-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz SG3rg0 #145729 üzenetére
Akkor eléggé szelektíven választottál forrást szerintem. Én legalábbis nem csak ilyeneket olvastam. Ha újabb TSI-ről van szó (pl. 1.4 TSI) és nem a régi láncosról, ráadásul alacsony futással, akkor az általam olvasottak alapján nem mondanám, hogy nem vennék, ha jót akarok magamnak.
De az eredeti kérdésre nem válaszoltál; mi a gond a szíjas TSI motorokkal (mármint konkrétan a motorokkal, nem pedig az arról szóló írásokból összeállítható világképpel)?
Akkor tegyél félre akkor 300-500e Hufot a turbó fenntartására következő 10 évben, válassz ennyivel kevesebbért egy autót. Ha a különböző hibrid/villany/turbós autók nagyobb számban ellepik az utakat (azért a következő 10 évben látok erre esélyt), akkor azért a forgalom ritmusát sem lesz olyan kényelmes felvenni pl. egy 1.6 szívóval. Egy turbós benzin kevesebbet forog, valamennyivel kevesebbet is fogyaszt, ahogy észrevettem. Ok, eggyel több dolog, amire figyelni kell, de szerintem "haladni kell a korral". Persze a Te döntésed, de J Astrát én nem vennék szívóbenzinnel, ha van más alternatíva is.
Egyébként én elmennék a helyedben és mennék egy kört egy ilyennel meg egy olyannal is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz SG3rg0 #145729 üzenetére
Ez a mindenutt gondolom a becsnepper rovat a TC-n.
Nem kell mindent elhinni amit ott irnak, a 3.gen(2013-) TSI-kkel semmi gond nincs. Altalanosaggban a turbos motorokkal sincsen egyebkent gond, akkor sem ha 10evre tervezel. Be kell tartani az olajcsereket es hidegen nem kell tiporni aztan nem lesz vele gond. Szivobol egyebkent a mazda az egyetlen aki hasznalhato karakteru szivo benzinest gyart.
Egyebkent miert szedant keresel? Nagyon nem praktikus karosszeria. Viszont ha ez tetszik, az mas kerdes.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SG3rg0 #145808 üzenetére
Kialakítása miatt a kombival. Azt azért kétlem hogy a Ti-Vct-vel nincs tapasztalat. A Focus 1mp-el jobban sprintel 0-100 között, és valamennyivel kevesebbet is eszik mivel lényegesen könnyebb az Astra-nál. Mindkét motor 6000rpm-en adja le a max. teljesítményt, nyomatékuk pedig 4000rpm-nél ér véget. Nekem mindkettő a szívem csücske.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen