Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #25009 üzenetére

    Ilyen alapon szidhatnád a legtöbb autót, vagy (nagyobb) motort, sőt a legtöbb 125-ös már injektoros, és nincs velük gond, figyelnek a benzinre és a levegőszűrőre és mennek ahogy kell.

    Több tényezős, olvastam csak melegen előforduló durrogásról, random fordulatszámingadozásról, Piaggio-nál is láttam gyertyafogyasztást (javarészt hála a sportprogramnak), döglődő AC pumpa, injektorfej, vagy szimplán kopott a henger. - Első kettővel még nem találkoztam, szerintem igen ritka lehet, a sportprogramot el kell felejteni, én sem tetetném rá, AC pumpa nem lehet egy nagy összeg, a kopott henger meg bármelyik motornál előfordul, itt szintén nem a befecskendezős motorokat kell taknyolni, persze ez attól függ mennyit és hogy hajtották.

    Ráadásul ezek a páratartalomra és a koszos benzinre is jóval érzékenyebbek. Elvileg komolyabb benzinszűrő van ezeken, amit elég sűrűn illik pucolni. - Benzin/légszűrő, szerintem ezt minden gépnél érdemes figyelni, ez nálam alap. Ha a 30ccm-es Husqvarna fűkaszámba nem tisztítom ki a levegőszűrőt és nem figyelek a kevert benzin minőségére, akkor azt is szét lehet ölni, persze az 12 ezerig simán lepörög.

    Már beszéltünk erről párszor, Egü-n is megnézheted az injektoros topikot, össz. javítási költségekre előfordulnak ilyen 150.000FT körüli ajánlatok is. - Néztem én, de nekem az esett le hogy csak az ír akinek baja van a géppel, akinek nincs az örömmel használja. Többször leírtam már hogy sokan milyen motort vesznek, ugye 25-30k+ km-t futott, olaszból belapátolt konténeres szutykokat, tehát nem is csodálkozom azon hogy döglődik a legtöbb, meg Morini Di-Tech-re alapoznak. Az hogy 150k-t elkér egy szerelő, az elég nagy lehúzás, egy injektorfej nem kerülne annyiba, de a szerelők szeretnek kompletten cserélni mindent, ha már nem tudják a hiba okát kiszűrni, szóval nem csodálkozom ezen sem.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák