- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- EAFC 24
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SEK3
tag
Sziasztok!
Rátaláltam egy nagyon frankó progira: Alias Maya 7 unlimited
Teljesen o tudásról indultam és már kezdő szintre jutottam (szerintem)
De avan itt 1-2 kérdés, amire szeretném, ha válaszolnátok:
1. Egy ilyen program legálisan mennyibe kerül? Van-e mód olcsóbban és legálisan hozzájutni pl, szokott lenni olyan, hogy több gépre és akkor csak ilyen''kisebb'' összeget kell rá befizetni.
2. Kinek van meg az a könyv, ami a topic címe is? Mit lehet abból tanulni? Azért érdekel, mert nem fizetnék ki 5-6eForintot olyanra, ami a neten is megtalálható tutorialokban.
Eddig a tartalomjegyzékét láttam, ami abból teljesen ''kínai'' az a hiearch vagy miafene...
Meg az UV meg ilyenek...
3. Milyen renderelőt érdemes használni hozzá? Felrektam a MentalRay-t, ami tartozék és az már a speciálisabb felületet is mutatta... De van itt olyan, hogy Car Shader, ami jól nézne ki, csak renderelésnél, egyes helyekenfekete kockák lesznek, talán rossz beállítás?
4. Ha készítek animációt, akkor abból csak úgy lesz film, ha minden képkockát egyesével renderelek, lementem, majd vágó progival összerakom?
...csak azért furcs, mert mondjuk veszünk egy nagyon egyszerű, alakzetszegény videót:
egy kép mondjuk 3perc- a kidolgozás--> 3*24*600= 720órát kéne rendereléssel tölteni?
ezt most úgy kalkuláltam, hogy 10perces klipp, ami 24frame/sec. és egy frame 3min render time.
na mind1.
5.Vannak, különböző pályázatok, pl. ez: [link]
ahol a nyeremény többek között egy maya7 és (nem is gondoltam, arra, hogy pályázok-mivel?) De akkor megoldódhatna a legális szoftver hiánya, de illágális szoftver használat... azzal nemhiszem, hogy lehet nevezni...ilyenkor mit célszerű cselekedni?
Na, hogy hol tartok:
[link]
[link]
Ja igen, egy fontos kérdés: van a méretezésnél ugye szám, de az most mibe van?
pl.: transform y tengelyen: 2.56 akkor az most 2.56m/dm/cm/mm/um/nm/pm ? vagy ez tetszőleges, ahogy akinek jobban tetszik.?
Számít az, ha egy alakzatot sokszögből, vagy görbékből rakok ki? vagy csináljam vegyesen, vagy úgy ahogy tetszik, meg könnyű?
: Hát csak ennyi kérdésem van válaszokat előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Milyen autót vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nők, nőügyek (18+)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen