Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atee_13

    őstag

    válasz emvy #49047 üzenetére

    A fiat összebútorozott a psa van ha jól rémlik, meg is változik az elnevezés stellantis lesz ha minden igaz

    [ Szerkesztve ]

  • Zoty4

    őstag

    válasz emvy #49047 üzenetére

    1. fiat csoportot csak példaképp raktam be, bármit berakhattam volna.
    2. nyilván nem állampapír biztonságosra gondolok, de nem is szeretek olyanba tenni pénzt, amivel extrém kockázatot vállalok. Habitus kérdése, én ilyen vagyok. Az a baj ezekkel a hope-részvényekkel, hogy megy az egekbe és nincs mögötte lóf@sz se. Én olyat cégekbe szeretek befektetni amik stabilan fizetnek osztalékot, a baromi sok FCF-ből

    kobe:
    igen tudom, teloba is akarnak hamarosan rakni. Ha jól tudom a sansung kisérletezett vmi ilyennel
    Megértem az indokodat abszolut, de a fiat majd 100 éve legyártott nem kevés autót, ferrari f1 stb.
    nio hány kocsit gyártott le, mennyi haszonnal, milyen visszajelzések jöttek 5-10 éven belül, mennyire voltak elégdedettek az ügyfeleik, milyen a szervízhálózata?
    Arról ne is beszéljünk hogy milyen sok feltörekvő Elektromos autó gyártó van most, szerintetek ezek mind profitábilisak tudnak lenni? Legtöbb E-autós cég azért élte túl az elmúlt időszakokat mert vették tőle a kvótákat (tesla) vagy brutális állami segítséget kaptak. Nem azért mert önmagát finanszirozni tudja a megtermelt javakból
    önvezető softwarek, előbb utóbb nyilván ez is meglesz. Lesz olyan amit engedélyeznek a komplett világon, vmit nem fognak (esetleg ország, vagy kontinens specifikus lesz). Tuti itt is lesz összeborulás, közösen továbbfejlesztett önvezetési rendszerre. Majd ekkorra a befutottat fogja licenszelni a többi cég, hogy el tudja adni az autóját a többi sw meg zsákutca lesz. Még úgy ahogy a teslánál megértem valamelyest a hypot, mert azért ők elég sok mindent fejlesztenek és gyártanak (bár ez is túlhúzott nem kicsit) de egy xpeng????
    kvórtákra visszatérve, sok hagyományos autós cég nem lépett időben erre a EV hypera és fizette a kvótákat, és most loholnak a tesla után. De ha ennyire az EV a jövő akkor előbb utóbb már mindenki át fog erre állni, pl a BMW is debrecenbe elektromos autót fog gyártani. És a hagyományos cégek pikpak átállítják a gyártósorukat erre. Ez nekik nagy helyzetelőny, ami mellett elmennek a hype részvényekre fogadók. Szóval az infrastruktúra és beszállítói hálózat a régi márkák oldalára billenti nálam a mérleg nyelvét.
    Bocsi, egy kicsit hosszú lett :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák