-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Sosem kaptak el = sosem fognak. Szep logika
Amugy eleg ha eledforul szabalytalanul egy nyugger egy uj autoval, beleszallsz. Nincs ervenyes biztositasod, megbuntetnek, nincs jogsid, szinten. Serul par elem az uj auton, kiszamlaznak meg par szazezret.
Habar sosem volt meg baleseted = sosem lesz.
-
üszök
őstag
Most jut eszembe van egy ilyenem,ide teszem elrettentés képpen hátha valakit megérint. Pillanatnyi figyelem kihagyás volt,pirosra váltó lámpa és túl kicsi követési távolság. Az autóban alig esett kár, mégis 300k körül volt a javítás márkaszervíben. Az úriembernek nem volt kötelezője ő fizette. Plusz én megvettem a motort k.b. a feléért mint amennyiért vagy egy hónappal előtte vette.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
dugynok
senior tag
Mivel nem a kategóriának érvényes bizti van rajta -így egy balesetnél, ha bevizsgálják a motort és kiderül a turpisság - mégsincs biztid. Jogsid sincs rá, ez is bünti és talán, nagyon talán sikerül elhitetned, hogy nem is tudtad, hogy nem smkp kategória a motor és így nem vesznek elő közokirathamisításért is....
Budapesten is kiszedhetnek, nem csak túrán... Múltkor is láttam Astrórián a BurkerKing elött két motoros rendőr szedte ki a robeszokat...[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Az biztos, hogy itt a topicban sem fognak sokan tapsikolni azért, amit voltaképpen szeretnél.
Nem az lenne bosszantó benne, hogy mit is kérdezel, hanem, hogy tanácsot kérsz a nyílvánvaló törvényszegésre.
Engem sem rajongtak körbe már azért sem, mert 70-es hengert tettem fel. Igaz, volt rá okom a használatból kifolyólag és igazság szerint itt senkinek az 50-ese nem felel meg az előírásoknak, mert mindegyik kicsit túl teljesíti a segédmotor követelményeit.
De az biztos, hogy teljesen másképp néznek arra, aki eleve egy rendszámköteles motorral akar száguldozni, mint arra, aki csak egy kicsit többet hoz ki az 50-eséből.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
enginev3.0
félisten
Minél könnyebb a variátor görgő annál nagyobb fordulaton dolgozik a motor, de a túl könnyű nem jó, mert nem feltétlen lesz olyan húzása, és vissza esik a végsebessége is a motornak
Javítsatok ki ha tévedek
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
enginev3.0
félisten
Ha nem akarod hogy magas fordulatszámon pörögjön akkor nehezebb görgő kell bele
Súlyát csak úgy tudod megmérni ha szétszeded, és csak ékszer mérleggel, ami mér tized grammot isA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
Topikgazda
-
gyáliSanyi
őstag
Ha ritmikus a hang akkor esélyes, hogy a szelepek miatt.
Ha nem akkor meg hajtókarcsapágy vagy koppanós hangnál, dugattyúszár csapágya. Nem kell, hogy szétesve legyenek, megkopva is van hangjuk. Csapágy boltba 4-5 ezerért beszerezhető hozzá mind, azt hiszem C-s kell, de ha mégis ez lenne a baj akkor kiszedésnél rá is van írva a csapágyra a pontos szám.Live poor, die ritch.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Igen, meg kellett volna nézni, hogy mit mutat beleöntve a frissen 9 decit és akkor most nem kéne találgatni. Meglehet, hogy pont az az egy deci hiányzik belőle, hogy teljesen felérjen. 800 kilométer után nem kell semmilyen robogóban olajat cserélni, nyugodtan mehetsz vele. Szerintem jegyezd meg, hogy most hol áll, és menj vele pár rövidebb utat aztán nézd meg, hogy van-e valami változás.
s a nivot nem becsavarva kell nézni alitolag hanem csak oda rakni ahol a menet van
Na ezt meg nem mondom most neked, hogy a tiednél ezt hogy kell nézni. Mondjuk ilyenről még nem hallottam, de ettől függetlenül még létezhet. Viszont általánosságban az elmondható, hogy a gyárilag megadott mennyiséget beletöltve, az általában a nívó felső szintjéig szokott érni. Autóknál és motoroknál is. Tehát az szokott lenni a maximális mennyiség.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Ahogy te is írod, ez nagyon sok mindentől függ. Felhasználás módja, milyen motor, mekkora stb. Nehéz megmondani. Szerintem általánosságban talán kijelenthető, hogy teljes odafigyeléssel mondjuk 125 köbcenti felett talán olyan 60-80 ezer km. Persze ez alá nem tartozik a hajtás (szíj stb) folyamatos karbantartása. És erre a maximális km-re természetesen csak úgy lehet alapozni, hogy az ember teljesen tisztában van a motor előéletével, illetve már újkorától nála van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
Én ezeket írtam össze magamnak:
-olaj csere
-olajszűrő csere/tisztítás
-gyertya csere
-légszűrő csere/tisztítás
-akku feltöltés/csere
-km meghajtó zsírzás
-kormánycsapágy ellenőrzés
-fekolaj ellenőrzés/csere
-fékbetét ellenőrzés/csere
-variátor+szíj ellenőrzés/takarítás (alkatrész vagy teljes csere)
-szelephézag ellenőrzés/állítás (ütemterv szerint)
-abroncsok ellenőrzése/csere/felfújás -
macilaci78
nagyúr
-
energy4ever
addikt
Ha jol latom 2000-2006 kozott gyartottak, es a gyartonal mar elfogyott szavatossagi garis teleszkopja ezekhez... [link]
Uj nem lesz ezek alapjan. Ha meg lenne, akkor szerintem egy ilyen dragabb, mint egy egesz motor hasznaltan.Szerk: ha csak a becsuszoszar kell, az meg rendelheto gyartotol. Kb 60ezer ft.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen