Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #41012 üzenetére

    Hé-hé-hé! Én nem is akarok semmilyen 125-ös motort venni.:))

    Harmadiknak?;]

    Egyébként nem írt túrát... De arra szerintem kifejezetten alkalmatlan
    egy 125-ös gép... Többször leírtam már, hogy miért. Egyik pont ez a
    lendületből előzős dolog, ami önmagában sokkal veszélyesebb, mint
    erőből, tartalékkal. Jópofa volt az a SYM, de már anno sem hittük el,
    hogy 200 kg.:D (Amúgy becsülettel vitte a 100-at, szóval városba, ill.
    ott is némileg visszafogottabb közlekedésre bőven elég lehet...:R)

    Szerk: azt meg tegyük hozzá, hogy alattad (!) lehet, hogy "hasít" egy
    125-ös masina is, de egy kétszer akkora ember alatt (talán) szenved:
    írtad is, hogy 140+60 kg terheléssel már óra 80-nál vége volt, azért ez
    eléggé arra utal, hogy szenved. Noha értem én, hogy megy. És az jó.

    ---

    Szerk: egy kicsit más téma: a benzinszintmérő alapján úgy saccolom,
    hogy simán megérte a légszűrő cseréje. Tuti kisebb lesz a fogyi, pedig
    nem hajtom kevésbé. Már csak az alapjáraton kéne szegényíteni, mert
    kövér gázzal indulásnál még füstöl - meg nem is annyira egyenletes az
    alapjárat, mint kéne. Mondjuk előbb egy gyertyaképet kéne nézni, LOL:
    nem akarok úgy járni, mint a (többször) "szétégetett" Runner...:))

    Ja, és megjött a xenontrafó! Kiváló cucc, álló motornál is simán röffen!
    Pedig olyankor leesik a fesz a lámpacsatin 10V körülre. Csakhogy ez
    a trafó 9-16V között működik. Csak picit halványabb lesz az ívfény, ha
    nem jár a motor ennyit kibírok; mondjuk érdekes jelenség, annyi szent.
    Holnap teszt élesben! (Mondjuk nappal látni nem fogom, de látszani...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák