Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thusor

    őstag

    válasz Szellem. #69989 üzenetére

    Nem az volt eddig se a probléma velük, hogy béna cég. Hanem hogy nehéz velük kapcsolatba lépni. Értem ez alatt a szakmai supportot. Chat nincs, mert gyakorlatilag mindig kidob, hogy nincs elérhető munkatársuk. E-mail cím nem létezik, legalábbis a honlapjukon ilyen nincs. Csak a fórum működik, vagy lehet telefon is de most Németországba vagy Finnországba nem sok kedvem lett volna telefonálni. Fórumon 1 hét után sikerült velük megértetni, hogy nem én vagyok a béna, hanem a MacOS a 11.5.1 frissítéssel változtatott a biztonsági protokollján így a SAFE telepítője nem települ megfelelően. De végül a videó és a képek amit csatoltam nekik az segített, hogy megértsék a probléma forrását. Mert sajnos a legelején az általános copy-paste szövegeket írta a support. Szóval összességében tényleg gyorsak voltak, már ha a jövő hétre tényleg javítják a hibát, mert addig sajnos a SAFE nem működik, hacsak nem elég valakinek a 2020 szeptember 7-ei vírusfrissítéssel működő programjuk.

    AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)

Új hozzászólás Aktív témák