-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hermanyi
őstag
Urak !
Beruháztam egy válság Piagio NRG DD 50 be . A problémám a következő vele , nagyon nem egyformán üzemel van amikor 3500 as ford szám mellett már elindul alattam ilyenkor kicsit komótosabban megyeget (gyorsul ,végsebesség rendben) és van amikor csak 5000 res ford számnál hajlandó na de ilyenkor mint a veszet fene és ilyenkor a végéig ugyanabban az ütemben gyorsul . Végsebességgel meg vagyok elégedve meg úgy mindennel csak ez az egy dolog zavar de ez nagyon. A kérdés a következő lenne , hogy miből adódhat ez a különbség és,hogy Budapesten tudtok e egy megbízható nem túl drága jó szerelőt akire rá lehetne bízni?
Válaszotokat előre is köszönöm.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Tothgera30 #36935 üzenetére
Igen kihúzatva 9000 fölé pörög a végsebesség 95 körül van velem . Ami a bajom az az ,hogyha már 3500 tol elindul akkor komótosan teszi és hiába pörög 5000 fölé akkor is ugyanazt a komótos gyorsulást folytatja . Amúgy első tulajtól vettem akit ismerek is és ezáltal tudom mennyit volt használva a robogó (7000 km van benne) És Válságrobogónak még így is tökéletes csak hát szeretném ha ugyanúgy menne mindig .
Szily + görgő, esetleg szerelőt akire rá is bízhatnám és nem ver át ?Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Tothgera30 #36937 üzenetére
Hát ,hogy csúszik e a szíj azt nem tudom , 2 csíkig járatom a motort addig nem indulok el vele soha . Indulásnál van amikor 3500 nél elindul van amikor csak 5000 nél .Csuklógázt nem szoktam alkalmazni finoman indulok
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Kolondrum #37036 üzenetére
Embere válogatja ki lehet fogni azért normális gépeket ezen kategóriában. De tény a nagy átlag egyből tuningol és csutkagáz . Én pl amióta megvan az NRG DD 2X mentem vele csutka gázon kb 800 m-ert .Utazótempóm 7000-7500 ford szám .
szerk : igaz melóbajarásra vettem mert olcsóbban kijövök mint autóval a BKV tol meg főleg
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
hermanyi
őstag
Urak erröl az olajról tudtok valami információt ,hogy mennyire minőség ? Piagio NRG 50 DD be menne ha megfelelő, elég jutányos áron tudnák hozni nekem .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz korpicschess #37324 üzenetére
Náluk nézted már vagy kérdezted ? Egy telefont szerintem megér .
Megtaláltad így off
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz korpicschess #37332 üzenetére
már meg is találtad
Amugy 1200-1300 huf szerintem nem annyira vészes . igaz EBAY Honkong lehet free postaAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz molnarpeter #37336 üzenetére
Ezzel az írásoddal ,elkezdtem keresgélni és [ezt] találtam. Ezzel meg is találtam a kérdés válaszát sajátomra ,ezek szerint nem lesz rossz oil a DD be .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz korpicschess #37359 üzenetére
Az leég 2 fékezés után róla.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Na urak csináltam 6 képeta nem túl régi szerzeményemről . Tudom törve zúzva van de ismerőstől vettem ,nem túl olcsón, de tudom nem volt szétgyilkolva látszat ellenére. A kérdésem az lenne ,hogy az 5-ös képen valami hiányzik , (gondolom valami szűrő) a kérdés ,hogy honnan tudok szerezni rá ? Amúgy a múltkori kérdés ,hogy egyszer már 3500 as ford számtól elindul egyszer csak 5000 töl az bebizonyosodott,hogy kuplung bibi
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Tothgera30 #37373 üzenetére
Az eleje az egy Postással való találkozás volt akkor tört az index is (azt láttam is). Első sárvédő hiánya nekem is fáj, a hátsót én fújtam már le fehérre mert nekem jobban tetszik . Oldalfekvések voltak de ugye a válasza az volt ,hogy nem kellett volna csont részegen felülnie . Amúgy tényleg első tulaj volt , és alig használta csak szart rá nagyon nagy ívből. (Lové van minden le van xarva ) .Kipufogó tényleg olajos de nem csodálkozom rajta mezei MOL 2T olajjal használta.Mondjuk nem tudom ,hogy hogyan lehet egyáltalán keveréket álitani rajta ha lehetséges egyáltalán . (Én még nem takarítottam le a kipufogót csak sima vízzel volt 1X 2X leöblítve. )
szerk:
korpicschess. Nem ferde csak kicsit el van fordítva a kormánya nem tök szemből van fotózva .
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz runner 125 #37379 üzenetére
Nem ferde az eleje csak el volt fordítva a kormány kicsit és ráadásul nem is pont szemből készült a fotó. Még a nyomvonal is egy , minden nap látom mert homokon álok ki a kapunál és a keréknyom nem hazudik .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Kolondrum #37499 üzenetére
Jól teszed Éljenek az 50 esek
Amúgy én anno mentem nagyobb kategóriával is (500) de nem kellene még 1X magamból kiindulva mert szeretek élni . És igenis lehet kicsi robogóval is túrázgatni csak nem szabad szűkre szabni az időlimitet és az útvonalat jól kell megválasztani .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #37577 üzenetére
nem tudom öt sodorták e el a 6-oson ma emaileztem vele párat . Leírtam az általam tapasztalt problémákat és nyugtatgatott ,hogy nem annyira katasztrofális a dolog így leírás alapján pár ezresből ( alkatrész ) és max 2-3 óra munkaidővel számoljak .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Kolondrum #37579 üzenetére
Valószínű evvel foglalkozik és lehetséges érti is azt amit csinál. Tutit Ő sem irt csak ,hogy szerinte ez vagy az vagy amaz és egyik sem egy horror alkatrész . A munkaórát is úgy mondta ,hogy azért annyi amennyi mert többször szét kell valószínű szedni a finomhangoláshoz.
szerk : DigitXT javasolta anno,hogy öt tartja megbízhatónak . Jó nekem nincs túl közel de ide Csepelre nem vinném mert hallottam már róluk csodákat és a rezsiórájuk viszont brutális.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Siet a moci De az Audi sem rossz
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #37972 üzenetére
"hogy egyenletes tempóban elcsettegsz 200+ km-t 7L-ből, normális."
Nekem a DD 100 km-en 5 lityi csak város . (10 melóba reggel fél 8 kor 10 haza délután 5-6 körül.) Remélem a fogyasztás a 2 héten belüli szervizelése után azért visszáb esik . Amúgy nem szoktam agyon húzni neki , de kegyetlen sok lámpa van útközben .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz canniball #38038 üzenetére
Ezt te sem gondoltad komolyan . Én inkább tankolok mikor félig mutatja a tankot minthogy Zöld robotra vagy szifonra vagy legrosszabb esetben rágott almára váltsak
Fogyasztás meg sohasem érdekel mert mindig teli tankolok .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz canniball #38064 üzenetére
Nem számolom a fogyasztást tankolok amikor kell . És ha kell akkor kell . Rögzítéstől nem fog csökkenni a fogyasztás vagy nem az fogja megmondani ,hogy kevés a benzin azt a kijelző mutatja. Hál isten a munkahelyemtől 30m-re van a shel kút. És nem szoktam megvárni ,míg el kezd jelezni a műszer,hogy fogytán van a nafta . (Amióta megvan egyszer villant be mert nem volt akkor nálam pénz ) Ha van még 3 csík akkor már tankolok és teli .
Tudom megnövekedett fogyi előrejelzi a bibit , de 6 literes tanknál azt jegyzetelés nélkül észrevenni főleg ha mindig ugyanarra mész ,szóval szokott út szokott időben szokott rendszerességgel .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz SzlobiG #38592 üzenetére
Anno 18-20 éves fejel én is nagymotort hajtottam (jogsi nélkül Pécs és környékén ) ,mai fejel bőven elég az NRG DD.
Majd lesz egy két élesebb helyzet és jaj nem is kell 90+ lóerő 2 kerékre
Sajnos ehhez idő kell ,hogy megtanulja az ember ,hogy min is ül ,és tudja vagy felfogja azt ,hogy meghalni nem ma kellAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Urak tanácsot szeretnék kérni van egy Piaggio DRG 50 DD robeszom ami tegnapig tökéletesen ment .
Tegnap reggel azt vettem észre ,hogy hirtelen nagyobb gázadáskor mintha befulladna . Majd délután hazafelé egyszerűen csak menet közben megfulladt és az istenért sem volt hajlandó beindulni. Este (kb 3-4 órával később) megpróbáltam beindítani és pöc röff indult. Ma kíváncsiságból elmentem egy karikára és 3 km tolás lett a vége , ugyanúgy megfulladt hiába húztam a gázt nem pörgött fel csak tartotta a fordulatot erő egyenlő a 0-val elengedtem a gázt és leállt.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Na karbit szétszedtem kitakarítottam (nem láttam benne semmi koszt ) összeraktam és most mentem vele 8km ert és semmi bibi
Még egy kérdés : Azt ,hogy mennyi olajat kapjon azt lehet valahogy szabályozni , mert eléggé füstöl szerintem . És a kipufogón is látszik ,hogy elég olajos keveréket csinál magának.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Rico45 #41537 üzenetére
Az szépen eszik, jobban mint az én NRG DD-m . Nekem 120-140 km ert megy el 1 tankkal ,igaz sok a lámpás a munkába járási útvonalon. És nekem 2000 egy tank benya . Kimélni én sem nagyon kimélem igaz hideg motornak nem rángatom de amint bemelegszik onnantól kezdve elég dinamikusan hajtom.
Szerintem sokat eszik .
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz huszi.gyb #42151 üzenetére
Amíg nincs hó addig marad a robogó fűthető ruha meg egy fél éves fizetés Marad a réteges jól felöltözés.
Amit én észrevettem a DD-n ,hogy mínuszban álltani kellene a karbin mert hiába van 2-3 csik már a hőfokjelzőn hirtelenebb gázadásra olyan darálós hangja van és közel sem ugrik úgy mint melegebb időben.BKW meg horor drága.
De a kis Piagio már várja a havat mert szerelőhöz kellene vinni a picit átvizsgáltatásra.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz canniball #42448 üzenetére
Jó a 125 ccm , én is gondolkoztam rajta . De nem kell mert csak plusz kiadás lenne . Műszaki súlyadó .
Igaz én csak 100% Budapest és ide erre bőven elég a DD ,nem kell 125 ccm . Ha mennék másfelé is akkor jó lenne de akkor inkább még nagyobb egy 400 as valami .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz wolfnet #43141 üzenetére
Nekem NRG DD-m van amit lassan szervizbe kellene vinnem ,mert kuplung szaraxik benne szerintem Csak ugye munkábajárásos eszköz . Bajom nincs vele amúgy mióta megvan (kiv fogyasztás dehát nem injektoros a kicsike) eddig 1x hagyott cserben hál istennek lakástól kb 200 méterre szóval nem kellett sokat tolni. (eldugult a karbi)
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Csepelen rendőrök nagyon jelen vannak . Voltam piacon + közért ,kb 15 km ert mentem és 3 X állítottak meg Robogóval.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
Az NRG DD-m is 5 lityit eszik . Fúl város ,sok sok lámpa, erős jobb kéz. Menni már nem megy pedig egy éve még szaggatott mint atom ,most meg hol megy mint barom hol meg eltűnik belőle az erő.
De ezt a gondomat huszi.gyb orvosolja remélem hamarosan .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
őstag
válasz Bati0501 #49525 üzenetére
Használtam nagyobbat is mint 50 es (600) . Ami tény más élményt nyújt, de ami kell hozzá az a nyak felett található és agynak nevezik. Na nekem az nem volt de mivel élni szeretek így van egy 50 es Piaggiom Használtan vettem 170 ért úgy ,hogy tudtam az előéletét . 2006 os első tulaj 5000 pár száz kilométer , most lassan 11000 van benne és amióta megvan csak olaj + benzin. Most megy majd szervizbe javítgatásra . Egy szó mint 100 ki lehet fogni alacsony fenntartású 50-est is
UI : hogy mennyi lesz a szerviz az huszi.gyb-n múlik
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen