- Diablo IV
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 60
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz robogo81 #77403 üzenetére
Az összes qmi152/153-ashoz ezt a szíj szélességet ajánlják. De nem is találtam kicsit szélesebbet. A hosszban van kis eltérés (a hosszú blokkhoz képest is): 827, 835, 842. Valszeg a 827 nevű a gyári, de ezt lemértük és külső szélén mérve pont 835 :)).
Egyébként már megoldottam, reszelő/csiszolóvászon komboval a megfelelő méretre szabtam mindent. Lejött a dobból és fixtárcsából is egyformán annyi, hogy az asztalon pont éppen bent legyen a szíj. A görgőpályakat is megnyújtottam én is. A görgőkkel eljatszottam egy kicsit, de mostanra állt össze olyanra, ahogy a gyárból kellene kijönnie. 80-nál 6500-7000-es fordulat között még alig van hangja, nagyon jól húz, stb. És most meg el is adom, mert megjött a PCX 😋..... -
spanglee001
addikt
válasz robogo81 #77416 üzenetére
mondjuk itt nemlátni a szívocsonkot de igen, de majd szétszedem és elviszem a boltba hátha a karbis is olyan lenne, vagy kis ragasztóval bekenegetem mert ugye itt nincs karbi. a szívócsonkra csatlakozik egy érzékelőkkel ellátott folytószelep, majd arra légszűrő amiket szintén át kell alakítanom, mert légszűrő nem létezik hozzá de ha leszedem akkor sárvédő és díszítő elem sincs, tehát a gyárit kell megmókolni, hogy légszűrőként funkcionáljon valahogy
illetve keresnék 15mm-es benzinszűrőt, még linket sem találok sehol sajna tévedésből 15mm-est vettem
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
iff
senior tag
válasz robogo81 #78183 üzenetére
Igen tudom, nekem 4 nap alatt leszívta le a vadi új akkut. Annyira gerincesek az egünél, hogy a hozzáírásomat meg se jelentették, majd más is írta és érdekes, amit utána írtam nem cenzúrázták. Ha bár az utána lévő sem jelent meg. Az első óra eleve sz@r volt, a spirál végén lévő biz-b@sz úgy 30km/h-tól ,olyan volt a hangja, mint ha felszálló repülőgép lett volna. Visszaküldtem, küldtek helyette másikat, annak le volt törve a füle szerencsére, mert az akku kijelzés nem volt jó. Így visszaküldték a régit és kettőből csináltam egyet. A régin állítólag hangos felirat volt. Én nem szoktam valótlanul szórakozni ilyenekkel, ha sz@r valami ,akkor sz@r. De sajnos mostanában mindennel van valami probléma. (ezzel a motorral volt is) A riasztó be sem volt kötve, nem is kaptam hozzá újonnan amikor vettem. Az alkatrészei megtalálhatóak.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
tothferenc
senior tag
válasz robogo81 #78211 üzenetére
Nalam a digit muszerfalas Magnet RS ugyan ez. 5.5 mA szivarog el. Ebbol 2 a digit muszerfalra, a tobbi meg a riaszto/tavindito. Probaltam a riasztot/tavinditot kikotni, de akkor az az anomalia, hogy kulcs kivetele utan nem all le a robogo, csak a muszerfal sotetedik el 😂😂 nekem kellett masfel honap, hogy leszivja az uj akkut.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
iff
senior tag
válasz robogo81 #78211 üzenetére
Amikor vettem, csak 2db sima fekete kulcsot kaptam hozzá. Ami érdekes, hogy a riasztó benne van a motorban, nincs bekötve. Eddig nem hiányzott. Neked is Keeway-ed van?
[Ez] a műszerfal? Lehet érdekelne ez az ohmos megoldás. 12:00-tól indul az óra, néha jól jönne, ha működne rendesen. Alap fogyasztás: Analóg: 0,16mA vs Digitális: 18mA. (olyan mint ha, nem csak az óra kapna áramot, mert látszik a többi kijelzőn is. Viszont gyújtást ráadva, jóval kevesebbet eszik mint az analóg...........""..........
-
#89309696
törölt tag
válasz robogo81 #78262 üzenetére
Szoval az eredeti került 5 rugoba én azt hittem egy wishes verziója. Így mar plane vicc 30-ert hirdetni. Mondjuk az 5k kicsit olcso, valamit elarazhatott a beszállító anno. 15-ert meg reális lenne, 30 az rengeteg, kenjek a hajukra annyiért es meg bugos is.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz robogo81 #78590 üzenetére
Várjál, mert a karbit akkor sem tudtam belőni...
Komám átjött, és arra jutottunk, hogy nézzünk már egy szikrát...
Volt egy picike kis halovány... Áthozta az ő eredeti minarelli gyújtótrafóját, beraktuk, és mint ha kicserélték volna a motort. Sokkal sokkal jobb lett. És végre eltűnt az elejéből az a kis erőlködés is.Most azon agyalok, hogy veszek egy újabbat majd.
-
#89309696
törölt tag
válasz robogo81 #78634 üzenetére
Én úgy számoltam, hogy mikor leszívtam belőle a régi benzint az utolsó cseppig akkor 2x2 literes kancsónyi ment bele és most két hét múlva megint kapott 2x2 liternyit amivel pont tele lett. Az 8 liter és 5 literes a tank ami most tele van, akkor 3 liter ami fogyott. Mondjuk egyszer szétszedtem a karbit, egyszer megúsztatta a légszűrőt is, meg ugye sokat állt a szerelések miatt, számoljunk 2.5 literrel csak, viszont még az is sok a 40Km-re, 6.25 liter/100.
Ugye ezzel a számolással az a baj, hogy nem biztos 5 literes a tank, illetve nem tudjuk meddig töltve 5 liter. Ezért akarom most a rátöltéses módszerrel is kimérni ami pontos lesz majd, egyenes betonon állt sztenderen és a belső peremig töltöttem, péntek délután ugyanaddig töltöm ugyanott a mérős kancsóval és az elfogyott mennyiség kiadja majd a 40Km-re.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz robogo81 #78718 üzenetére
Az olaj az igen, réz csövön megy be máshol. A gumikupakos dologra nem megy semmi, nincs vákumpumpám, egyszerűen a tankból folyik le a benzin be a karbiba, az úszószelep meg lezárja. Ha arra gondolok, amire te gondoltál.
Próbálok képet tenni, ha találok, vagy holnap csinálok.Ha befogtam a csövet, az is segített, igen.
Igen. Lettek képek.
[ Szerkesztve ]
-
Rolplay
csendes tag
válasz robogo81 #78726 üzenetére
Erre gondoltam én is, viszont az a baj, hogy ha ledugózom a vákumot, akkor is folyik a csapból a benzin ami arra engedne következtetni, hogy rossz a csap, viszont az új csap is ezt csinálja. A régi csaport elraktam, elővettem pár nap után és az első indításig tökéletesen működött, aztán ismét nem zárt el és nyitva maradt. Egyébként dellorto 17,5 PHVA a karbi.
Rolplay
-
CyberMarci
újonc
válasz robogo81 #79723 üzenetére
Én ahogy láttam a hűtőből jön ki egy kábel ami nem volt rákötve az elején(el is fojt az összes hűtővizem) de azt ha ráraktam az agyik nagobbik csinkra akkor a másikon jött ki, ez normális? Illetve hogy ha igen akkor azt amelyikből jön a víz azt hova vezessem? és az olajozás helyáre rakjak kábelt? vagy ne?
-
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz robogo81 #80595 üzenetére
Atlagos szerszamkeszleten felul(tehat dugo vagy csillagvillas kulcsok) nem art egy utvecsavarozo vagy ha nincs, akkor valami amivel a kuplungot blokkolod le es felszerelssnel. Ezen kivul csapagylehuzo.
Egyebkent csapagylehuzobol erdemes olyat beszerezni, ami univerzalis es belso/kulso csapagy szerelesehez is jo. -
iff
senior tag
válasz robogo81 #80595 üzenetére
Nem túl rég cseréltem, variátort, szíjat kuplungot, csapágyat szimeringet. [link] [link] [link] Amit vettem hozzá: ütvecsavarozót 300/100-as (nem akkus), csapágy kihúzó klt., hőlégfúvó. Ami volt, krova, nem árt zégergyűrű fogó (amikor kellett, nem találtam meg ), (normális csapágy, szimering meg tömítés) Nekem is mozog a kuplungnál a tengely, csapágy csere után annyira már nem mozgott., de nálam a dekniben is van egy csapágy, mert a tengelyt az fogja. Nálam a belső kerék csapágy (6202-es) volt a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz robogo81 #80602 üzenetére
Kipufogót is le kell szedni. Kerék, dekni, kuplung, csavarok. Ha a variátor rajta marad, nehogy elmozduljanak a görgők. Ami érdekes volt, hogy a csavarok sem voltak egyforma hosszúak. Nem néztem, és az egyiket csavartam be és sakkoznom kellet egy kicsit visszarakáskor. Azt hiszem nálam 2db-volt hosszabb. Most egyik ismerősömmel próbálok beszerezni koyo csapágyakat, szimeringet. Remélem sikerül neki. Amit kaptam volna, kínai, másik véglet skf Olasz, szimering skf Made In China Jó drágán.
..........""..........
-
mumtaz
senior tag
válasz robogo81 #81229 üzenetére
Volt 2-3 hete akcióban a Premium kategóriás fekete. Akkor 29900-ért adták akksi és töltő nélkül.
Nekem van egy ebből a zöldből. Teljesen jó.
A premium már kicsit túlzás lenne. Azzal konkrétan a lánchidat össze lehetne csavarozni. Valami 1380Nm-t tud. Azzal felcsavarnád a varió fixtárcsa csavarját és konkrétan ketté törné a főtengelyt.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz robogo81 #81229 üzenetére
Az szerintem a kicsi Parkside Phssa 12-Li volt annyiert(vagy a 220-as), ez a "nagy" PASSK 20-Li 20V ez mindig 24-25-28 ezer korul ment a Lidlben.
A kicsi az kozel sincs olyan teljesitmenyu meg minosegu mint a nagy.De ha nem a kicsi volt, akkor lehet akku nelkul valami megmaradt darabokat arultak, bar a Lidl altalaban egyben szokta ennyiert.
Az "akcio" alatt pedig ugy ertettem, hogy jelenleg aruljak, felreertheto volt
Igen, altalaban ilyenkor szoktak arulni a 3 darabos CR-MO dugokulcs szettet is, de erdekes modon az most nincs.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz robogo81 #81233 üzenetére
Jahh. tudom. Egy darabig nem volt a 400Nm-es. Vadásztam. Aztán tavaly ősszel volt 17000-ért. A premium akciós fekete cuccok voltak most Karácsonykor. Vettem is egy sima akkus csavarbehajtót. De azokat a gépeket mindet kofferben, de akksi és töltő nélkül adták.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tamás9x
őstag
válasz robogo81 #81237 üzenetére
Van nekem is, nagyon szeretem őket, kábeles/aksis de ellenőrizni kell, az aksis az lutri, hőmérsékletfügő mennyi energiát tud leadni a motornak.. a kábelesnek általában fix a nyomatéka, de ellenőrizni ellenőrizni, mégha csak egy olcsó nyomatékmérővel, de akkor is ellenőrizni
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
válasz robogo81 #83051 üzenetére
Nem próbáltam még, én is ezt szeretném, csak - mondom - a festékboltos kifejezetten mondta, hogy ugyan kikeveri nekem a festéket, de nem lesz jó, higyjem el.
Vagy valami no.1 minőségre gondolt, nem tudom.
Amúgy nagy táki-mester vagyok ám én is, ha arról van szó.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz robogo81 #86116 üzenetére
A gyertya menetes resze ne logjon tul a hengerfejen, sikban legyen. A rovid se jo, egyfelol a normalis gyujtas miatt, masfelol lerakodas tud kepzodni a meneten a bemelyedesben, ugyanigy a tul hosszunal is a gyertya meneten, plusz esetleg beleerhet a dugoba.
Dugokiallast tudsz merni, hengerfej sikjabol szinten kitudod merni az elektroda/gyertya belogasat.
De semmikepp nem tul jo, ha menetes resz is belog az egesterbe.FeniX: ez nagyjabol normalis. Konnyu moci, anno a Karion brutal hatso gumijaval is konnyen tudtam blokkoltatni es csusztatni, az is nagyon konnyu volt.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz robogo81 #86123 üzenetére
Igen, tenyleg mind a hosszu mind a rovid verzio necces. Megmerhetned a menetatmerot es a menethosszt, ami idealis lenne, aztan megkellene nezni, hogy NGK/Denso/Bosch vagy valamelyik gyartonak milyen opcioja van a szabvany hosszu/rovid menet kozotti meretben.
Pl nezd meg itt az NGK menethossz meretezeset(E oszlop), illetve a hozza adott tomitessel mennyit lehet hozza igazitani.
Ha megvan, akkor mar a tipus szerint tudod milyet kell keresned.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen