- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
matyi012345
őstag
Sziasztok!
Következő lenne a gondom. Hidegindításnál az autó elég döcögősen indul, először nagyon alacsony az alapjárat (6-700), majd 20-30 másodperc múlva már javul a helyzet, és 1-2 perc használat után felmegy normál értékre (1100kb), utána ha bemelegedett szintén normálisan működik az alapjárat, visszamegy 900-ra. Néha ha magasabb fordulaton kinyomom a kuplungot, visszaesik akár 600-ig is, de utána szépen vissza is megy 900-ra, ez szinte alig észrevehető, inkább a hidegindítás ami feltűnőbb. Amúgy indul, szépen elkapja, nem kell pörgetni vagy gázt adni neki, csak lassan veszi fel a normális értéket. Más: Miután a motor bemelegedett utána is távozik egy kis gőz a kipufogóból, bár ahogy elnézem a forgalmat elég sok autó pöfékel hasonló mennyiséget, ezt lehet csak túlgondolom. Városon kívül nem mostanában volt használva amúgy, ha ez számít. Amúgy minden oké, vízhőfok szépen beáll normál értékre, jó a fűtés, stb.. Az autó egy Toyota Carina E 1995, még japán gyártmány, motorja 4AFE kódú, 78kW, 1587cc benzines.
-
matyi012345
őstag
válasz matyi012345 #67875 üzenetére
Senkinek semmi ötlete?
-
matyi012345
őstag
Köszönöm, ebből már ki tudok indulni
-
matyi012345
őstag
Üdv!
Lehet, hogy van jobb topic rá, ha igen akkor irányítsatok át, de egyelőre nem találtam.
Szóval mennyire elvetemült ötlet GPS trackert helyezni az autómba? És ha van értelme akkor hova?
Erre gondoltam, vagy valami hasonló eszközre, amire ha rákapcsolódok akkor látom az autó helyzetét (lopás esetén ugye).
Egyelőre gravírozott ablakok (rendszám), plusz kormány-pedál zár van benne ami számzáras, tehát vagy a kormány, vagy az eszköz roncsolásával lehet eltávolítani. Gyári riasztó van benne még, de azt hagyjuk.. .
-
matyi012345
őstag
Köszönöm a tippeket a nyomkövetővel kapcsolatban, intézem majd. Nem is gondoltam erre a gsm alapú dologra, de utánajárok, hogy nekem meglévő Vodafone előfizetésemmel hogyan érné meg.
Más: Nem jó a jobb első ABS jeladóm, és az után-gyártottak valami okból kifolyólag nem passzolnak az autóba, most próbálja a szerelőm a harmadik típust, ha ez sem jó akkor bontóban kell vadászni, az meg már lutri. Van valakinek ötlete? Alvázszám alapján történt a rendelés. Toyota Carina E. Járt már más is így? Ötletem sincs, miért lehet ez. A csatlakozó pont fordítva van mint kéne. Jön a csavar: A szerelő azt mondta, hogy az autó nem vizsgaképes. Hogy lehet, hogy egy nem működő ABS-el az autó nem vizsgaképes, közben meg több ezer autó mászkál az utakon gyárilag ABS nélkül? Hol itt a logika vagy az igazság? Ezzel az erővel az autóállomány 30%-a elhasalna a műszakin.
[ Szerkesztve ]
-
matyi012345
őstag
válasz matyi012345 #70099 üzenetére
Megszületett ma.. Japánban gyártott Carinám van, az európai szabványú jeladó csatlakozója nem passzol. Az angliai gyártmányokba lenne jó amiket küldtek. A forgalmazó elegánsan megfeledkezett erről az apróságról, hogy két féle van és ők boldog-boldogtalannak kiküldik az EU-t.
[ Szerkesztve ]
-
matyi012345
őstag
Üdv!
Egy olyan kérdésem volna, hogy mi okozhatja, hogy autópálya emelkedő szakaszán a vízhőfok mutatóm eléri a skála felét, aztán a domb tetején visszaáll fele alá, ahol általában van. Ez kb. 1.5-2mm kitérést jelent, valószínűleg sokan észre sem vennék. Korábban erősebb emelkedőn fölé is ment, viszont utána észrevettem hogy kevés már benne a hűtővíz és utánatöltöttem. Egyébként nem fogy belőle, csak valószínűleg az előző tulaj nem nézett rá már jó ideje. Hengerfejességre nem utal semmi, se füst, se olajos víz, se vizes olaj, olajsapka is szép és alapvetően szépen tartja a hőfokot is, csak az erőltetett használatnál vettem észre. Most cseréltettem amúgy minden szíjat, olajat, szűrőket, stb.. de a szerelő azt mondta hogy ebben a típusban nem érdemes vízpumpát cserélni ha amúgy nincs baja. Arra gondolok mégis kellett volna, mert talán már nem szállítja úgy a vizet, hogy erősebb használatnál is elég legyen. Kopott lapátok talán.. Mi másra lehet még gondolni? Ha a termosztát nem nyitna akkor nem állna meg a vízhőfok a felénél hanem hasonló sebességgel menne tovább minden esetben, nem? Venti működőképessége pályán nem játszik. Másra nem tudok gondolni, mint vízpumpa. Más ötlet?
Amúgy egy 95'-ös Toyota Carina E. Itt még valószínleg nem játszik a "80-105 fok között ugyanazt mutatja" csalás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen