-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
válasz molnarpeter #222503 üzenetére
Köszi, megnézem.
Daihatsu Sirion 1.3 milyen lenne? Árulnak itt helyben egyet nagyon jó áron és állapotban, de vmi néha jelentkező EPS hibával...
-
Pitterix
őstag
Sziasztok.
3kisgyerek, nagyrészt városban, néha autópálya, nem hátrány a nagyobb csomagtartó. Ne egyen túl sokat és max 10 év.
Mit tudnátok ajánlani?
Keretösszeg, ha lehet 2-nagyonmax 3milla.
Köszi."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pitterix #222506 üzenetére
Renault Scenic 3 1.6 benzin, Toyota Verso 1.6-1.8 benzin, Opel Zafira B 1.8 benzin. Keveset nem fognak enni, főleg városban, de dízelt ne vegyél sok városozásra.
#222509tototos:
Sajnos ezek között nincs olyan, aminek lenne ajánlható benzin motoros verziója.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Pitterix
őstag
Köszönöm Uraim!
Fél órán belül, kb 3 helyszín, indulás, megállás, stb...
Esetleg kombi, ha magasabb a költségvetés?
Nem nekem kell....."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
slett27
addikt
Félve kérdezem meg itt (milyen üzemanyagot topicot nem találtam) hogy az 1.9 MJet-es autóba milyen üzemanyagot kell / ajánlott tankolni ? Van ennek egyáltalán értelme ? Valahol azt olvastam hogy nem hoznak be már kintről üzemanyagot, a kinti jobb stb, mindenki másra esküszik. De mégis valaki még a motor hangján is észrevesz változást ha a másik kúton vagy netalán OMV sima 95-ös helyett maxxmotion-t tankol vagy V-Power-t.
Melyik mesében lehet hinni ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #222517 üzenetére
Lehetőleg gázolaj mehet az olcsóbbik, ahol jobb áron van... Inkább szűrő cserére figyelj oda, illetve vegyél belőle márkásat, minimum Sofima szerintem. Egyszerű az üzemanyag rendszere, felújítás költséghatékony, spórolni meg így könnyebb (bár tudnak elég tartósak lenni, de adott futás mellett ne várjunk csodát). Cikkszám 0445110276
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222518 üzenetére
Ne is mondd ! Ilyen "szőke nősen" megyek a kútra. Dízel, dízel, dízel. 24 évig csak benzines kocsijaim voltak. Akkor ezt itt le is lehet zárni, thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #222520 üzenetére
En szivodizel kivetelevel mindent probaltam. Ez alapjan a turbobenzin es az elektromos a kedvenc, a turbodizelt elismerem hosszu tavra, viszont a kis szivobenzint nem szeretem. Vagyis, ami nekem volt, az szar volt, hiaba az ajnarozott M54B25, szerintem gyenge es sokat eszik.
Es most is esznel kell lenni tankolaskor, asszonye dizel, az enyem benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #222522 üzenetére
... érdekes nekem minden opel guru azt mondta eddig ha jó állapotban vannak még már csak korrekció és résolaj alapján a Denso porlasztóim toljam inkább a MaxMotiont.
De ott alapjáraton finoman de észre is veszem a difit.edit.: Ellenben se az 1.6 K Astra se az i30 a CRDi-vel nem tűnt finnyásnak soha az alap MOL-os naftára... ugyan akkor a 2.0CDTi Insignia szintén furmányos volt és picit sétált a sima MOL dízellel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #222523 üzenetére
Nem tudom, hogy a MaxxMotion nyálnak köszönhetően, vagy csak azért, mert én rendesen hajtom*, de az 1.3 Multijet Ypsilon rendesen erőre kapott az utóbbi hónapokban. Kezdetben 3-asban 60-ról lepadlózva elszomorítóan lassan vánszorgott felfelé a fordulatszámmérő mutatója, még egy SDI is lenyomott volna, súlyos másodpercekbe telt 80-90-re gyorsítani; mostanra viszont már lazán felkúszik, és elhiszem, hogy megvan mind a 90 póni és a 200 nyúlmókus. Még egy EGR pucolás nem ártana, de egyelőre nem élvez prioritást.
*Egyszer így jöttem vele haza Győrből az M1-esen: 40 km 4-esben 4000 1/min-nel. Italian tuneup egy italian carnak.
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #221946 üzenetére
Megvettem a rugókat, pont esedékes volt a TÜV. 3 órát ültem pluszba mire az urge belepapirozta a forgalmiba, időközben kiderult, hogy a forgalmi alapján vett felni + gumipárost (18" 245/45) is be kell irni, mert az sem standard.... tételenként 80€-ért.
Szóval megérte az a 2.5 - 3centi mínusz"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
gg72
veterán
Igen, az elektromos szervóval vn vmi baja, egyik gyújtásra bekapcsol, a másikra nem... Lehet a C4 nyűgjei után nem akarnék szívni vele, de mondjuk biztos lehetne még belőle alkudni,csak kérdés, hogy meg tudnák-e javítani és mennyiért...
Más. Ha már a Colt korábban szóba került, Smart ForFour 1.3 is jó lehet? Ahogy olvasom, ez is alapjában Colt technika és a design még jobban is teszik.
-
őstag
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Én a turbódízelt kifejezetten utáltam manuális formában. Erejét elismerve egyszerűen szűk volt a fordulatszámtartomány ahol jónak éreztem. Egy 500h/power hybrid lexust/toyotát kellene kipróbálni (turbó 2.4+ literes mocin + combos elektromotor+ rendes 6-os automata)... Bár azzal nem járnék el 5 literrel a városban (mondjuk az árukhoz képest az már kb mindegy kategória lenne).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #222538 üzenetére
Jó kis hasonlítás volt, mind a kettő B6 Passat volt, az enyém a 170 lovas CR ez meg a papíron 140 lovas PD. Na most PD olyan 2500-től 3500-3800-ig olyat tolt mint egy mozdony. 4000-nál már kókadt de szorgos váltogatásokkal a ideális tartományon belül tudtad tartani és ment mit a bolondgomba.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Amúgy még a cső átmérő is eltér, szóval gázolajat a benzinesbe nem tudsz tenni. Ha van visszacsapó a dízel tankoló nyílás végén, jellemzően az is úgy van kialakítva, hogy ne menjen be a benzines kisebb cső
-
hobizoli
nagyúr
mennyire induljon meg, az programozas kerdese
ha ott van a levego, es 2500rpm korul tuti van, akkor uzemanyagot mar annyit ad hozza amennyit akar
170loeros CR is huzhato feljebb 190-re, nyomatekban 420-450Nm fole fustoles nelkul
2500pm-nel a nincs annyira kihasznalva kapacitasra az injektor, mint 190-nel, meg 2500rpm-nel meg az időablak is joval nagyobb meg kivezerelni az FHP elott
....emisszios norma miatti megfeleles mar masik kerdestöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Milyen házat vegyek?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Elden Ring
- ASUS routerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Óra topik
- Gokart topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen