-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz leroyclub #14750 üzenetére
Először is normális SR50-ek, Aerox-ok, nem 100-ba kerülnek. Én vettem egyet 115-ért, 200-ba fog megállni a végén Ha tényleg ilyen motort szeretnél, 160-170 ezerért vannak a tényleg egész szép állapotúak. Ha nem értesz hozzá, vigyél valakit aki ért hozzá, akkor talán nem fürödsz meg Sr-ből én a karbisat ajánlom amúgy, nem a di-tech-et. Arra figyelj hogy minarelli blokkosat, vagy piaggio blokkosat vegyél, morini nem a legjobb választás.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz leroyclub #14753 üzenetére
100 körül, sőt még felette is olyat fogsz találni amiket fel KELL újítani. Amúgy képesmotor.hu, és amit linkeltél, az egy az hogy di-tech, a másik meg hogy a hátsó kerék kotyogása nem sok jót jelenthet. Vatera nem a legjobb hely motorvásárlásra, mert nem tudod előtte megnézni hogy mit is veszel.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz leroyclub #14758 üzenetére
SR Di-Tech 00 - 03-07 hóig (morini)
SR Di-Tech 03-07 hótól (piaggio)
SR Netscaper/Stealth/Street 2000-ig (minarelli)
SR R 2005-től (piaggio)
SR R Factory 2005-től (piaggio-pure jet)
SR Racing/Sport/Funmaster 00-03-ig (morini)
SR Racing/Sport/Funmaster 03-07 hótól (piaggio)
SR WWW (minarelli)A morini egy elcseszett konstrukció, ha érdekel bővebben nézz fel egümotors-ra, ott van egy részletes leírás robbantott ábrákkal mindennel
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #14753 üzenetére
100k-ért nem fogsz ebben a kategóriában korrekt gépet kapni.
Azt a Morini-s SR-t meg felejtsd el, már csak az eladó válasza alapján is.
"a képeken elég jól látszik a h van pár karc rajta mindkét oldalán szervizelni nem kell mivel egy olaj cserét magamnak csináltam mivel szerelő vagyok és így ami kopó alkatrész azt én cseréltem mindig! - fery20"
Bírom, amikor az ilyen eladók teljesen analfabétának nézik a vevőket. Azt hiszi, ha már az "olajcsere" szót beböfögi a két ütemű motorja hirdetéséhez, meg is veszik egyszerre a kotláját.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz leroyclub #14762 üzenetére
Kivétel ha WWW vagyis World Wide Winner, azok mind fekvő levegős minarellik.
runner: Ráadásul baromi ellentmondásos, mert szerelő nem ír ilyet hogy ".A hátsó gumi kopott azt cserélni kell sajnos és valami kotyog a kerékben valószínűleg csapágyas." Valami kotyog, de nem tudja mi, de valszeg csapágyas. Egy szerelő valszeg megnézi, és úgy írja ki, vagy megcsinálja... Kotyog valami... na persze...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Gergello
addikt
válasz leroyclub #14850 üzenetére
Egyik rosszabb mint a másik. Az 5-ös a legnormálisabb, de azon mintha kopott lenne a gumi. Úgy kell számolni, hogy egy pár gumi is legalább 15eFt ezekre.
1-2-3 az kizárt.
4-6 nagyon le van lakva.
7-es tarka barka, de állítólag jó gumi, az idom is csak kicsit áll el a jobb elején.
8 bizonytalan, tuning cső van rajta.7-8-at még esetleg, ha az 5-ös nem jó.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #14894 üzenetére
..de, hidd el, h egy olyan robogóval _nem lehet_ normálisan motorozni. Folyton azt fogod figyelni, h hol áll rendőr, ha áll beparázol, vajon megállít-e, vajon beleköt-e, minden gyanús autónál 40-re fékezel, ha jön utánad gyanús 'fehér' autó ismét fékezel, elengeded, stb. stb.
Nem beszélve arról - ne adja Isten - ha baleset ér, s abszolút vétlen voltál, emiatt simán fordulhat a kocka."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16363 üzenetére
Peugeot-ban nem 3500, hanem minimum 30.000km van. Kamu, én meg se nézném.
Katana Morini blokkos - azt azért ne.
Lehet mókás, de ezek közül a Dio tűnik a legkorrektebbnek, bár elég nagy szórásban kerested ki őket. A Dio 80k, míg a Pözsó majd kétszer ennyi.Ha nagy testűt szeretnél nézz F12-t, F15-öt, esetleg Piaggio - Gilera vonal, bár azok drágábbak.
gabo
Az a gáz, h a 4t-t, pláne ezt a típust ennyire típusspecifikusan nem ismerem, így nem tudom, h itt a cdi-vel korlátozták-e a motor teljesítményét.
Az tuti, h a 2t robogóknál kb nincs cdi korlátozás, mivel a gyári cdi-k is ~10.000 fölé engedik forogni a motort, 4t-nél tényleg nem tudom miként lehet.Itt van egy kis írás a cdi-ről, ha esetleg érdekel.
Viszont nekem a gyári színkód kapcsán segített e-mail-ben Piagigo-ék, úgyhogy dobj nekik egy e-mailt, miként lehet ebben a fojtás.
info kukac vespashop.hu - Boros Endrét keresd.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
h1n1_900
senior tag
válasz leroyclub #16370 üzenetére
Ez meg a másik. 3Perc alatt nem melegszik be a robi. Nekem ebben az időben kell egy 2-3km, hogy elérje a víz az üzemi 70c-ot. És nem is nagyon húzom addig. Abban a nagy hidegben meg mire pont bemelegedne már állítod is le. Szerintem nem valami szerencsés?
Én napi 20k-t járok a roxival. Tehát kitapasztaltam már. Hónap végén el is rakom télire és áttérek bkv-ra
Bicó esetleg?
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
h1n1_900
senior tag
válasz leroyclub #16373 üzenetére
Ez az én véleményem. Hétfő reggel volt nagyon hideg. Miután beindítottam a robit 2percig csak járattam alapjáraton aztán indultam csak el vele. De az elején amíg hideg alíg húz meg füstöl. Ha esetleg tudnád a motort 20c körül tárolni valami garázsban az jót tenne induláskor
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16686 üzenetére
Az a szám a karburátor torokátmérőjét jelöli. A gyári 12mm környéki szokott lenni, 70-es vashengerhez minimum 17,5-es karbit kell már rakni. Értelemszerűen ez által a fogyasztása is megnő.
Első sorban szvsz gyárit keress, bár a 100k környéke elég necc, azzal számolj, h szinte biztosan kell költeni még ezekre.
..a hirdetéseket meg bírom. Kapásból kettő olyan van köztük ahol egy árva képet bírt felrakni az eladó - azt is szemből.
Vásárlással kapcsolatban katt az első hsz.-ra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16689 üzenetére
Nem lehet megmondani, nagyon lutri ez a kategória.
Fel lehetne sorolni szinte mindent...ebből is van vízhűtéses, de a levegős is Mina blokk, de ha teheted vizeset keress.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16691 üzenetére
Azért azt jó volna tudni, h mégis hol ereszti. Nem mindegy, hogy a vízpumája szart be, vagy éppen csak a cső, de ereszthet a hűtő is.
100kg fölött van, ez tipikusan nehéz robogó, de frankón néz ki.
Az első futómű szilenteket mindenképpen ellenőrizd.h1n1_900
Nem szabad az órára hagyatkozni, pláne nem egy 100.000ft-os robogónál.
Azt megvennéd ami látszatra le van lakva, de az órában 9000 van?! Nah ugye.., ebben legalább nem lett forgatva.
Az ilyen kategóriájú robikban ez a minimum futásteljesítmény..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz leroyclub #16691 üzenetére
110 kg kb
jó lenne tudni mi baja van, mert a karburátoron is áteresztik a hűtőfolyadékot, torokfagyás ellen, ezt le szokták kötni, és rosszul dugózzák le a csöveket. nem nagy probléma, de ha valamelyik bilincsnél ereszt, akkor ott a gumicsövet is nagy valószínűséggel cserélni kell, areához meg itthonsemmit nem vennék, előbb rendelnk Hollandiából hozzá bármit is, úgy is olcsóbb, mintha itthon vennéd.
SR borítása van a blokknak az area helyett, ami semmit nem jelent, de láttam olyat, ahol a vizes Mina blokkot kicserélték egy levegős SR blokkra!!! Areában. Bármira számíthat az ember a használtpiacon.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz leroyclub #16788 üzenetére
Annyit, h a Corsa sokkal erősebb henger, mint a sima 70-es vashengerek.
Nem lehet kisebbet rakni rá, mivel egy ilyen henger, minimum ekkora karbit igényel. Kisebbel egyszerűen nem fog menni.
"És igy ahogy most van mi az elönye?"
..értelemszerűen jóval erősebb, egy átlag utcai 70-esnél.
Nézd, az nincs leírva sehol, h mi az a henger, karburátor, főtengely. Ha kicsit gondolkodsz összeáll a kép. Wikipedia-n biztos van írás és pár robbantott ábra a 2t motorról. Nézd meg.
De, ahogy az első hsz.-ban is írtam, ha teheted hanyagold a tuningolt robogókat, pláne az erősebbet. Mert utóbbi a tartósság és a fogyasztás rovására megy. Manapság szvsz nem mind1, h benyal 6-7 littyót egy ilyen télen, vagy megáll 3,5-ből.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz leroyclub #17003 üzenetére
a mínuszokban a karbiban lévő benzin szeret szétesni. A karbit mindenképp engedd le!
ne maradjon benzin benne, mert tavasszal meglepi lesz benne. Aztán lehet pucolni.
Akkut vedd ki, töltögesd, de ne vidd melegre! (Szobába) A meleg nem jó neki, hamarabb tud merülni mert nagyobb a reakcióképessége a savnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vicces
addikt
válasz leroyclub #17105 üzenetére
azt az olajat használd csak el ami benne van, ha még gurulgatsz vele. aztán válassz egy kedvenc márkát és azzal pótold. de cserélni nem sok értelme lenne kivéve ha a motor évekig le volt rakva.egyébként ez a motor elégeti a kenőolajat is. gondolom a kétütemű motor működésével tisztában vagy..
ha nagyon akarsz olajat cserélni a hátsó hajtóműben viszont kicserélheted.
hűtőfolyadékot is nyugodtan kicserélheted, nem nagy pénzösszeg és legalább tiszta lesz az is benne.
kb ennyi..[ Szerkesztve ]
:)
-
vicces
addikt
válasz leroyclub #17112 üzenetére
a leeresztő csavarhoz ne legyél rest lehajolni. sokan nem találják elsőre, pedig ott van, csak jól meg kell nézni. sr-en nem tudom melyik oldalon van, de tuti ott van valahol. a betöltő pedig egy műanyag kupak szokott lenni valahol a tengely vonala felett. miután kicsavartad közepén kicsi nívópálcával is szokott lenni sok motortípusnál
az olaj, hajtóműolaj. kis kiszerelésben is kapható. ha kijutok a garázsba megnézem a pontos tipusát is.
én is lecserélem évente és szinte mindig nagyon mocskos, undorító, hányadék állagúként folyik ki az előző olaj. peidg csupán kb 3000 km az éves futásteljesítménye az én robimnak nálam.
hiába, a szemem már csak a szép, tiszta fáradtolajat kívánja dehát ha használódik az olaj...:)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen