Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Vesztor87 #256 üzenetére

    Imbolygós kicsit, kényelmetlen, a műanyagok szörnyen kemények és tele van velük minden felület a kocsiban, a csomagtartója kicsi (Jazz-emhez mérve, pedig az se egy nagy autó ugye), a váltója sem túl precíz (anyám Puntójában jobb van, pedig az olasz kocsik se a váltási érzetükről híresek).
    Hát így első körben ennyi. :D

    Amúgy igénytelen jószág (a szó pozitív értlemében), olcsó az alkatrész hozzá és nagyon megbízható.

    #nincsbennetarcsi

  • Xero

    nagyúr

    válasz Vesztor87 #256 üzenetére

    Nekem egy maradandó tapasztalatom van vele:
    Barátnőm nevelő apja jár Ignissel. Kb 1.5-2 éve amikor átadták a Lillafüred - Eger szakaszon az új hegyi utat elgurultunk borozni egyet.
    Az Ignisben 4-en voltak, az én 206-osomban 2-en voltunk. Az elvileg azt hiszem egy laza 20 pacival erősebb volt mint az enyém, ráadásul éppen akkor vadásztam alufelniket, szóval téli gumin voltam.
    Mind a ketten forszírozott tempóban haladtunk, élveztük a tükör sima utat. Nekem szinte minden kanyarban visítottak a téli gumik. :P

    Ezen a szakaszon egy laza fél órát vertem rá. Egyszerűen annyira nem tudott a kanyarokkal mit kezdeni a futóműve, hogy az valami félelmetes. Ahol én téli gumikon lazán elfordultam 60-70-el, ott ők már 50-60-nál határon autóztak.
    A nyári 16"-osokkal pedig már teljesen más dimenziókban autózom.

    Ettől függetlenül valóban igénytelen gép és nincs is semmi baja, de nekem a megjelenése és a futómű miatt még véletlenül sem kellene.
    Viszont, ha valakinek tetszik, és nem az a kanyarvadász típus, akkor nincs probléma. :N

Új hozzászólás Aktív témák