Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz adamssss #12 üzenetére

    Én az előtt álltam értetlenül, hogy mikor kitalálták az EU-ban, a kötelező táblafelismerőt, akkor az volt a terv, hogy mindezt úgy, hogy a vezetőnek ne is legyen lehetősége felülbírálni azt a sebességet, amelyet az autó egy tábláról érzékel.
    És ezt külön el kellett magyarázni a törvényhozóknak, hogy ez így nem lesz ám jó, és rohadt balesetveszélyes.....

    Nekem az a fura, hogy az utóbbi időben teljes csapongás megy az autók fejlesztésében. Lást pl a legyen minden érintőképernyőről vezérelt dolgot, ami most átcsapott abba, hogy nem kaphat majd 5*-ot az Euro NCAP teszten, ha nincsenek bizonyos fizikai gombok.
    Vagy pl ez is, ami a teszteb szereplő autóban van, hogy küzdeni kell a vezetéstámogatókkal, mert hülyeségeket csinál. Nem az a baj, hogy hülyeségeket csinál, hanem az, hogy ebben az állapotában forgalomban van.
    Kicsit olyan ez, mintha az ABS-t vagy a szervo kormányt úgy dobták volna anno piacra, hogy hol működik-hol nem, aztán majd később tökéletesre fejlesztjük az újabb típusokban, de a félig működőek is nyugodtan közlekedhetnek.

  • Qtya123

    őstag

    válasz beccyboy #39 üzenetére

    Sok új termék úgy van a piacon, hogy kvázi bétateszter a felhasználó és majd jönnek a javítások.

    Sajnos közlekedés terén is eljutottunk ide és úgy látszik a törvényhozók fejében senki nem tesz rendet, hogy ez nem oké.
    Én attól kapok néha szívinfarktust, amikor nagy nyugalomban megyek, erre rámordít a gépezet hirtelen, mert pl egy hosszabb fekete kátránycsíkról azt hiszi, hogy záróvonal és átmentem rajta.

Új hozzászólás Aktív témák