-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
caprine
aktív tag
Nem számoltad jól 6.5" helyet 7" tehát csak 0.5" amiből 25.4/2= 12.7mm szélesebb a felni. Ha marad az ET akkor mindkét irányba ~6,4 mm fog jobban belogni. Bár szerintem ha az ET nagyobb akkor nő a nyomtáv és nem csökken, de lehet rosszul tudom.
De [link] szerint ha a képet nézzük akkor nekem van igazam, nagyobb ET esetén kijjebb kerül a felni.
[ Szerkesztve ]
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Én vagy 8 éve láttam egy kispolszkit ami a szemem láttára krepált be. Nekiindult a partnak, hangos csattanás, az autó visszagurult, óriási olajfolt a helyén, a váltó szétnyílt és minden olaj kifojt belőle Ilyet még nem láttam.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz Kornel #85070 üzenetére
Ja, az öcsém yarisa is érintett a témában. Legalább egyszer jár a gyári szervízben. Szerintem vagy a patron, vagy a kioldó mechanika hibás. Nekem az a furcsa, hogy ilyen visszahívást csak a japán vagy a német autóknál hallunk, olasz, franci verdáknál meg nem. Szerintem ők a szőnyeg alá söprik.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
-
caprine
aktív tag
E szerint ha 55-ös helyére 48-as kerül akkor a felni nem kijebb, hanem beljebb lesz, ami már okozhat gondot kormányzáskor a dobban.
És mivel a középtengely is elcsuszik, hiszen pont ez állitja be a megfelelő ET, így a kormányzás, kanyarodáskor a 2 kormányzott kerék összetartása és erősebb gumikopás is jelentkezhet.Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Alap esetben egy 1,6-os motor egy golf méretű kasznihoz jó választásnak tűnik. Viszont, szerintem hátul kicsi a hely benne, ráadásul öcsém ismerősének van, és hát egy 1,3-as Yaris is megveri.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz Dyrtyho #93636 üzenetére
A kadetet valahogy 91 óta nem gyártják, akkor már inkább a daewoo változata a nexia.
A punto kb. 92-ben jött ki szóval jóval újabb technika, de kisebb is, már ha az első szériára gondolunk. Élményautó esetén a GT változata nem lehet rossz, persze a fogyasztása nem 5 liter.
A felicia se mai csirke, már van benne 1-2 wv alkatrész.Megkimélt példányt venni belőlük nehéz lesz, bár pont a hétvégén láttam egy nagyon szépen megcsinált feliciát, kár hogy nem fotoztam le. Én is inkább F Astrát vennék, millió alkatrész van hozzá, és már legalább nem karburátoros mint a kadet.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz tboy93 #93916 üzenetére
Ha nagyon peres gumikkal használod, akkor nincs min csodálkozni. Egyébként egy ismerősnek szóltunk, hogy a futómű egyik feladat az hogy a kátyukat kirugozza, de ez nem jelenti azt, hogy mindegyikbe bele is kellene menni. Tök letojta mekkora kátyú van előtte, ö simán mindegyiken mindig átment, legalább egy részüket azért illene kikerülni, ha mindegyiket nem is lehet.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz Mágus2 #94549 üzenetére
Bakker, te honnan szedel ilyen képeket? Agyam eldobtam a kordszál szakadásos gumin meg a megpatkolt gumin is. Bár ahhoz hozzátenném, hogy gey nagyobb traktor kerék amivel az erőemberek edzenek az olyan fél milla.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz Tom1939 #94533 üzenetére
Fekvőrendőrnél ha átlósan mész át akkor alacsonyabb autó is átmegy szerintem. Az öcsém autója 35mm van leültetve, beállásnál egyenesen menve leér, kissé átlosan meg jó.
Terepjárásnál az orr túlnyulása is számít. Meg kell nézni egy 406-ost milyen előre nyuló orra van, okoz is meglepetéseket a tulajoknak, de a kipufogot is könnyű lekoccolni egy hosszabb seggű autónál. Az öcsém fönökének mikor az udvart csinálták, akkor a kivitelező csinált egy acél rácsot, aminek akkora volt a tengelytávja és a túlnyulása mint a tulaj ferrarijának, azt tologatták az udvaron leér-e valahol.
Sport autóknál egy emelő himbát raknak az első futóműbe, és ha kell olyan 4-5 centivel megemelik, mint az öcsém fönökének az Aventadorján.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Ne már, a renault dízel motorhoz miért passzintottak japán váltót? Havernak benzines van, még az első sorozat, elég sokat ment vele és nem kimélő módban, tudtommal nem volt még váltógondja.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz AMD Power #94717 üzenetére
Jó cikk, sajna az autógyártók lassan a politikusok szintjére sülyednek a szavahihetőségük tekintetében a médiaipar meg vevő benne. Időnként csak lesek a gyári adatok megtekintésekor.
[ Szerkesztve ]
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Azért jó lenne tudni, hogy melyik avensis-ről van szó, mivel már a 3. generációnál tart. Nem néztem meg a katalógus adatokat de a C vectra picit mindegyik Avensisnál nagyobb. Az egyik ismerősnek van 2,2 TD, vezethetőség tekintetében még utasként is érezni hogy erősen alulkormányzott, maga a C vectra lett túlsulyos minimum 50-100 kilóval. A fedélzeti rádiója elszállt, illetve csak a soft, a helyi opel szalonban senki se tudott hozzászagolni. Az avensis japán tervezés, bár a 2. generáció formatervét franciák csinálták, de nem japánban gyártják. Ha japán kell akkor az elődje a carina-e. Az avensis nagyon csendes autó, még a dizel motorral is, de az is elromlik, csak évekkel meg kilométerekkel később. Öcsém 10 éves yarisán most lyukadt ki a kipufogó dob, a fater kollégájának a G astrán fél év után cserélni kellett a gyárit. És ami a lényeg, bár nem tudom a vectrát hány helyen, de az astra 7 országban is készül, és nagyon nagy minőségi különbség van egy németben meg egy lengyelben gyártott astra között. Én azonos feltételek esetén tuti a toyotát venném.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.
Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
- hengerenkénti befecskendezés
- hengerenkénti digitális gyújtás
- variálható szelepvezérlés
- variálható szívócső....
Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz TayRol #96042 üzenetére
MAZDA 6 Sport 2.3 GT kombiban nagyon ritka, ahogy látom ez éppen full ráadásul az ára is jó. Megkiméltnek tünik, jó nagy belül, megbízható verda, kolléganőmnek volt, amíg a fia ki nem operálta egy betontömbön a motort belőle (ő karc nélkül kiszált a kocsiból). Alkatrészek elég drágák, telo 100e/db bele.
A oktavia a 122LE turboval nagyon jó autó, remek fogyasztás, szerintem ideállis motor hozzá, ráadásul az utolsó arccal, nekem tetszik.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
Tipikus bevásárló autók az asszonynak
Egyébként ha porsche és wide body akkor a Strosek Mega az igazi.
[ Szerkesztve ]
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz tboy93 #96317 üzenetére
Nincs min csodálkozni, difizár se elől, se hátul se középen. Az A5-ön volt fent az új X6 terepes videója, volt benne egy rész amikor előre billent és a jobb hátsó kereke a levegőben stabilan forgott, pedig az autó maga egy helyben állt. Na ilyet egy Range Rovernél vagy egy G osztálynál nem látnál.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
XC60 szerintem még túl új, tuti nincs 5 milla alatt. Ráadásul a CX7-es dilemmád itt is fent fog állni, a 2,4 nem megy a turbo benzinessel meg vedel, és még kisebb is mint a mazda. Igazából azt kellene eldönteni száguldozni akarsz és akkor jó a turbo benzines de kisebb kasznival, vagy takarékos legyen de akkor dizel, és akkor lehet nagyobb kaszni.
Ami neked igazán megfelelne az egy első generációs X3 30d mondjuk.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz seniman #113602 üzenetére
A régi szögletes micra azért egy elég pici autó, a gömbölyitett meg szerintem rosszul pakolható lehet a spec forma miatt. A Yaris elég nagy, az öcsém egy 2003-as 1,3-t vett, mivel ebben a kategóriában szinte ez az egyetlen amibe a 195 centijével normálisan elfér. Még céges autónak is Yarist kért annyira megszerette. A micrába lehetnek érdekes alkatrész árak, egyik ismerős panaszkodott hogy például elkopott kézifék bowden 18.000 ft, és lehetne sorolni.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz parandroid #113753 üzenetére
Ha régi mazda 3-as 1,6-os dizelére gondolsz az tudtommal PSA dizel motor (citroen, peu, fiat).
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen