Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t256

    őstag

    válasz moma #83250 üzenetére

    Azért fontos, hogy legyen gyártói gari, mert ilyen esetben hiba esetén mindenféleképpen a gyártóhoz kerül a telefon és szakszerűen megjavítják.
    Egy zug gsm boltba vinni szervizelni egy garanciás telefont elég lutri. Ráadásul a garit is bukod ha Ők nyúlnak hozzá.
    Persze kifoghatsz jó szervizest is ilyen helyen.
    Például tönkremegy a telefonodban a mikrofon. Azt mondom hozd el hozzám. Nincsen semmiféle elektronikus végzettségem, de Sony Playstation 1-ben tudok olvasófejet cserélni (pár kábelt kell csak kihúzni, utána kalibrálni, amit sokat kihagynak). Egyszer fogtam a kezemben forrasztópákát. Telefont még nem szedtem szét, de a Tiédet tőlem vetted, ezért szétszedem és kitalálok valamit. Ez mennyire biztató? :N

    A gyártónál (legyen az Huawei vagy akár Samsung) szakképzett technikusot végzik a munkát.

    Spock says, “Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.” Captain Kirk answers, “Or the one.”

Új hozzászólás Aktív témák