-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #46041 üzenetére
a kompresszor egy zsakutca, mert a hatasfoka csicska, mivel az a rendszer netto fotengelyi teljesitmenyet kajalja meg a hajtashoz, ezzel szemben a turbo meg uzemanyaggal a rendszerbe betaplalt brutto teljesitmenybol hasznositja a kipuffgaz hojet es nyomasat, ami amugy veszendobe menne pl a szivo motoroknal
a kompresszornal az is eccerubb lenne, ha a toltonyomasanak megfeleloen nagyobb ccm-s motort raknanak be
egy parasztvakitas az egesz, mert lenyegeben csak egy folyamatosan egy nagyobb ccm-s motort csinal a kisebbol fixen
de alapjaraton meg kruzolva minek tolt, amikor semmi szukseg nincs ra? csak felesleges terheles...ezzel szemben a turbo csak akkor csinal nagyobb ccm-s motort amikor odatiporsz neki, es csak addig, nem tovabb, aztan visszaalakul a motor a kis ccm-s szivova
lehet a szellel szemben hugyozni, de max pisis lesz a nadragjuk
nem mellesleg ezeket a kompresszorokat ki javitja, ha tenyallas van? meg mennyi egy uj bele? turbot kb minden sarkon javitanak, de komrpesszort ki es hol...meg foleg mennyiert?
a G-lader is nagy űr-okosságnak indult, aztan a VAG maga dobta a kukaba, mert annal kenyesebb szart a vilag nem hordott a hatan meg kb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen