-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DZs
senior tag
válasz q13579 #108432 üzenetére
Igazad van abban, hogy az 5 évvel ezelőtti használt piac már nincs, nem lehet kiindulási alapnak venni. Az én véleményem: tizenéves autóért 2M Ft felett pénzt én nem adnék, hacsak nem élmény autózás kell.
Én azt nézném, hogy a pénzedért mennyi használati értéket kapsz.
A BMW-t kihúznám ebből a szempontból és a fenntartása ennek a legtöbb.
Az Audi és a Mazda árkülönbözetéből vennék jó felnit, gumit, minőségi LED nappali fényt, fóliáznám az ablakot, néhány szekrényelemet és van egy egyedi autóm. A Mazda még ráadásul megbízhatóbb is, mint az Audi.
Én is a Mazdára szavazok. -
nagyúr
válasz q13579 #108447 üzenetére
Toyota corolla árpaletta teteje, ennyiért 2004-2005-ös darabokat is kapsz, a következő az auris lenne, de arra nem elég a kereted. Hondánál szintén ez a helyzet, 7 genből megkaphatod a legújabbat, 2005-ös sportot, de a 8genre meg már kevés a 2mill... Ha fiatal autót keresel akkor érdemes ránézni a H astrára, 4-5 éves darabot is ki lehet fogni ennyi pénzért, csak számomra dögunalom az az autó
Részemről +1 a mazdára.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz q13579 #108447 üzenetére
Én Novemberben egy 2008-as Fiat Bravo T-Jet-et vettem, ami gázos is.
Közel fél év után azt mondom, hogy nagyon jó vétel volt. Jól felszerelt, jól megy, és 201Ft-ért tankolom a gázt.
Árban se volt vészes, mert 1.69 volt, sok műszakival, Michelin téligumi szettel, valós és kevés km-el, amit márkaszervizben is igazoltak.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz q13579 #108447 üzenetére
Jazz, ahogy nezem, talan meg egy ujabbat(2008-) is el lehetne csipni.
Ha ez nem, akkor en is a Mazdara szavazok.(#108453) 8th
Most nezem, hogy nem q13579-nak hanem oliwire-nek valaszoltal.
Viszont akkor is inkabb Punto2 mint Lupo. Olcsobb fenntartani es a fogyasztas is megall 6 korul.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz q13579 #149614 üzenetére
Passat: 2.0 PD TDI-t kerüld a 2.0 CR TDI jó. A TSI-k nek sincs túl jó hírük de azért egyik sem egy olyan nagy roller. A vezérlésre kell odafigyelni meg arra, hogy kokszolódik a szívósor azt időnként takarítani kell.
Accord: 2.4i esetében volt pár motorcsere inkább a többi teljesen ok.
Avensis: A D4-D dízelek nem probléma mentesek a D-CAT motor kimondottan kerülendő.
Mazda 6: A 2.3-as szívó benzin olajköre alulméretezett ezért elég sok megkotlott belőle.
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz q13579 #150177 üzenetére
Miért nem 1 hónappal előbb írtad ezt ide? cimborám most keresett b5.5 öt a tiéd pedig igen jó vétel lenne - bár neki csak akkor lett volna jó ha kombi.
Amúgy ha csak az időzített bomba a kifogásod ellene, az enyémben 370k km van és turbo pd elemek a gyáriák - nagy titok: jó olaj sűrű csere és jó minőségű üzemanyag. Kéttömegűt kicseréltem mert elkopott a kuplung, de a régi sem zörgött azóta is a pincében van, csak pénzt kérni érte nincs pofám.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz q13579 #151354 üzenetére
Én pontosan ugyan így voltam 4 hónapja, és mész szépen a helyi VAG szervízhez és rendelnek is neked. Valamint ha betévedsz a VW topicba szerintem a srácok gyári cikkszámot is mondanak neked. Én is a végén megvettem onnan, mivel a gyerkőc jött nem volt időm megvárni míg egyet felraknak apróra - így jár aki későn gondolkodik. Rá egy napra 6000ért lett volna egy bontott
Ja facebook b5.5 csoportba rengeteg autót bontanak. Szokott lenni, kérdezz körbe!
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #153640 üzenetére
Corsa D, grande punto paros loheto meg szerintem ennyiert, ami megfelel a felteteleknek. Mondjuk automata nelkul. Isofixben nem vagyok biztos, de eros a sejtes. Tagas, biztonsagos mindketto. Olcso fenntartani oket. Mivel miszakilag kb ugyanazt tudjak a motorok es a dekor kivetelevel, ezert a szarolasz fiattol se kell felni.
-
8th
addikt
válasz q13579 #153640 üzenetére
Audi A2 nagyjából megfelel a kritériumoknak. Az 1.4 16v motor 75 lóereje bőven elég bele a napi közlekedéshez hiszen még 900kg sincs az autó. Merev a kasztnija. Első, oldal és az egész utasteret végigérő fejlégzsák van benne. Utóbbi azért fontos mert a hátul ülőket vagy gyerekülésben ülő gyereket is megóvja. Természetesen van benne isofix is. Itt találsz babakocsis képeket. [link] Fenntartási költségei átlagosak lemez alatt nagyrészt megegyezik egy Skoda Fabia/Seat Ibiza/Volkswagen Polo-val. Nem rohad, alu bódés. Jól összerakott megbízható kis kocsi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz q13579 #154583 üzenetére
A szép állapotú, karbantartott 1.9 PDTDI B6 passatok inkább 1.9 - 2M körül mennek, az 1.6 az a kínálat legalja, lerúgott állapotban, DMF+kuplungcsere előtt. Már persze feltételezve, hogy nem kereskedőhöz viszed be, mert ő nyilván egy 30%-ot azért akasztani szeretne rajta.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
BigBlackDog
veterán
válasz q13579 #154583 üzenetére
Szerintem jelenleg azokból az emberekből van több, akiknek nagyon számít a fogyasztás és fenntartás mértéke. Ebben többnyire a kisautók jobbak, emiatt nagyobb is a kereslet rájuk. A Passat sok embernek feleslegesen nagy "luxus", ráadásul a dízel az nagyon "drága" (mindig valami tönkre megy benne, meg ott a kettőstömegűporlasztóturbó alkatrész, ami nagyon drága). Szóval véleményem szerint az eltolódott kereslet miatt ugrott meg a megbízható márkák kisautóinak ára annyira.
-
Integrale
veterán
válasz q13579 #154767 üzenetére
Ha jol gondolom, akkor elso generacios A osztaly a kiszemelt.
Csaladban van egy, szerelok nem szivesen vallaljak az apro javitasokat sem, dontve van a motor, szuk a hely stb.
Rozsda nem kimeli oket sajnos, ajtoktol kezdve, sarvedokig, minden rohadhat.
Beszallast szokni kell, hiaba magas az auto, magasra lepsz, es ugyan ugy ulsz benne, mint mas alacsonyabb kisautoban, csak az emeleten. A nyujtott tengelytavuban hatul boseges a hely, specifikus alkatreszek viszont ritkabbak es dragabbak hozza.Igerem, legkozelebb ertoen elolvasom, mielott valaszolok, mar latom, hogy 2004-2012 kozotti W169-rol van szo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #155673 üzenetére
Egy ilyen nagy autonal a 260 lo nem lesz sok, elviszi a tomeg. Viszont egy fele ilyen eros motorral se fele annyit fog fogyasztani, hanem mondjuk 15 helyett 12-t. Cserebe ennel van tartalek elozeshez. Ha cx-7 tetszik, akkor azt vegyel. Van dizellel is amugy. Azzal lehet 10 korul marad a fogyasztas es abban is megvan a kello akarat.
-
-v-
addikt
válasz q13579 #155673 üzenetére
Nagyon tetszik ez a konstrukció, ami ötvözi egy nagy kombi és egy SUV tulajdonságait
Már hogy nagy és nehéz? 1860kg, ha ilyesmi tetszik, az mind ilyen batár .. ha benzines, akkor vagy nem megy és eszik, vagy megy és még jobban eszik
Amúgy egyszer valaki elmagyarázhatná nekem, mi a jó ezekben a suvokban, meg mitől ilyen népszerűek ... bmw már X8-ról beszél, pedig még az X7 se jött ki már most 5 féle suvot árulnak.. és mindet viszik ..
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
q13579
senior tag
válasz q13579 #156867 üzenetére
Sziasztok,
Az egyterű válogatásban egyelőre a golf plus és talán a corolla verso áll nyerésre, a többit egyelőre kizártuk (Az FR-V is jó lenne, de ott teljesen felesleges előlre a 3 ülés, ami ha nincs funkciója sajnos csak hátránynak tűnik, esztétikai szempontból mindenképp...).
Viszont egy ismerős felhívta a figyelmet egy érdekes alternatívára, mégpedig egy benzines B osztályra 2008-2009-es évjáratból. Alapvetően tudná méretben azt, amire szükségünk van a kérdés, hogy mennyire megbízható és költségigényes modellről van szó? Lényegesen többet vinne egy szervíz esetén mint mondjuk egy golf plus?
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen