-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
Sikerült egy kis pénzt összekaparnom első autóra.
Környéken találtam egy 1.9 tdi (90 LE), 1998-as Seat Cordobát ami 187.000 km-t ment a tulajdonos állítása szerint. Friss olajcsere szűrőkkel, új kuplungszett, tavasszal 4 új lengéscsillapító cserélve. Egyedüli hibája, hogy a tető lakkhibás, illetve 1-2 folt van a motorgépháztetőn. Még ki nem sikerült próbálni, csak láttam az utcán parkolni. 400-ért hirdeti, szerintetek megérné vele foglalkozni vagy felejtsem el?
Illetve, általában 17-18 km-t vezetek egyszerre, többnyire városban. Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy, de a benzines autókat nem szeretem annyira vezetni. (nem fulladok le velük minden sarkon, még mielőtt valaki megkérdezné, csak kényelmesebb a dízel nekem )
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket?
Előre is köszönöm a választ!
Robi[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #135190 üzenetére
Bocsi nem akartam ilyen miniháborút indítani a benzinesek és dízelesek közt
Az egyszerre 17-18 km-hez, 15. kerületből a szemétégetőtől járnék be a nagyvárad térhez, úgyhogy az elején kivágódnék a szentmihályira és a 14. kerületből folytatnám, szóval nem annyira belváros
Végülis a Cordobáról viszont semmi infót nem kaptam, úgyhogy ha valaki meg tudná osztani a tapasztalatait szívesen fogadom[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Időközben megtaláltam használtautón is a cordobát.
Amúgy belsőre van ez akkora mint egy 4-es golf?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Adott egy Opel Astra G coupe, Irmscher futóművel, amit ha megvennék, lecserélném gyárira, mert ez az aszfaltig ültetett dolog nem az én stílusom.
A kérdésem az lenne, hogy jelenleg P-s rendszám van rajta és azt írja, hogy a forgalmijában papírozva van ez az átalakítás, ha én visszateszek egy gyárit, akkor azt is vissza kell papíroztatni, vagy ha már elviszem majd rendes vizsgára, akkor, ha gyári nem szólnak bele?
Illetve ezekbe a coupékba is ugyanaz a futómű kell mint a sima G astrákba?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Üdv!
800-900.000 között milyen D Corsához hasonló nagysággal rendelkező vagy kicsit nagyobb benzines autót tudnátok ajánlani? Napi 2x4 km lenne a melóba járás.
Gondolkoztam 3-as Mazdán és Ford Focusokon.Köszi
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
H Astra 1.4 vs 1.6 benzin?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz Luck Dragon #140813 üzenetére
Ma furikáztam egy 2010-es 1.4 caddyvel, nem egy autópálya cirkáló, de szerintem városban elég. Igazából ilyen kemény 4 km-es utakat tennék meg egyszerre vele, úgyhogy azért fontolgatom az 1.4-et, mert az talán bemelegszik ennyi idő alatt.
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
4-es Passatok 1.8 illetve 1.8T motorjairól vélemény? (2000-2004)
Annyival nem fogyaszthat többet mint másban az 1.6, de ez talán már megy isNincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Hyundai Coupe 2.0-es benzin motorjáról tapasztalatok? (2003-2004)
Az 1.6-os gondolom lomha.Esetleg milla környékén milyen coupé opciók vannak? (3-as bmw-k kivételével)
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Ahoy!
Nem vagyok biztos benne, hogy jó topicban járok, de nem találtam jobbat.
Úgy általában egy javított hátsó ív kb. meddig bírja felhólyagzás és visszatérő rohadás nélkül? Hyundai Couperól (2002) van szó.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Egy 2007-es 1.6 kombi Focust hajtok évek óta, 15. kerület kertvárosból a 13. kerületig járok melóba oda-vissza, viszont ha minden jól alakul a gödi Samu gyárba fogok járni és elgondolkoztam, hogy jobban járnék valami jobban fogyasztó autóval.
Szóval cca napi 2x17km "ingázásra" milyen autót érné meg venni, aminek a fenntartása se egy fél vagyon?
Eddig lekopogom szerencsém volt ezzel a fókával, évi olajcserén kívül nem kellett költenem semmire, kb 8.000km-t mentem, pedig már 200k km fölött vagyok kicsivel.Pénzben természetesen minél olcsóbb és minél újabb!
3-6 misi között gondolkozom, ha drágább véglet felé haladunk akkor tovább használom a fókát.Dízelektől óckodom, gondolkoztam az alábbi benzineseken:
Kombi/ferdehátú:
Kia Ceed 1.6
Opel Astra J 1.6
Opel Astra K 1.2T
Hyundai Ioniq 1.6 hibrid (bár ezért már sokallom a 6+ misit, viszont talán jövőállóbb lenne...)
Toyota Prius (mi ajánlott belőle?)
Toyota Auris 1.8 HSD (talán ő tetszene a legjobban 2016 vagy utániak csak ő is 5+ misi)Esetleg ha fájó szívvel elengedném a kombi vonalat (gyerek még a láthatáron sincs, asszony meg egy francia bulldog elfér az első ülésen is ) mennyire érdemes ilyen kis bevásárló kocsit venni "pályázni"?
Toyota Aygo 1.0x
Suzuki Celerio 1.0
Skoda Citigo 1.0Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz szabonagyur #212674 üzenetére
Annyi a bajom, hogy valamelyik klímacső ereszt, 2 klímás nem tudta eddig megoldani, de a kompresszort már felújíttattam velük..
Annyira nem élhető, hogy 2-3 havonta meg töltetem és szivárog a gáz, úgyhogy 2 éve klíma nélkül vergődök vele nyáron.#212673 Vismajor01
Ettől félek, hogy letolnak az útról..
Illetve azért elég hülyén néznék ki ahogy kipattanok egy ilyen miniautóból a medve testemmel..
Nem tartanék még egy autót, hogy ha nyaralni megyünk vagy bevásárolni.
Auris hibrid is ugyanaz a technológia mint a Prius? Lehet venni a 2016 vagy utáni 1.8 HSD-t?#212675 Tothgera30
Nekem is afelé húz a szívem, szerencsére egyikre sincs még pénz, október-november felé kerülne rá sor ha minden jól alakul.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bandus #213571 üzenetére
A Passat ülése kemény fapad feeling volt nekem, legalábbis amiben én ültem utoljára abból megváltás volt átülni egy 2011-es C5-be kényelem szempontjából
Az adblue előtti csaló szoftveres passat volt, évjáratra nem emlékszem.
Oktiból nem ültem még RS-ben, de a sima szerintem kényelmesebb volt mint a Passat.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Dacia 1.0 szívó vs 0.9 TCe vélemények?
Fater ezresét megjárattam ma és városi szaladgálásokra tökéletes lenne nekem, viszont ismerős egy 0.9 TCe-t árul 50k km-el 1.9m körül amire lehet beruháznék.
Szerintetek?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz molnarpeter #214263 üzenetére
Köszönöm és Gombinak is, átolvastam a Renault topikot erre rákeresve és valóban szop*roller lehet belőle könnyen.
Annyira nem kerestem, ismerős mondta, hogy van egy ilyen örökség, olcsóbban adja mint amennyiért mennek hahun, de túl sok rizikó.
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
-
bigrob
őstag
Ma ismét fantáziáltam, hála a cégs fiestának, hogy kéne vennem egy fiestát..
2018-tól volt az a belső ami tetszik, benzin 1.1 vagy 1.0 ecoboost mennyire jó?
Korábbiban volt az ajánlott 1.25 benzin, de annak nem tetszik a belseje
Vagy félve kérdezem, hogy 1.5 tdci?
Az a baj, hogy kis távokon lenne használva a legtöbbet, arra nem biztos hogy a legjobb választás a dízel...Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
-
bigrob
őstag
válasz TrollBalint #216016 üzenetére
Kollégám ugyanitt vett egy ugyanilyen Octit, 2. szerviz után sikerült a jó zárat kicserélni.. Neki menet közben nem volt hajlandó zárni.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Nagyon dinnyézek egy Rapid vásárlásán, első kiszemelt egy 40k km-t futott 2016-os 1.2 TSi CJZ939232 motorkóddal már a szíjas, vállalható motor?
Jól tudom, hogy az 1.0 TSI csak 3 henger, de a 2014 utáni szíjas TSi-k már jónak számítanak?Ti melyiket vennétek városi felhasználásra?
Inkább egy újabb de kisebb motoros?Jelenleg egy 2006-os 1.6 115 pacis kombi focust hajtok, bódé méretből nem szívesen adnék nagyon lejjebb
Cél az lenne, hogy egy újabb, 70k km alatti autóba átülni, ami kevesebbet eszik mint 9-10 lityó
Keretnek mondjuk 3,5-4 misit mondanék nagyon max.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
-
-
bigrob
őstag
válasz szabonagyur #221555 üzenetére
Lágy hibrid az 1.4t, a másik a lomha 1.5, nem is értem az elgondolást, kevesebb paci, kevesebb nyomaték, több co2 kibocsátás (gyári adat)
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Pár éve 2 rokonom is úgy vett új autót, hogy 0% thm-el, (emlékeim szerint 0% önerővel). Egyikük egy s-crosst, másikük vagy egy rapidot vagy scalat vett így, pont ezek érdekelnének engem is!
Létezik ilyen vagy hasonló 2-3 misi önerős opció 2024-ben?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz molnarpeter #221634 üzenetére
Focusomra rákeresve egyesek 6-7 liter vagy azalatt is elmennek, a valóság nálam pedig 9-10 liter az 1.6 85kw-al, igaz 99%-ban városon belül.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz molnarpeter #221638 üzenetére
Ahaaaaaaa.
Így is 1 lityóval kevesebbet mond, mint amit tapasztalok.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Héten földönfutó lettem, elvitték az autóm..
3-4 misi környékén nézegetek, lehetőleg minél újabb (2016+), benzin (vagy hibrid, de ennyiért szerintem esélytelen). Egy 1.4-1.5 Octiaviával nagyon boldog lennék, de ennyiért az nem lesz.
Az alábbiakkal szemezgetek:
Fabia (lehetőleg kombi) 1.0 TSI, 1.2 TSI
Rapid (spaceback jó lenne, de a sedánnal is ki vagyok békülve ) 1.0 TSI, 1.2 TSI
Yaris (bár ebbe ha beleülök lehet kicsi lesz)Ebben az árban nem nagyon láttam jobb alternatívát, szerintetek?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz 426os #222587 üzenetére
Köszi, igen spaceback nekem is jobban tetszene, azt nem tudom, hogy milyen futásteljesítménnyel keressek.
Ha jól tudom 200k km környékén kell(ene) vezérlést cserélni, 150k km-nél dióhéjas tisztítás, szóval 150k-nál én mindkettőt elvégezném.
Úgy terveztem, hogy 100k km alattit vennék, a kemény évi 8-10k km-es autózásommal még egy pár évig kihúzná.Vajon milyen lehet egy 110 lovas 1.0 TSI?
De nyitott vagyok más márkákra is, én arra jutottam, hogy ezek a motorok egész jól is fogyasztanak és megbízhatóbbak mint pl a francia TCE-k.
[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #222585 üzenetére
Ma eljutottam megnézni az első delikvenst: [link] 1.0 TSI - PYE195 rendszám.
Próbakör nem fért bele, mert a telepen a srác egyedül volt és rengeteg nézelődő volt rajtam kívül is, hétfőn pótolni fogom.
1 szett felni téli gumival szerelve, ülésfütés, carplay aktiválva (legalábbis ha a menüben látom akkor az aktív ugye?), levehető vonóhorog, egyedüli hibája hogy a jobb 1 kapaszkodó egy picit lóg, nem húzza fel a rugó teljesen. HAHU-n el van írva, 110 lovas verzió, 6 sebességes váltóval.
JSZP-n nem feltétlenül értem miért volt 5 tulajdonosa, de nem láttam rajta semmi sérülést és a motortér is csont száraz volt.Szerintetek?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz rbalint88 #222602 üzenetére
Igen, azon pilláztam én is, még tolató kamera is van, meg levehető vonóhorog, de a kormányon nincs semmilyen vezérlő. (így azt se tudom, hogy a műszerfalon lehet-e lépkedni a módok között).
Utóbbi nem lenne rossz, de szerintem tudok nélküle élni, eddig se volt a fókában, az az érintős fejegység nagyon király reszponzív, nem gondolkozik.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz dong86 #222610 üzenetére
+ a többieknek is köszönöm!
Ezt a klímás dolgot jó tudni, még van egy 1.2 tsi amit majd hétköznap tudok megnézni, viszont ez csak a 90 lovas verzió. [link]
Jobban járnék ezzel a gyengébb, de 4 hengeres motorral?Többieknek: úgy emlékszem hogy a jobb bajusz kapcsolón nem volt ilyen opció és láttam már pár példányt aminél ez ki is van hagyva. Tempomat helyett ami van az a speed limiter a fehér példányban.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
-
bigrob
őstag
válasz f4lcon #222615 üzenetére
Pedig ez alapján 4 cm-el hosszabb a rapid mint egy kombi fabia.
Csak más a hely kihasználása, fabiát majdnem teljesen hátra kellett tolnom, a rapidot megszokásból teljesen hátra toltam és nem értem el a pedált..Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz fogkefe21 #222617 üzenetére
Én nem találtam tesztet sem amiben ezt említették volna.
Szombaton egy 1.0 tsi rapidban ültem, csak a telepen, mert nem tudtam kivinni, lehűtötte a manuális ezt, ma egy 1.2 tsi fabiát próbáltam, szintén manuál klíma és itt sem volt melegem a 28 fokban.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #222614 üzenetére
Ma végre ki tudtam próbálni a kiszemelt 1.0 tsi rapidot, nem rossz, de nagyon durván vissza kell mindent pakolni, sarkon forduló 2-est kb el kell felejteni.
Viszont igazatok volt, a bajusz kapcsolón tényleg ott a menü léptetés csak sügér voltam...A 90 lovas 1.2 tsi sokkal jobban élhető volt számomra, illetve a telepen kemény 50 matyit engedtek volna, pedig 1 hónap múlva lejár a műszaki is.
Szerdán (elméletileg) folyt. köv egy 1.2 tsi rapiddal, ami remélem az utolsó lesz!Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Filmvilág
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BMW topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Óvodások homokozója
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen