-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Árpi001
senior tag
válasz Pistike1985 #90908 üzenetére
Az egyik probléma hogy szeretném kideríteni, hogy mikori, a biztosítás miatt, meg egyébként is szeretném tudni.
Régi...A másik probléma hogy irányjelzés mellé csipog is, na ezt hogy lehet kiiktatni?
Örülj neki hogy ez működik.
Legalább tudod hogy irányt jeleztél...Szivesen!
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pistike1985 #90908 üzenetére
Valahogy az alvázszámból kideríthető a gyártási év. Google kereső ezt hozta, igaz Liberty, de gyártón belül ugyanaz a szisztéma: [link] Itt azt írja valaki, a 10. karakter jelenti.
Csipogás: Örülj neki, én mindig kint felejtem az indexet. Valószínűleg az előző tulaj szerelte be a csipogót, figyeld honnét jön a hang, melyik burkolat alól. Azt a burkolatot szedd le, és kösd ki a zavarót. Nem hiszem hogy gyári megoldás.
Alapjárat: Ennyi idős motornál sok minden lehet, de valószínű, hogy a karburátor lesz a hunyó. Arra számolj, ha bármit szétszedsz, kieshet a csontváz a szekrényből..képletesen szólva, szóval találsz dolgokat, amire költeni kell. Robogó esetén nem nagy költség, de érdemes lehet egy karburátor felújító készletet beszerezni.
-
NYPD
aktív tag
válasz Pistike1985 #90912 üzenetére
Szedd le az egyik idomot, a belsejében benne szokott lenni, mikori gyártás.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pistike1985 #90908 üzenetére
Az indexrelé csipog általában.
Nekem a BWS-en inkább kattogó hangja van. A Hondán egyből feltűnt, hogy kb néma. Szóltam is a szerelőnek, hogy ez hiányzik. Kb 7-10 nap használat alatt megszoktam, illetve az elmúlt 20 évben megtanultam visszavenni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pistike1985 #90932 üzenetére
Manuális szívatós a BWS-em. A kormányon van bal oldalt a szívatókar. A karburátort kb nem is lehet látni az elemektől, nemhogy hozzáférni.
Ha nem tudod a kormányon elhelyezni, vegyél olyat, aminek a gombját ki kell húzni, be kell tolni. Ezekhez elég egy lyukat fúrni az idomon és be tudod építeni. Ladaában is ilyen volt, Wartburgban is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #90949 üzenetére
Szerintem semmilyen problémát nem okozol vele. Maximum ezt hamarabb lecseréled a megmaradt hajtóműolajból. Mondjuk 2000 km-enként.
-
Madball
csendes tag
válasz Pistike1985 #90949 üzenetére
Pont ezért lehet kisebb, általában 100-200ml kiszerelésben is venni. Ráadásul a flakon is olyan alakú szokott lenni, hogy könnyű legyen betölteni. Az első találat:
olajwebshop.hu/motul-scooter-gear-80w-90-hajtomu-olaj-150-ml -
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91021 üzenetére
Szia, nem vagyok szakértő, csak egy műkedvelő amatőr, de a képről is látszik, hogy a kép tetején lévő rugós csavarral lehet valamilyen alapjáratot állítani. (ami a pillangószelepet közelíti/távolítja a zárt állapottól. Nem kell a bowdennel játszani, azt hagyd úgy, ahogy van. (feltéve, ha megvan a normál 'játéka', nem túl feszes, vagy laza)
Amúgy a 2t, 4t karburátorok tekintetében nincs túl sok különbség.
Ezen automata szivató van, amit a kép alján látsz.
Valamilyen feliratot kell találnod a karburátoron, akár típus alapján gúgli kereséssel.
Továbbá nézd meg ezt a linket, ez egy általános leírás, hátha tudsz belőle meríteni.
Este majd a többiek is írnak hasznosakat. -
nod1
csendes tag
válasz Pistike1985 #91021 üzenetére
Hello!
Eleg gyakori blokk ez, minden bokorban talasz hozza manualt a neten. Ott feluletesen vagy alaposabban is leirjak a beallitast, pl.:
-
zombei
aktív tag
válasz Pistike1985 #91030 üzenetére
Persze, attól mert mozog még nem biztos, hogy a teljes mozgástartományban. Nekem eddig ami volt, ott néhány kis gáz után beállt, viszont amíg nem ment helyére addig hirtelen nagy gázra fulladt.
#TOTTI
Maradék két elem piros lesz ? Elég vad[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
és mégis hány km van ebben a mocikában és milyen karbantartást kapott az elmúlt évtizedekben, hogy hoznia kéne a gyári fogyasztást?
nem hinném, hogy egy 4t 50 tud 50nél többel menni...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Normális.
Ezeket 45 km/h-ra tervezték.
Ha a személyautód most fogyaszt mondjuk 8 litert normális használat mellett, akkor - kérdezem - csodálkoznál, ha végsebességen használnád, és 12 litert fogyasztana?
Szerintem azon sem kéne csodálkozni, akkor itt miért kell?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91325 üzenetére
Azt kell még megérteni, hogy egy 4 ütemű, 50-esnél nincs olyan, hogy "45km/h gyári fojtott."
Nincs benne fojtás. Ez ennyi.Azonos köbcenti mellett , kb. 1000 köbcentiig a 2 ütemű másfélszer erősebb a 4 ütemű társánál.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91332 üzenetére
Szerintem maximum azért, hogy ne pörögjön túl.
Anno a mechanikus gyújtás elosztokban is volt rugó, ami megakadályozta, hogy szétpörögje magát a motor. -
Árpi001
senior tag
válasz Pistike1985 #91332 üzenetére
Talán kevésbé dinamikus azóta..
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest