azonnal jelentkeznie kellett volna a hibának. Vagy nem.
Hibajelenség hogy elkezdett dadogni, rángatni az autó, check engine felvillan, nem megy, fogyasztás drasztikusan nő már lassan 9l.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
dj79, Qru : hálás köszönet !!!
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Most már nem linkelek autókat, felesleges inkább irányt szeretnék kérni hogy napi 120km-es ingázáshoz milyen autót tudnátok javasolni 90% autópályára. A keret kb 1.5M tudom sovány (3 gyermek is van ) + még 1 autó tehát kettőt kell üzemeltetni. Tartalék 200k+100k átírás. Ennyi pénzből a jelenlegi kínálatból tudom nem egyszerű a választás. Ezért is kérnék tanácsokat. Lehet úgy is kérdezhetném mit NE vegyek meg semmiképpen. Azért azzal tisztában vagyok hogy jó választás nincs ebben az árban csak rossz, rosszabb, még rosszabb. Nekem elég lenne szimplán a rossz.
Lehet dízel is, bár amennyit a fogyasztáson spórolok az elmegy a karbantartásra.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Van egy Peugeot 207 2008-as évjáratú 1.4 VTi 94LE-s autóm. A "hibajelenség" az hogy 150km/h-ig semmi gond elég jól gyorsul majd utána az istenért nem akar menni a 160 km/h már gyilkolásnak számított. Egyenes, tiszta, normál útszakasz. Azt tudom hogy ennek az autónak ezzel a motorral és ezzel a súllyal ha lazán nem is de a 180 km/h-nak azért meg kellene lenni.
Amire gondolok : motor kopott / nincs elég kompresszió ezért az a 137nm lehet már csak 127nm 117 ?
A fura az hogy az 1.3-as 2007-es Suzuki Swift 93LE-s 185/55 R15 7,25J-s felnin is ment 170 km/h-t pedig ott volt tapadás.
Nincs hibajelzés, nincsenek fura zörejek, pörög, megy. Most volt vezérlés csere kb 3000km-rel ezelőtt.
Természetesen ezt német autópályán teszteltem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Azt megtudja valaki mondani, vagy legalább körül írni hogy indulásnál mitől lehet az, hogy nyomom a gázt és simán nem akar menni az autó. Nincs hibajelzés, semmi, csak simán nem megy, aztán nagy nehezen "magára talál" és elkezd húzni. Ez már többször előfordult. Eléggé balesetveszélyes, mert útkereszteződésben nem annyira vicces. Utána minden rendben. És ezt akkor mikor még nincs bemelegedve a motor. Egy Peugeot 207 1.4 16V VTi-ről van szó-
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz grizlisandor #245672 üzenetére
Köszönöm, megyek oda.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen