-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Először is javasolnám, hogy ami nem romlott el, azt ne javítsuk meg.
vákuumos benzincsapja van, ami akkor nyit, ha jár a motor. Tehát azért kell rugdosni vagy indítózni sokáig, ha nincs benzin a karbi úszóházában.
Benzin szűrő a vákuumos benzincsap/szivattyúban van, ha nem rozsdás a tank, akkor nem fog eltömődni, nem kell cserélni.
olaj szűrő nincs benne, mert nem négyütemű. index relé? ha rossz akkor cserélni kell, de akku nélkül, lemerült akkuval csak fordulaton működik. sosem szokott tönkre menni Jogokban. Akkut ha rossz, akkor érdemes cserélni. Légszűrő mosható benzinben, ha nem morzsolódik, akkor mosni kell, nem cserélni. Gyújtás vezérlőt mi a ráknak kéne cserélni? CDI gyújtás ha rossz akkor be sem indul, nem állítódik el soha.Mivel az elején vagy nagyon, meg a kérdésekből ítélve tud meglepetést okozni a dolog, ha azt akarod, hogy normálisan működjön, el kéne vinni egy szakihoz, az rendbehozza. Mert fórumokról bevisznek az erdőbe az emberek, aztán lesz költség rendesen. de ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ha rossz az akkud, akkor csak magas fordulaton működik jól a reléd, amikor a generátor által termelt áramot nem szívja le. amint belerakod a jó akkut, valszeg rendben fog működni.
a tankot sajnos cserélni kell. vannak mindenféle módok, de egyik sem válik be. se a műanyag réteg, se semmi.
a szűrőt addig ne is cserélj szerintem, amíg a tankot nem cserélted ki, értelmetlen.
a karbi is valszeg tele van rozsdával, innen vannak a bajok, de millió oka lehet még a megbízhatatlanságnak. egy papír szűrő csak tüneti kezelés.akkuból mindenképp gondozásmenteset kellene venni, vagy vidd a régi akkut, vagy mérd le, hogy mi fér oda, és a manualból olvasd el, hogy hány Ah ás kell bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Area51
csendes tag
-
runner 125
nagyúr
Mert szimplán az ABUS nem csak dísz láncokat kreál, hanem valóban jóval erősebbek, tartósabbak, mint a no name zárak.
Jah és a legfontosabb, robogónál hátsó keréknél kell hozzázárni valamihez mindig - fentebbi kép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
karbi úszószint hiba gyanús. vákuumos benzincsap/pumpa, vagy tűszelep okozhatja. Vagy mindkettő. Nem pucolni kell, hanem felújítani valószínűleg, tűszelepet lecserélni, úszó nem hinném, hogy lyukas, az sose történik meg. Ha tekered a kormányt, akkor szaladgál az alapjárat? vagy ha ráülsz a robogóra változik az alapjárat, ahhoz képest, amikor terheletlenül van?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Az is lehet, h valahol fals levegőt szív a motor. Ilyenkor én a légszűrőtől szépen lassan végig szoktam ellenőrozni mindent.
Légszűrő tiszta? Jól össze van csavarozva?
Légszűrő-karbi összekötő gumi nincs kitörve valahol? Bilincs erősen fogják a karbira?Szívócsonk szintúgy nincs kirepedve valahol?
Karburátorba tényleg egy felújító szett kellene. Látszólag pl. nekem sem volt semmi baja a tűszelepnek, de mégsem zárt rendesen, vettem egy újat (noh és persze benzincsapot is), máris megszűnt a folyás...egyénként nem érzed azt, h néha fentakadnak a gáz? Egy részből veszélyes tud lenni, más részből végig kellene pásztázni a gáz-bowdent is.
Nagyjából ennyi jutott eszembe - noh és nem mellesleg nomálisan be kellene állítani a levegő-benzin arányt. Gyertyakép sok mindent elárul.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
...pedig néha elkerülhetetlen egy szerelő.
Ha, a gyertya őzbarna és nem tocsogott a keverékben, akkor az úgy rendben volt.
Autómata szivatós? Az is lehet h nem nyit, és hidegen egyszerűen nem kap több naftát.
Ezért célszerű manuálisra cserélni ezeket.mod.
kem, ez elég dzsuvás, szerintem sokat kap. Mekkora fúvóka van benne?
opr
Az úgy teljesen átlagos, de ne aggódj, nem fog alólad kimenni a 100-as Scara.
Tényleg nincs jobb tippem, minthogy menj el megnézni párat, köztük 100-ast is, és el tudod dönteni. Egyenes terepen szép lassan el tudsz velük indulni, menni fog az. No para.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Legjobb lenne elvinni szerelőhöz, mert az olajpumpa sem egy olyan szerkezet, amelyik tönkremenne, vagy máshogy adagolná az olajat.
Ez lehet egy bekokszosodott kipufogótól, vagy hogy túl kis távokat mentél vele.
de a fordulat felszökés, és erőtlenség, azaz gázra fulladás az alacsony úszószint. Tehát karbi gond.
Szerelőhöz, addig amíg nagyobb bajt nem csinál.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Ha, a smkp. piktogramja nem szerepel a táblán, vagy külön táblával nincs kitéve, akkor lehet vele menni.
Hirtelen csak ezt a tiltótáblát találtam. Nyilván, ha ebben mondjuk egy traktor, smkp, kerékpár szerepel, akkor ott smkp.-ral sem lehet közlekedni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hidegben max kicsit nehezebben indul, és illik kicsit jobban bemelegíteni, de ennyi.
Szívatod gondolom automata, érdemes lecserélni manuálisra, így te tudod szabályozni.
De, nézz rá a karbira is, szedd szét, pucold ki, lehet valami kis koszt szívott valamelyik fúvóka.Gyertyakép amúgy milyen? Hidegebb időkre érdemes alacsonyabb hőértékű (kisebb számú) gyertyát tenni bele a gyárilag előírtnál.
Összességében: szívató, gyertya, karbi, légszűrő. (Utóbbi gondolom akkor rendben van, és falsot sem szív sehol.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Akkor nézz a karbidhoz megfelelő manuális szivatot. Én anno vateran talatam, kb 2k volt.
Gyertyát max vedd ki, egy fotót csinalhatsz róla."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon egyszeruen meg tudod nezni mi a hiba.
Amikor inditozol egy kicsit fogd be a legszurohaz nyilasat. Ezzel lefojtod a motort, es kevesebb levegot kap ugyanannyi benzinhez. Ilyenkor mindig roffenni szokott, ha a hideg miatti szegenyedes, vagy szivatobaja van.
Leghuteses motoroknak nagyon hidegben/szesoseges esetekben a karbi is be tud fagyni, a vizes minarelli ezert vezeti be a karbiba a hutovizet pl.
Gyertyat mindenkepp ki kellene venni, megnezni. Bar nem hiszem, h tiszta benzin lenne, inkabb szegeny a keverek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs